Працюєте у сфері зв’язків з громадськістю у неурядовій організації та регулярно шукаєте способи покращення стратегічних комунікацій? Як щодо чек-листа, що дозволить перевірити рівень PR комунікацій у вашій компанії?
Бурило Наталія, PR-фахівчиня з досвідом роботи у неурядових та бізнесових організаціях, випустила відео про те, як за допомогою кількох питань перевірити рівень PR комунікацій у вашій організації.
Чек-лист, описаний у відео, допоможе не тільки комунікаційникам, але й засновникам, директорам організацій, а також їх членам або працівникам перевірити рівень комунікацій всередині організації: як на внутрішню аудиторію (працівники компанії, члени організації чи іншої групи людей), так і на зовнішню аудиторію (клієнти, партнери, донори, представники медіа, блогери, експерти і лідери думок, конкуренти), та зробити перші висновки і кроки для їх покращення.
У другій частині відео розповідається про 5 бонусних PR порад, які допоможуть вивести на новий рівень комунікаційну спроможність вашої громадської організації. Так, серед запропонованих рекомендацій: створення брендбуку, плакат з детальним описом цільової аудиторії, розроблений PR/комунікаційний план для всіх стейкхолдерів вашої компанії, тощо.
А у відео “Роль цінностей у побудові бренду” розповідається про те, що ми купуємо стани, а не продукти, і як за допомогою кількох питань знайти цінності для свого бренду, аби зробити його дійсно конгруентним та спорідненим з цільовою аудиторією.
PR – зв’язки з громадськістю – можуть і мають бути доступними для кожного. До того ж, самореалізація, робота, хобі, навчання – це одні з найбільш ефективних способів бути щасливими і корисними тут і зараз. Робота з комунікаціями – один із тих напрямів, куди можна спрямувати навчальний та робочий потенціал та тим самим “прокачати” рівень комунікацій у власному проєкті. Нескладні кроки, про які розповідаєтья у відео, допоможуть зробити перші важливі кроки для покращення рівня PR і комунікацій у вашій компанії.
Коментарі