Партнерство — це взаємовигідне та довгострокове співробітництво між двома або більше організаціями, яке базується на спільних цілях, цінностях і ресурсах.
Ви можете укладати партнерства з бізнесом, громадськими організаціями, інфлюєнсерами, та навіть державою. Головне, щоб усі сторони були зацікавлені у досягнені спільної мети.
Один з головних плюсів партнерства — це можливість використовувати більше ресурсів і знань, ніж у кожної організації окремо. Крім того, це можливість навчитися від людей з іншим досвідом.
Пошук партнерів — це крок, який неможливо пропустити. Ви можете розпочати його відштовхуючись від двох похідних:
ваші цілі: ви маєте конкретну ідею на меті для реалізації якої вам необхідна підтримка;
бажання співпрацювати з певною організації: у цьому випадку формати партнерства необхідно обдувати та обговорювати індивідуально.
Порада: не бійтесь мріяти амбітно, однак уважно розраховуйте свої сили.
Щоб пришвидшити пошуки ви можете скористатися платформою FUNdraiser. Для початку вам варто зареєструватися та перейти на сторінку «Знайти партнера».
Ви можете скористатися фільтрами, щоб обрати організації у вашому регіоні чи за певними напрямами.
На сторінці організації вам треба натиснути на кнопку та запропонувати співпрацю. Команда отримає ваш запит та зв’яжеться з відповіддю.
Також для першого партнерства подумайте про ваше оточення. Скоріш за все ви вже спілкуєтесь із представниками інших організацій і вийти на контакт із ними буде набагато простіше.
Розбудова успішних партнерських відносин базується на кількох ключових принципах.
Визначення спільних цілей та цінностей
Перед будь-якою співпрацею важливо чітко визначити спільні цілі та цінності. Ви маєте зрозуміти, наскільки сумісні їхні місії та завдання з потенційними партнерами. Важливо виявити області, де можлива синергія та взаємодопомога. Чітке визначення спільних цілей допомагає зберегти партнерство на довгостроковій основі та забезпечує спільну спрямованість на досягнення позитивних змін.
Розбудова взаємодовіри
Взаємодовіра є основою будь-якого партнерства. Ви повинні вести відкритий та чесний діалог з партнерами, ділитися інформацією та досвідом, а також дотримуватися обіцянок. Важливо слухати партнерів, розуміти їхні потреби та очікування, і вчасно реагувати на поточні і питання.
Спільне планування та стратегія
Разом із партнерами ви повинні разом визначити конкретні кроки та дії для досягнення спільних цілей. Це допомагає уникнути марнування зусиль та забезпечує ефективне використання ресурсів.
Розподіл відповідальності
Партнерство неможливе без чіткого розуміння хто та чим займається. Важливо визначити ролі та обов’язки кожного партнера. Це допоможе не лише ефективніше реалізувати проєкт, а й допоможе уникнути конфліктів та забезпечити гармонійне співробітництво.
Оцінка та звітність
Регулярна оцінка результатів та звітність є ключовими елементами успішного партнерства. Партнери мають взаємно обговорювати результати та вносити корективи до стратегії, якщо це необхідно.
Організація спільних подій чи програм
Наприклад, ГО «Солом’янські котики» об’єдналися з «ДонорUA», Українським центром трансплант-координації, Міністерством охорони здоров’я, Аліною Михайловою та Марією Назаровою, щоб провести подію про важливість переливання крові.
Інформаційне партнерство
Також організації можуть об’єднуватися для інформаційного партнерства. У такому випадку вони не створюють спільних проєктів, а домовляються про одноразовий або регулярний обмін контентом.
Наприклад, Українська Волонтерська Служба зі студією онлайн-освіти EdEra мають спільну рубрику в Instagram з корисними порадами для волонтерів.
Партнерство з бізнесом
Бізнес також може стати партнером громадських організацій для спільних благодійних заходів або програм. Наприклад, співпраця фонду Happy Paw з мережею магазинів «Фокстрот» допомогла знайти новий дім для понад 500 тварин та залучити кошти на допомогу притулкам.
У будь-якому разі вдале партнерство базується на взаєморозумінні, відкритій комунікації та спільних зусиллях. Бажаємо успіху у реалізації усіх задумів!
Для довідки
Платформу «FUNdraiser» створено ГО «Міжнародна агенція змін» у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру. Зараз її діяльність підтримує Програма розвитку ООН в Україні в межах проєкту «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні» за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Партнерства — це рушійна сила нашого суспільства. Вони оточують нас в абсолютно різноманітних сферах: від особистого спілкування до реклами відомих брендів. Співпраця допомагає організаціям досягати залучати нову аудиторію, реалізовувати масштабні проєкти та розвивати впізнаваність. У цій статті експерти проєкту FUNdraiser поділилися порадами, заснованими на багаторічному досвіді. Читайте далі, щоб дізнатися, як будувати та підтримувати сталі партнерства.
Партнерство — це взаємовигідне та довгострокове співробітництво між двома або більше організаціями, яке базується на спільних цілях, цінностях і ресурсах.
Ви може укладати партнерства з бізнесом, громадськими організаціями, інфлюєнсерами, та навіть державою. Головне, щоб усі сторони були зацікавлені у досягнені спільної мети.
Один з головних плюсів партнерства — це можливість використовувати більше ресурсів і знань, ніж у кожної організації окремо. Крім того, це можливість навчитися від людей з іншим досвідом.
Пошук партнерів —– це крок, який неможливо пропустити. Ви можете розпочати його відштовхуючись від двох похідних:
ваші цілі: ви маєте конкретну ідею на меті для реалізації якої вам необхідна підтримка;
бажання співпрацювати з певною організації: у цьому випадку формати партнерства необхідно обдувати та обговорювати індивідуально.
Порада: не бійтесь мріяти амбітно, однак уважно розраховуйте свої сили.
Щоб пришвидшити пошуки ви можете скористатися платформою FUNdraiser. Для початку вам варто зареєструватися та перейти на сторінку «Знайти партнера».
Ви можете скористатися фільтрами, щоб обрати організації у вашому регіоні чи за певними напрямами.
На сторінці організації вам треба натиснути на кнопку та запропонувати співпрацю. Команда отримає ваш запит та зв’яжеться з відповіддю.
Також для першого партнерства подумайте про ваше оточення. Скоріш за все ви вже спілкуєтесь із представниками інших організацій і вийти на контакт із ними буде набагато простіше.
Розбудова успішних партнерських відносин базується на кількох ключових принципах.
Визначення спільних цілей та цінностей
Перед будь-якою співпрацею важливо чітко визначити спільні цілі та цінності. Ви маєте зрозуміти, наскільки сумісні їхні місії та завдання з потенційними партнерами. Важливо виявити області, де можлива синергія та взаємодопомога. Чітке визначення спільних цілей допомагає зберегти партнерство на довгостроковій основі та забезпечує спільну спрямованість на досягнення позитивних змін.
Розбудова взаємодовіри
Взаємодовіра є основою будь-якого партнерства. Ви повинні вести відкритий та чесний діалог з партнерами, ділитися інформацією та досвідом, а також дотримуватися обіцянок. Важливо слухати партнерів, розуміти їхні потреби та очікування, і вчасно реагувати на поточні і питання.
Спільне планування та стратегія
Разом із партнерами ви повинні разом визначити конкретні кроки та дії для досягнення спільних цілей. Це допомагає уникнути марнування зусиль та забезпечує ефективне використання ресурсів.
Розподіл відповідальності
Партнерство неможливе без чіткого розуміння хто та чим займається. Важливо визначити ролі та обов’язки кожного партнера. Це допоможе не лише ефективніше реалізувати проєкт, а й допоможе уникнути конфліктів та забезпечити гармонійне співробітництво.
Оцінка та звітність
Регулярна оцінка результатів та звітність є ключовими елементами успішного партнерства. Партнери мають взаємно обговорювати результати та вносити корективи до стратегії, якщо це необхідно.
Огранізація спільних подій чи програм
Наприклад, ГО «Солом’янські котики» об’єдналися з «ДонорUA», Українським центром трансплант-координації, Міністерством охорони здоров’я, Аліною Михайловою та Марією Назаровою, щоб провести подію про важливість переливання крові.
Інформаційне партнерство
Також організації можуть об’єднуватися для інформаційного партнерства. У такому випадку вони не створюють спільні проєктів, а домовляються про одноразовий або регулярний обмін контентом.
Наприклад, Українська Волонтерська Служба зі студієї онлайн-освіти EdEra мають спільну рубрику в Instagram з корисними порадами для волонтерів.
Партнерство з бізнесом
Бізнес також може стати партнером громадських організацій для спільних благодійних заходів або програм. Наприклад, співпраця фонду Happy Paw з мережею магазинів «Фокстрот» допомогла знайти новий дім для понад 500 тварин та залучити кошти на допомогу притулкам.
У будь-якому разі вдале партнерство базується на взаєморозумінні, відкритій комунікації та спільних зусиллях. Бажаємо успіху у реалізації усіх задумів.
Для довідки
Платформу «FUNdraiser» створено ГО «Міжнародна агенція змін» у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру. Зараз її діяльність підтримує Програма розвитку ООН в Україні в межах проєкту «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні» за фінансової підтримки Європейського Союзу.
Коментарі