Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) оголошує закупівлю за процедурою «Запит цінових пропозицій» предмету закупівлі згідно коду ДК 021:2015:33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Бокс біологічної безпеки II класу (код НК 024:2019: 20653 - Бокс біологічної безпеки класу II)) (далі – Товар)з метою реалізації механізму реагування на COVID-19 (C19RM 2021-2023) в рамках виконання програми Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Україні» (англійською мовою: «Grain momentum in reducing TB/HIV burden in Ukraine»), що реалізується за кошти гранту Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією, згідно з Угодою про надання гранту від 04 грудня 2020 року № 1936 (найменування гранту: UKR-C-PHC) та запрошує Вас подати цінову пропозицію.
1. Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015:33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Бокс біологічної безпеки II класу (код НК 024:2019: 20653 - Бокс біологічної безпеки класу II)).
2. Характеристика предмету закупівлі, у тому числі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші параметри: визначені в Додатку 2 «Медико-технічні вимоги».
3. Кінцевий термін подання пропозицій: 04 серпня 2023 року до 13:00 (включно) за київським часом.
4. Адреса веб-сайту, на якому розміщена інформація про закупівлю: https://phc.org.ua в розділі «Закупівлі».
5. Очікувана вартість закупівлі: 2 742 645,00 грн.
6. Строк дії цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна бути дійсна протягом 90 (дев’яноста) календарних днів.
7. Строк поставки: до 60 календарних днів з дати підписання договору.
8. Місце поставки Товару: 04071,м. Київ, вул. Ярославська, 41.
9. Умови поставки:
Поставка Товару вiдбуватиметься з урахуванням норм чинного законодавства України, вимог та стандартiв на умовах DDP (за правилами Iнкотермс 2010).
Поставка Товару може здійснюватися Постачальником партіями або частково.
Місце поставки Товару: 04071, м. Київ, вул. Ярославська, 41.
Постачальник зобов’язаний власними силами та за власний рахунок здійснити поставку, розвантаження, проведення пусконалагоджувальних робіт та забезпечення проведення навчання медичного персоналу Замовника сертифікованим інженером компанії-виробника Товару або уповноваженого компанією-виробником офіційного дистриб’ютора за адресою Замовника.
Постачальник не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів до дати поставки Товару повинен надати для попереднього ознайомлення Замовнику, наступні документи, підписані Постачальником та скріплені печаткою (в разі наявності):
- видаткову накладну;
- копії документів, що підтверджують якість та технічні характеристики, введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) Товару певного виду відповідно до законодавства України;
- інформацію про Товар;
- інструкцію з експлуатації українською мовою на кожну одиницю Товару
та інші документи, необхідні відповідно до чинного законодавства України.
Транспортні витрати, вантажно-розвантажувальні роботи, доставка Товару, здійснюються за рахунок Постачальника.
Постачальник протягом 5 (п’яти) робочих днів, після проведення пусконалагоджувальних робіт та забезпечення проведення навчання медичного персоналу Замовника сертифікованим інженером компанії-виробника Товару або уповноваженого компанією-виробником офіційного дистриб’ютора, зобов’язується передати, підписані з сторони Постачальника, а також скріплені печаткою (в разі наявності) наступні документи:
- Два екземпляри акту введення в експлуатацію із підтвердженням проведення навчання медичного персоналу Замовника.
Постачальник зобов’язаний виготовити наклейки та нанести зображення на Товар у відповідності до Додатку 6 «Технічні вимоги до наклейок та нанесення зображень».
10. Контактні дані для подачі цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна надсилатись у вигляді сканованих копій та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т. ін., на електрону адресу: [email protected] з зазначенням у темі листа: «Цінова пропозиція на закупівлю ДК 021:2015:33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Бокс біологічної безпеки II класу (код НК 024:2019: 20653 - Бокс біологічної безпеки класу II)) до уваги головного фахівця з закупівель та постачань відділу закупівель та постачань Бугай Анни Валеріївни».
11. Організаційні вимоги:
Юридична особа або Фізична особа-підприємець за законодавством України.
Оплата за Товар відбуватиметься виключно без ПДВ.
Відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додатку 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям».
Відповідність запропонованого Товару технічним вимогам Замовника, визначеним в Додатку 2 «Медико-технічні вимоги».
Оплата за Товар відбуватиметься у гривні виключно без урахування податку на додану вартість (без ПДВ) у розмірі 100% вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Замовником акту введення в експлуатацію із підтвердженням проведення навчання медичного персоналу Замовника.
У разі, якщо поставка здійснена лише частково, або партіями, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару.
12. Критерії оцінки цінових пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам:
- Ціновий критерій.
13. Цінова пропозиція обов’язково має включати в себе:
- документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та передбачені Додатком 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям»;
- документи, що підтверджують відповідність запропонованого Товару медико-технічним вимогам Замовника та передбачені Додатком 2 «Медико-технічні вимоги»;
- заповнений та підписаний Додаток 2 « Медико-технічні вимоги »;
- заповнений та підписаний Додаток 3 «Форма цінової пропозиції»;
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- статут або інший установчий документ (для юридичних осіб) та/або опис з кодом, необхідним для доступу до електронних документів Учасника (виписка, статут);
- заповнений та підписаний Додаток 4 «Декларація конфлікту інтересів учасника тендерної процедури»;
- іншу інформацію і документами, які учасник вважає за необхідне подати.
14. Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками закупівлі: додаткову інформацію можна отримати у головного фахівця з закупівель та постачань відділу закупівель та постачань Бугай Анни Валеріївни,
тел.: (099) 272 01 89, е-mail: [email protected] .
Коментарі