ЗАПРОШЕННЯ БО «БФ «РІДНІ»» ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ (КОНКУРСІ) ІЗ ЗАКУПІВЛІ ПОЛІГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАМОВЛЕННЯ
*Всі положення, що передбачені запрошенням є обов’язковими для учасників конкурсу. У випадку приймання участі в конкурсі, учасник підтверджує всі вимоги, що передбачені цим запрошенням та додатками до нього.
РОЗДІЛ 1: ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ
Істотні умови тендеру (конкурсу):
Предмет конкурсу (найменування послуг/товарів):поставка поліграфічної продукціїпід індивідуальне замовлення згідно умов, передбачених в детальних технічних характеристиках.
Найменування проекту в межах якого оголошений тендер (конкурс) :«Посилення спроможності громад західної України у наданні психосоціальної підтримки та соціальних послуг вразливим дітям та підліткам, у тому числі інформування про альтернативні форми виховання»
Мета закупівлі:Закупівля матеріалів для популяризації проєкту
Оплата послуг/товарів: безготівкова оплата в національній валюті – гривні.
Закупівля здійснюватиметься в рамках співпраці (грантового проекту) з партнером UNICEF.
Термін надання послуг/поставки:терміни вказано в технічному завданні.
Загальна вартість закупівлі: 384000гривень (включає всі податки та збори, що передбачені чинним законодавством).
Місце поставки/надання послуг:місце вказано в технічному завдання
Перелік, обсяг, інші вимоги до послуг/товарів: передбачені специфікацією/кошторисом (Додаток до запрошення)
Додаткові (особливі) вимоги закупівлі:контрагент зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару, згідно індивідуального замовлення, що може включати в тому числі, але не виключно нанесення брендингу, друк, виготовлення, тощо. Інші додаткові умови передбачені ТЗ (Додаток до Запрошення).
Договірні умови:
Фонд працює за стандартним договором (Додаток), який погоджений партнером Фонду та є обов’язковим до виконання у співпраці з контрагентами. Фонд має право внести зміни до типового договору, що розміщений у відкритому доступі, під конкретний предмет замовлення.
Учасники ознайомлюються та погоджуються з правилами та політиками, які є обов’язковими для співпраці з партнером, в тому числі, Політика ЗСЕН (основні положення передбачені Договором).
Фонд співпрацює в рамках укладення окремих документів (додатків, додаткових угод) на конкретну окрему закупівлю.
Документообіг (в тому числі, первинна документація) повинен здійснюватись, шляхом обміну оригіналами документів.
РОЗДІЛ 2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ:
Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам:
копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або витяг);
копія Статуту, рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи);
копія РНОКПП, паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);
копія витягу (виписки) про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у разі, якщо учасник є платником єдиного податку);
копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ);
довідка про відкриття рахунку в банку;
копія ліцензійного (дозвільного) документу (у випадку, якщо діяльність учасника підпадає під отримання відповідних документів)
*Документи повинні бути надіслані разом з пропозицією в форматі сканованих копій (PDFфайли).
Учасник зобов’язаний ознайомитись з сайтом Фонду : https://ridni.org.ua/ та партнера https://www.unicef.org/, а надсилання документів за цим запрошенням розцінюється, як повне погодження з цінностями Фонду та партнера.
Учасник не має жодних обставин, що можуть впливати на виконання зобов’язань, у випадку укладення договору з Фондом (в тому числі, судових спорів, арештів, претензій, тощо).
РОЗДІЛ 3. ПОДАЧА ТЕНДЕРНИХ (КОМЕРЦІЙНИХ) ПРОПОЗИЦІЙ
Комерційні пропозиції надсилаються у відповідності до вимог, що вказані в Розділі 1 Запрошення.
*Учасник, за умови неможливості виконання конкретної вимоги, має право надати альтернативну пропозицію. Фонд має право розглянути таку пропозицію.
Комерційні пропозиції в формі сформованих кошторисів/специфікацій надаються в форматі EXCELна адресу електронної пошти: [email protected]з темою листа «Пропозиція на послуги поліграфії_Львів».
Учасник має право звернутись за роз’ясненнями за адресоюел.пошти, що вказана вище.
Кінцевий термін прийому пропозицій: 29вересня 2023 року
Дата визначення переможця:6жовтня2023 року
РОЗДІЛ 4. ДЛЯ УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ НЕОБХІДНО НАДАТИ:
Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог;
Комерційна пропозиція в форматі кошторису/специфікації.
Заявка на укладення Договору з основними комерційними умовами;
*У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після закінчення кінцевого терміну подачі цінових пропозицій, або надана пропозиція не відповідає вимогам тендеру, то така пропозиція не розглядається тендерним комітетом.
**Тендер діє при наявності від однієї пропозиції.
РОЗДІЛ 5. ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ
Отримані пропозиції щодо надання послуг з організації заходу будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме:
Відповідність послуг/товаріввимогам запрошення та додатків;
Якість товару/послуг , відповідно до вимог.
Згоди на укладення стандартного примірника договору Фонду.
Вартість надання послуг/поставки.
Досвід роботи у сфері надання послуг / поставок товарів (в тч. Співпраці з Фондом);
Перевага надається контрагентам, які локалізуються в зоні ведення проектної діяльності.
Пропозиції оцінюватимуться на комплексній основі (враховуватимуться вартість послуги, попередній досвід роботи).
РОЗДІЛ 6. ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ
Фонд акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає переможцю повідомлення результати проведеного тендеру.
За результатами проведеного тендеру, Фонд надсилає договір з додатками, що містить основні умови та вимоги цього запрошення, акцептованої комерційної пропозиції за узгодженим шаблоном.
Після погодження договору та додатків, Сторони обмінюються оригінальними примірниками документів, підписаними уповноваженими Сторонами.
Коментарі