Ветеран Дмитро Поліщук розвиває власну справу в розпал війни. У його магазині Woodбуд можна знайти фарби кольору та текстурі на абсолютно будь-який смак.
Дмитро — переміг у конкурсі Варто 2.0 від Українського ветеранського фонду Мінветеранів та отримав фінансову підтримку.
Сьогодні Woodбуд – це великий магазин у Львові, а його філіали у Києві, Вінниці та Івано-Франківську та повноцінна онлайн-платформа, де можна придбати фарбу, лак, клей та багато іншого. Розмаїття кольорів та текстур. Якщо ви маєте зразок кольору, яким хочете пофарбувати стіни або підлогу в вашому будинку – у Woodбуд із цим швидко допоможуть.
Але шлях до цього був поступовим. Усе долалось крок за кроком. З 2007 року Дмитро почав розвивати власну фірму. Напрацьовував базу постачальників та клієнтів. Проте звичне життя довелось відкласти. У 2014 році настав час боронити українську землю. Дмитро воював на Луганщині, а в 2015 році демобілізувався.
Повернувшись з фронту, ветеран почав відновлювати власний бізнес. За рік відсутності Дмитра фірма занепала, тож довелось починати все з нуля.
Так почалась історія Woodбуд.
Досвід та бажання рухатись вперед показали свій результат. Дмитро разом із партнерами стали успішними імпортерами лакофарбових виробів в Україні. Сировину підприємець закуповує за кордоном і перетворює її на багату палітру для клієнтів.
24 лютого 2022 року – повномасштабне вторгнення росіян. Вибухи по всій країні, паніка та хаос у перші дні та титанічна робота захисників та захисниць України. Після паузи Woodбуд знову відчинив свої двері. Адже ветеранський бізнес співпрацює з іншими українськими підприємствами – а це цілий ланцюжок роботи, де від кожної ланки залежить зарплатні сотень людей. Дмитро разом з партнерами відповідально працюють, підтримуючи економіку країни.
Так чи інакше бізнес потребував допомоги та фінансової підтримки. Тож ветеран шукав можливості для розвитку власної справи.
“Для розвитку необхідне додаткове фінансування. тож я шукав можливості. Дієву можливість надав Український ветеранський фонд та конкурсна програма Варто 2.0”, – говорить ветеран.
Отримані кошти підприємець скерував на розвиток сайту, соціальних мереж і на придбання спеціального обладнання. “Ми можемо продати стандартни колір, а можемо заміксувати потрібний клієнтові колір. Придбали професійну техніку, яка допомагає швидко змішувати фарбу в необхідних пропорціях. Одне відро фарби важить 24 кг. Палітра налічує 40 кольорів. Тож наші колористи раніше змішували усе руками. Тепер їм допомагає машина”, — радіє Дмитро.
Сьогодні Woodбуд активно працює та впевнено займає одну з лідируючих позицій на ринку. А ми щиро раді підтримувати ветеранський бізнес.
Коментарі