Увага! Тендер!
Жіночий консорціум України оголошує тендер на закупівлю послуги з розробки автоматизованої системи документообігу з функцією Viber чат-боту.
Для участі в тендері необхідно наступне:
- Ваше резюме;
- Документи ФОП або ТОВ;
- Ваша цінова пропозиція;
- Рекомендації від попередніх замовників (якщо є)
Заявки приймаються до 18:00 21 серпня 2023 року.
Пропозиції надсилайте на адресу: [email protected]
Технічне завдання
на розробку автоматизованої
системи документообігу з Viber Чат-бот
Зміст:
- Програмна частина
1.1. Viber чат-бот
1.2. Веб-інтерфейс
1.3. База даних
1.4. Серверна частина
- Документація
- Технічна підтримка
1.Програмна частина
1.1 Viber чат-бот
Через інтерфейс чат-боту має здійснюватися комунікація користувачами з базою даних. Користувачі мають бути доступні наступні опції:
- Надсилання документів та усіх необхідних даних
- Додавання документів та даних членів родини
- Перегляд вже надісланих даних
- Отримання інформації щодо статусу обробки надісланих даних
Комунікація з чат-ботом відбувається за зразком, наданим в додатку №1.
Навігація меню бота здійснюється за допомогою кнопок-клавіатур та інтерфейсу Viber. Самі кнопки складаються з мінімалістичної піктограми та тексту, чи просто тексту. (приклад можна побачити за посиланням).
Конкретні варіанти дизайну меню будуть запропоновані в процесі розробки.
1.2 Веб-інтерфейс
Веб-інтерфейс, доступний для працівників через браузер, складається з трьох частин: сторінки авторизації, робочої сторінки та сторінки адміністрування.
- Сторінка авторизації дозволяє працівнику зайти в систему за логіном і паролем.
- Сторінка адміністрування дозволяє додавати/видаляти працівників з системи, додавати/видаляти/редагувати сервісні повідомлення бота.
- Робоча сторінка має вигляд інтерактивної таблиці, яка дозволяє працівнику взаємодіяти з базою даних в необхідних межах (сортування за певними ознаками, перегляд та маркування документів, додавання коментарів, тощо), надсилати сервісні повідомлення користувачу та формувати автоматично звіт в excel. Дизайн цього інтерфейсу мінімалістичний, має вигляд таблиці, в рядках якої записані користувачі, а в стовпчиках – надані ними дані, додані до запису коментарі, кнопки комунікації, тощо. Також на цій сторінці буде кнопка вимкнення/увімкнення підсвітки різними кольорами ВПО в залежності від статусу обробки документів.
1.3 База даних
Реляційна база даних, що знаходиться на віддаленому сервері і містить усі дані в зашифрованому вигляді, використовує наступні алгоритми шифрування:
- Always Encrypted: Always Encrypted - це функція SQL Server, яка забезпечує шифрування даних у вузлах клієнтської мережі та їх безпечну передачу до сервера. Ключі шифрування зберігаються на стороні клієнта, тому дані завжди залишаються зашифрованими в пам’яті SQL Server.
- Secure Socket Layer/Transport Layer Security (SSL/TLS): SSL і TLS використовуються для шифрування даних, що передаються між клієнтом та сервером. Це забезпечує безпечну передачу даних між двома сторонами та запобігає “прослуховуванню” інформації ззовні.
1.4 Серверна частина
Програма в операційній системі віддаленого сервера, що пов’язує між собою три вище описаних частини. Сам сервер орендований, засоби захисту від фізичних поломок серверу бере на себе компанія, в якої його орендовано
2. Документація
Буде розроблено детальну документацію з архітектури всіх складових програмної частини, ілюстрована презентація з роз’ясненнями щодо використання веб-інтерфейсу. Також весь програмний код буде задокументовано англійською за допомогою коментування.
4. Технічна підтримка
Технічна підтримка включає:
- Програмну підтримку (виправлення несправностей) впродовж 12 місяців після здачі проєкту
- Консультації з використання та адміністрування проєкта впродовж 12 місяців після здачі проєкту
Коментарі