Фундація DEJURE оголошує тендер на надання послуг зі створення соціального відеоролика в межах проєкту “Підвищення спроможності судової системи та організацій громадянського суспільства задля подолання наслідків війни в Україні” на тему “Популяризація усиновлення та протидія сирітству в Україні”.
Фундація DEJURE — це аналітичний центр прямої дії, створений у 2016 році для сприяння розвитку верховенства права та, зокрема, запровадження принципів правосуддя, дружнього до дитини.
Контекст
Ми провели соціологічне дослідження “Усиновлення і протидія сирітству в Україні під час війни” метою якого було вивчення експертної й громадської думки щодо усиновлення в Україні, наявності стереотипів, упереджень і очікувань з боку суспільства, оцінки поточної ситуації й пропозиції щодо її вирішення у площині публічної комунікації й популяризації усиновлення в Україні.
Дослідження показало, що серед усього дорослого населення України загалом і повністю усиновлювати готові 11% протягом 2-3 років. В абсолютному вимірі це, відповідно, близько 2 млн 450 тис. осіб. Однак лише 9% потенційних усиновлювачів хотіли б дитину 6-10 років і лише 3% хотіли б дитину старше 10 років. Тоді як на обліку дітей, які можуть бути усиновлені, більш чисельною є група дітей від 11 років: понад 70% і лише трохи більше 6% малюків, яким до 5 років.
Реклама має демонструвати необхідність усиновлювати та скеровувати споживача на окремий лендинг “Інтерактивну карту усиновлення”, де він, вона або вони зможуть більш детально дізнатися про цю процедуру. У відео має бути акцент на усиновленні дітей старшого віку, а саме 5+ і далі. Зокрема, варто наголосити глядачеві, що сім’ї потребує кожна дитина, незалежно від віку, а також відзначити, що дитинство є довготривалим і не завершується у 5 років, а триває й далі і протягом цього періоду дитині потрібна підтримка та любов сім’ї.
Підрядник має забезпечити створення короткометражного відеоролику (хронометраж до 1-1,5 хв) та короткого відеотрейлеру цього ролика (15-30 сек). Поширення та розміщення відеоролику і трейлеру планується в соціальних мережах, громадському транспорті (зокрема, в метро) та на телебаченні.
Зміст ролику має відповідати вимогам статті 12 ЗУ “Про рекламу” щодо критеріїв соціальної реклами.
Повноцінне технічне завдання, основні слогани і цільове призначення ролику буде визначено разом з Замовником.
Розробка соціального відеоролика передбачає надання комплексу послуг, серед яких (орієнтовний перелік):
Для участі в тендері необхідно надати:
Фінальний перелік комплексу послуг буде узгоджено з обраним підрядником в залежності від обраної та погодженої Замовником креативної пропозиції.
Досвід співпраці з громадськими організаціями буде перевагою.
Дедлайн подачі заявки: до 18:00 27 вересня 2023 року.
Дедлайн надання послуг (передачі готового відеоролика та відеотрейлеру цього ролика): 20 листопада 2023 року.
Повідомлення всім учасникам остаточного рішення про обрання підрядника на сайті організації – 03 жовтня 2023 року.
Фінансування:
Оплата послуг здійснюватиметься за рахунок коштів проєкту “Підвищення спроможності судової системи та організацій громадянського суспільства задля подолання наслідків війни в Україні”, що фінансується Представництвом Європейського Союзу в Україні.
Конкурсні пропозиції просимо надсилати до 18:00 27 вересня 2023 року включно з темою “Створення соціального відеоролика” на пошту [email protected].
Коментарі