bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Запрошення БО «БФ «РІДНІ»» до участі в тендері (конкурсі) із закупівлі послуг кейтерингу
13.09.2023

*Всі положення, що передбачені запрошенням є обов’язковими для учасників конкурсу. У випадку приймання участі в конкурсі, учасник підтверджує всі вимоги, що передбачені цим запрошенням та додатками до нього. 

 

РОЗДІЛ 1: ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ 

  1. Істотні умови тендеру (конкурсу): 

  • Предмет конкурсу (найменування послуг/товарів): послуги кейтерингу. 

  • Найменування проекту в межах якого оголошений тендер (конкурс) :«Посилення спроможності громад західної України у наданні психосоціальної підтримки та соціальних послуг вразливим дітям та підліткам, у тому числі інформування про альтернативні форми виховання». 

  • Мета закупівлі:забезпечити каво-перервами та обідом учасників Форуму. 

  • Оплата послуг/товарів: безготівкова оплата в національній валюті – гривні. 

  • Закупівля здійснюватиметься в рамках співпраці (грантового проекту) з партнером UNICEF 

  • Термін надання послуг/поставки:30 вересня 2023 року 

  • Загальна вартість закупівлі:120000 гривень (включає всі податки та збори, що передбачені чинним законодавством). 

  • Місце поставки/надання послуг:м.Львів, вул. Хуторівка, 34А, Філософсько-богословський факультет Українського Католицького Університету. 

  • Перелік, обсяг, інші вимоги до послуг/товарів: передбачені специфікацією/кошторисом: вказані у Технічному завданні 

  1. Договірні умови: 

  1. Фонд працює за стандартним договором (Додаток), який погоджений партнером Фонду та є обов’язковим до виконання у співпраці з контрагентами. 

  1. Учасники ознайомлюються та погоджуються з правилами та політиками, які є обов’язковими для співпраці з партнером, в тому числі, Політика ЗСЕН (основні положення передбачені Договором).  

  1. Фонд співпрацює в рамках укладення окремих документів (додатків, додаткових угод) на конкретну окрему закупівлю.  

  1. Документообіг (в тому числі, первинна документація) повинен здійснюватися, шляхом обміну оригіналами документів. 

 

РОЗДІЛ 2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ: 

 

  1. Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам: 

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або витяг); 

  • копія Статуту, рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи); 

  • копія РНОКПП, паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця); 

  • копія витягу (виписки) про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у разі, якщо учасник є платником єдиного податку); 

  • копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ); 

  • довідка про відкриття рахунку в банку; 

  • копія ліцензійного (дозвільного) документу (у випадку, якщо діяльність учасника підпадає під отримання відповідних документів) 

*Документи повинні бути надіслані разом з пропозицією в форматі сканованих копій (PDFфайли). 

  1. Учасник зобов’язаний ознайомитись з сайтом Фонду : https://ridni.org.ua/ та партнера UNICEF, а надсилання документів за цим запрошенням розцінюється, як повне погодження з цінностями Фонду та партнера. 

  1. Учасник не має жодних обставин, що можуть впливати на виконання зобов’язань, у випадку укладення договору з Фондом (в тому числі, судових спорів, арештів, претензій, тощо). 

 

РОЗДІЛ 3. ПОДАЧА ТЕНДЕРНИХ (КОМЕРЦІЙНИХ) ПРОПОЗИЦІЙ 

  1. Комерційні пропозиції надсилаються у відповідності до вимог, що вказані в Розділі 1 Запрошення. 

*Учасник, за умови неможливості виконання конкретної вимоги, має право надати альтернативну пропозицію. Фонд має право розглянути таку пропозицію. 

  1. Комерційні пропозиції в формі сформованих кошторисів/специфікаційскладені українською мовою, та у електронному вигляді надаються в форматі EXCEL на адресу електронної пошти: [email protected]  з темою листа «Пропозиція на послуги організації кейтерингу_Львів». 

  1. Учасник має право звернутись за роз’ясненнями за адресоюел.пошти, що вказана вище. 

  1. Кінцевий термін прийому пропозицій: 26 вересня 2023 року. 

  1. Дата визначення переможця: 27 вересня 2023 року. 

 

РОЗДІЛ 4. ДЛЯ УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ НЕОБХІДНО НАДАТИ: 

  • Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог; 

  • Комерційна пропозиція в форматі кошторису/специфікації. 

  • Заявка на укладення Договору з основними комерційними умовами; 

 

*У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після закінчення кінцевого терміну подачі цінових пропозицій, або надана пропозиція не відповідає вимогам тендеру, то така пропозиція не розглядається тендерним комітетом. 

**Тендер діє при наявності від однієї пропозиції. 

 

РОЗДІЛ 5. ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ 

Отримані пропозиції щодо надання послуг з організації заходу будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме: 

  1. Відповідність послуг/товаріввимогам запрошення та додатків; 

  1. Якість товару/послуг , відповідно до вимог. 

  1. Згоди на укладення стандартного примірника договору Фонду. 

  1. Вартість надання послуг/поставки. 

  1. Досвід роботи у сфері надання послуг / поставок товарів (в тч. Співпраці з Фондом); 

  1. Перевага надається виробникам, які локалізуються в зоні ведення проектної діяльності. 

Пропозиції оцінюватимуться на комплексній основі (враховуватимуться вартість послуги, попередній досвід роботи). 

 

РОЗДІЛ 6. ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ 

  • Фонд акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає переможцю повідомлення результати проведеного тендеру. 

  • За результатами проведеного тендеру, Фонд надсилає договір з додатками, що містить основні умови та вимоги цього запрошення, акцептованої комерційної пропозиції за узгодженим шаблоном. 

  • Після погодження договору та додатків, Сторони обмінюються оригінальними примірниками документів, підписаними уповноваженими Сторонами. 

Контакти

Коментарі

Тетяна Крок   450 днів тому   #  

У зв'язку зі збільшенням кількості учасників Форуму прийнято рішення про коригування кількості учасників - а саме 240 учасників. Просимо взяти до уваги і відредагувати комерційні пропозиції у відповідності до кількості учасників з відповідно збільшеною вартістю в грн. (з урах. ПДВ)

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.