bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на послуги із закупівлі матеріалів для косметичного ремонту під час молодіжного обміну
01.08.2023

Громадська організація «Всеукраїнська організація «КЛАС» оголошує тендер на послуги із закупівлі матеріалів для косметичного ремонту піГО ВО КЛАСд час молодіжного обміну в Пирятинській громаді Полтавської області у рамках національної програми залучення молоді до відновлення України ”ВідНОВА:UA 

Технічне завдання

Назва послуги: послуга з закупівлі матеріалів для косметичного ремонту під час обміну в м. Пирятин Полтавської області в рамках проекту ВідНОВА:UA за фінансової підтримки ПРООН. 

Програма здійснюється Міністерством молоді та спорту України, Державною установою «Всеукраїнський молодіжний центр» та громадською  організацією «Центр політичних студій та аналітики «Ейдос» у рамках проєктів ПРООН «Підтримка громадянського суспільства та молоді» та «Сприяння безпеці людини в Україні через реагування на багатовимірну кризу, спричинену війною» за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії та Уряду Японії відповідно.

Завдання:

ЛОТ 1: Закупити будівельні матеріали згідно Додатку 1 «Кошторис» для косметичного ремонту під час обміну за адресою: м. Пирятин, Полтавської області вул. Соборна, 59.

ЛОТ 2: Закупити двері згідно Додатку 2 «Кошторис» для косметичного ремонту під час обміну за адресою: м. Пирятин, Полтавської області вул. Соборна, 59.

ЛОТ 3: Закупити натяжну стелю згідно Додатку 3 «Кошторис» для косметичного ремонту під час обміну за адресою: м. Пирятин, Полтавської області вул. Соборна, 59.

Учасники тендеру можуть приймати участь у конкурсі по двох лотах одночасно.

Вимоги до учасників тендеру:

-                  Товар постачається однією партією.

-                  Товар повинен відповідати якісним характеристикам.

-                  Поставка Товару здійснюється за адресою Покупця, а саме: м. Пирятин, вул. Соборна, 59.

-                  Транспортні послуги з поставки Товару та усі інші витрати, що пов’язані з процесом доставки Товару на адресу поставки, входять у ціну Товару.

-                  Завантаження Товару здійснюються Постачальником та входять в ціну Товару.

-                  Постачальник несе всі ризики втрати або ушкодження Товару, а також усі витрати по відношенню до Товару, до моменту його постачання в узгоджений пункт призначення та підписання Покупцем відповідної видаткової накладної.

-                  Упаковка (тара), у якій відвантажується Товар, має відповідати встановленим в Україні стандартам або технічним умовам і забезпечувати, за умови належного поводження з вантажем, схоронність Товару під час транспортування та збереження.

-                  Вартість тари та упаковки входить в ціну Товару.

-                  Постачальник гарантує, що Товар, який підлягає постачанню за цим Договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього Товару не порушено.

-                  Розрахунок безготівковий. Не працюємо з банками, які знаходяться під санкціями.

Обов’язкова додаткова інформація, яка має бути наведена в пропозиції:

а) Повна юридична назва особи, яка буде виставляти рахунок

б) Код ЄДРПОУ

в) ПІБ керівника

г) Юридична адреса компанії та телефон

Перелік документів для участі у тендері:

1. Комерційна пропозиція

2. Реєстраційні документи

2.1. Для юридичних осіб:

- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, та громадських формувань;

- копія Статуту

2.2. Для фізичних осіб-підприємців:

- копія виписки про реєстрацію у державного реєстратора із зазначенням видів діяльності;

- копія свідоцтва про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець - платник єдиного податку);

- копія квитанції про сплату податкових авансових платежів (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування);

- копія документа, який підтверджує те, що ФОП, якому замовляються послуги, має право займатися таким видом діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець працює із

застосуванням загальної системи оподаткування).

3. Пакет документів (на власний розсуд) на підтвердження володіння предметом закупівлі

Подача пропозицій:

Надання тендерних пропозицій – до 07 серпня 2023 р. на електронну адресу [email protected] з темою листів «Закупівля будівельних матеріалів. Лот (номер)»

Додаток 1 до технічного завдання на будматеріали

Додаток 2 до технічного завдання будматеріалів

Додаток 3 до технічного завдання будматеріалі

Контакти

  • Наталія Зуєва
  • голова ГО “ВО ”КЛАС”

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.