bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю вікон, дверей металопластикових, вуличних вхідних та міжкімнатних дверей
05.10.2023

Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА» оголошує відкритий тендер на закупівлю вікон, дверей металопластикових, вуличних вхідних та міжкімнатних дверей для місць компактного проживання у м. Кривий Ріг та м. Кам’янське в рамках реалізації проекту «Задоволення базових потреб та розширення доступу до адаптованого житла, освіти та якісних послуг із захисту дітей для постраждалих від конфлікту дітей, підлітків та їхніх сімей в Україні», що реалізується за за підтримки швейцарської організації Swiss Solidarity, Центру кризи та підтримки Міністерства Європи та закордонних справ Франції та “Terre des hommes - Надання допомоги дітям по всьому світу - Фонд” в Україні та БО «БФ «Посмішка ЮА».

 Дата оголошення тендеру: 05 жовтня 2023 р. 

Термін подання тендерних пропозицій: 21 (двадцять один) календарних днів з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 26 жовтня 2023 року до 23:59 включно.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 27 жовтня 2023 року, розгляду не підлягатимуть.

 Вимоги до  Учасників: До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи 2 роки та більше у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених товарів за власний рахунок, у вказаний строк за адресою: м. Кривий Ріг (7 локацій), м. Кам’янське, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд і т.п;

2) характеристики товару до кожної позиції згідно лоту №1, №2;

3) умови оплати (перевагою буде післяплата);

4) вартість монтажу та демонтажу включено у вартість виробу;

5) умови та строки поставки до м. Кривий Ріг та м. Кам’янське;

6) пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та печаткою;

7) реєстраційні документи:

копію паспорта - сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;

виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;

статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

документ, що підтверджує право підпису;

для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;

для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку

довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

8) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:

вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

вчинення корупційних порушень;

вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

порушення справ про банкрутство;

наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі;

9) постачальник гарантує, що Товар не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;

10) постачальник має надати рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод;

 Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

 Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

Інформація про вимоги до товару технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:

 Технічні та якісні характеристики товару:

1) тендерна пропозиція надається за шаблоном, Додаток №1;

2) товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості, безпеки, мати сертифікат якості на продукцію, гарантійний талон якщо це передбачено Законодавством України. 

За рівних умов перевагу буде надано місцевому постачальнику (Дніпропетровська область) або постачальнику який матиме найбільш територіально вигідне місцерозташування, здійснить поставку товара на умовах пост оплати, запропонує найкраще співвідношення ціни та якості товарів, умов оплати, термінів і умов поставки за адресою: м. Кривий Ріг(7 локацій) та м. Кам’янське.

Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у тендері, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію.

Форма подання тендерної пропозиції: Тендерні пропозиції повинні бути надіслані на електронну адресу [email protected] темою листа «Тендер на закупівлю вікон, дверей металопластикових, вуличних вхідних та міжкімнатних дверей_Назва остачальника». 

У разі запитань звертатися до спеціалістки із закупівель Шекель Олени, контактний телефон: +38095 35 36 788 або на email [email protected].    

Контакти

  • спеціалістка із закупівель Шекель Олена
  • контактний телефон: +38095 35 36 788 або на email [email protected].

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.