Благодійна організація «Благодійний фонд «Посмішка ЮА» оголошує відкритий тендер на виконання оздоблювальних робіт з матеріалами в центрах цифрової освіти в рамках проекту «Реагування на надзвичайні ситуації для задоволення основних потреб та потреб захисту постраждалих від конфлікту та переміщених дітей та їхніх сімей в Україні”, що реалізується у партнерстві з міжнародною гуманітарною організацією Save the Children за фінансування Center for Disaster Philanthropy
Лот 1 – виконання оздоблювальних робіт з матеріалами в центрах цифрової освіти по Закарпатській області – кількість об’єктів 5 (п’ять)
Дата оголошення тендеру: 05 вересня 2023 року.
Термін подання тендерних пропозицій: 21 (Двадцять один) календарний день з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 26 вересня 2023 року включно.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 26 вересня 2023 року, розгляду не підлягатимуть.
Додатки: дефектні акти або відомість об’ємів робіт.
Вимоги до Учасників: До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідні КВЕД для здійснення ремонтних робіт; має необхідні сертифікати на виконання вищезазначених робіт, має можливість виконати роботи у вказаний в договорі строк та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір на виконання робіт, договірну ціну, проектно-кошторисну документацію з усіма додатками, рахунок-фактура, акт виконаних робіт, тощо); має ліцензію з класом наслідків мінімум СС2; надасть гарантію мінімум 1 рік на ремонтні роботи.
Строк виконання ремонтних робіт – до 30.11.2023р
Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:
1) Договірну ціну згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» від 01.11.2021 року №281, локальний кошторис, зведену відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, пояснювальну записку до кошторису, файл в програмному комплексі -imd/idc/bdcu або іншому, що взаємодіє в частині передачі даних.
2) Зведена відомість ресурсів повинна мати повне найменування матеріалів (товару), включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість товару в упаковці, масу, об’єм в мл.;
3) технічні характеристики товару до кожної позиції;
4) вартість виконання робіт з ПДВ з урахуванням матеріалів, загальну суму з ПДВ;
5) термін виконання ремонтних робіт;
6) пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та печаткою;
7) реєстраційні документи:
копію паспорта - сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;
статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
документ, що підтверджує право підпису;
для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку
довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;
8) постачальник має буди зареєстрований на підконтрольній території України;
9) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:
вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;
вчинення економічних злочинів (анти конкурентних дій);
вчинення корупційних порушень;
вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;
заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);
порушення справ про банкрутство;
наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі.
10) постачальник гарантує, що Товар (матеріали) не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;
11) постачальник має надати рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод.
Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.
Якщо до тендерної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані реєстраційні документи, то така пропозиція не буде розглянута.
Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.
Перевагу буде надано постачальнику який запропонує умови оплати: 100% оплата після виконання робіт і підписання акту приймання-передачі; запропонує найкраще співвідношення ціни та якості матеріалів, термінів і умов виконання робіт.
Форма подання тендерної пропозиції: Тендерні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Тендер на виконання оздоблювальних робіт з матеріалами в центрах цифрової освіти» на електронну адресу: [email protected]
У разі запитань звертатися до спеціаліста із закупівель Боярський Дмитро, контактний телефон: +38-066-597-17-14.
Коментарі