bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Екодія оголошує тендер із організації та проведення заходу ReCamp
09.08.2023

Центр екологічних ініціатив “Екодія” оголошує конкурс Надання послуг із організації та проведення заходу ReCamp 17-20 серпня 2023 року.

Формат табору: навчально-дозвіллєвий. Учасники табору: активісти з громад, постраждалих від російської агресії або приймаючих громад. Тема табору: зелене відновлення України. Партнери табору: Greenpeace in Central and Eastern Europe.

Учасники тендеру: 

  • учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, зареєстрованою відповідно до законодавства України;

  • учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, що здійснює відповідну діяльність згідно КВЕД.

  • відсоток комісійних/накладних витрат Виконавця за надання послуг повинен бути незмінним (окрім зміни у сторону зменшення) на весь термін дії договору.

Учасники тендеру мають надати наступну інформацію: Назва та адреса юридичної особи або фізичної особи підприємця, реєстраційні документи, комерційні пропозиції з підписами та печатками за наявності, включаючи кошторис та суму винагороди за надання послуг. 

Обсяг роботи та терміни: Передбачається, що потенційний виконавець надасть послуги з організації та проведення заходу, а саме: логістика проїзду учасників; забезпечення проживання для іноземних гостей та спікерів; постачання канцелярських товарів та витратних матеріалів.

Вимоги щодо логістики проїзду учасників:

  • забезпечення доїзду для 60 учасників табору в обох напрямках;

  • орієнтовна сума витрат на забезпечення логістики проїзду учасників 80 тисяч гривень.

Вимоги щодо забезпечення проживання для іноземних гостей та спікерів:  

  • бронювання готелів для іноземних гостей та спікерів ReCamp;

  • забезпечення проживання на 2-5 ночей для орієнтовно 10 іноземних гостей та спікерів;

  • номери мають бути 1-3 місними;

  • місце проживання має знаходитися у пішій доступності до локації Тепла Гора. Орієнтовні координати проведення табору: 48°12‘27.9”N 24°57‘53.2”E. 

  • орієнтовна сума витрат на забезпечення проживання 10 іноземних гостей та спікерів 40000 гривень.

Вимоги щодо постачання канцелярських товарів та витратних матеріалів: 

  • Забезпечення канцелярськими товарами та витратними матеріалами згідно з затвердженим списком (буде надано після обрання постачальника послуги), що будуть використані спікерами та учасниками для реалізації програми. 

  • Орієнтовна сума коштів для закупівлі канцелярських товарів та витратних матеріалі 30000 гривень.

Термін виконання робіт та надання послуг: 17-20 серпня 2023 р.

Пропозиції приймаються за адресою: [email protected] до 13.08.2023 р включно. Будь ласка, вказуйте у темі листа “Тендерна пропозиція_табір”.

Завантажити технічне завдання (PDF)

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.