bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на послуги із закупівлі матеріалів для косметичного ремонту
17.07.2023

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ “МОЛОДЬ ІВАНКІВЩИНИ” оголошує тендер на послуги із закупівлі матеріалів для косметичного ремонту під час обмінного візиту в смт. Іванків Київської області в рамках проєкту «Програма обмінів у рамках національної програми залучення молоді до відновлення України «ВідНОВА:UA»

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Назва послуги: послуга з закупівлі матеріалів для косметичного ремонту під час обміну в смт. Іванків Київської області, в рамках проекту за фінансової підтримки ПРООН.

Програма здійснюється Міністерством молоді та спорту України, Державною установою «Всеукраїнський молодіжний центр» та громадською  організацією «Центр політичних студій та аналітики «Ейдос» у рамках проєктів ПРООН «Підтримка громадянського суспільства та молоді» та «Сприяння безпеці людини в Україні через реагування на багатовимірну кризу, спричинену війною» за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії та Уряду Японії.

Завдання: Закупити будівельні матеріали згідно Додатку 1 «Кошторис» для косметичного ремонту під час обміну за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н, селище міського типу Іванків, вул. Толочина, будинок 71.

 

Вимоги до учасників тендеру:

  1. Товар постачається однією партією.
  2. Товар повинен відповідати якісним характеристикам.
  3. Поставка Товару здійснюється за адресою Покупця, а саме: Київська обл., Вишгородський р-н, селище міського типу Іванків, вул. Толочина, будинок 71
  4. Транспортні послуги з поставки Товару та усі інші витрати, що пов’язані з процесом доставки Товару на адресу поставки, входять у ціну Товару.
  5. Завантаження Товару здійснюються Постачальником та входять в ціну Товару.
  6. Постачальник несе всі ризики втрати або ушкодження Товару, а також усі витрати по відношенню до Товару, до моменту його постачання в узгоджений пункт призначення та підписання Покупцем відповідної видаткової накладної.
  7. Упаковка (тара), у якій відвантажується Товар, має відповідати встановленим в Україні стандартам або технічним умовам і забезпечувати, за умови належного поводження з вантажем, схоронність Товару під час транспортування та збереження.
  8. Вартість тари та упаковки входить в ціну Товару.
  9. Постачальник гарантує, що Товар, який підлягає постачанню за цим Договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього Товару не порушено.
  10. Розрахунок безготівковий. Не працюємо з банками, які знаходяться під санкціями.

 

Обов’язкова додаткова інформація та документи, які мають бути наведені в пропозиції:

а) Повна юридична назва особи, яка буде виставляти рахунок
б) Код ЄДРПОУ
в) ПІБ керівника
г) Юридична адреса компанії та телефон, електронна пошта
д) Підписаний Лист про відповідність за встановленою формою (додаток 2)
є) Реєстраційні документи

Для юридичних осіб:

-       копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, та громадських формувань;

-       копія Статуту

Для фізичних осіб-підприємців:

-       копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, та громадських формувань;

-       копія свідоцтва про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець – платник єдиного податку);

-       копія квитанції про сплату податкових авансових платежів (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування);

-       копія документа, який підтверджує те, що ФОП, якому замовляються послуги, має право займатися таким видом діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування).

 

ж) Кошторис. Цінова пропозиція

з) Пакет документів (на власний розсуд) на підтвердження володіння предметом закупівлі та якості запропонованої послуги.

 

Додаток 1 «Кошторис» за посиланням - https://docs.google.com/document/d/1_HQ_qjghp9qR-S90ppq3HClWwQ9cWGO_/edit?usp=sharing&ouid=111751596652887413277&rtpof=true&sd=true

Додаток 2 «Лист про відповідність» за посиланням - https://docs.google.com/document/d/1kpFbnsxaYvLtIe-2803xiEnDhtk2Sw1l/edit?usp=sharing&ouid=111751596652887413277&rtpof=true&sd=true

Подача пропозицій:

Надання тендерних пропозицій – до 24 липня 2023 р. на електронну адресу [email protected]  з темою листа «Закупівля матеріалів для косметичного ремонту під час молодіжного обміну ВідНОВА:Іванків».

В разі додаткових запитань контактна особа – Дмитрій Пронін, 0500320961.

 

Контакти

  • Дмитрій Пронін
  •  0500320961

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.