ГО “Молодіжний центр Кіровоградської області” оголошує тендер на закупівлю канцелярії, що використовуватиметься під час обмінного візиту в м. Кропивницький в рамках проєкту «Програма обмінів у рамках національної програми залучення молоді до відновлення України «ВідНОВА:UA»
Технічне завдання
Назва послуги: закупівлю канцелярії (згідно додатку 1 до технічного завдання), що використовуватиметься під час обмінного візиту в м. Кропивницький в рамках проекту ВідНОВА:UA за підтримки ПРООН.
Програма здійснюється Міністерством молоді та спорту України, Державною установою «Всеукраїнський молодіжний центр» та громадською організацією «Центр політичних студій та аналітики «Ейдос» у рамках проєктів ПРООН «Підтримка громадянського суспільства та молоді» та «Сприяння безпеці людини в Україні через реагування на багатовимірну кризу, спричинену війною» за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії та Уряду Японії відповідно.
Вимоги до учасників тендеру:
- Товар повинен відповідати якісним характеристикам, що зазначені в пропозиції.
- Поставка товару здійснюється за адресою покупця та входять у ціну товару як і усі інші витрати, що пов’язані з процесом доставки.
- Завантаження товару здійснюються постачальником та входять в ціну товару.
- Постачальник несе всі ризики втрати або ушкодження товару, а також усі витрати по відношенню до товару, до моменту його постачання в узгоджений пункт призначення та підписання покупцем відповідної видаткової накладної.
- Упаковка (тара), у якій відвантажується товар, має відповідати встановленим в Україні стандартам або технічним умовам і забезпечувати, за умови належного поводження з вантажем, схоронність товару під час транспортування та збереження.
- Вартість тари та упаковки входить в ціну товару.
- Постачальник гарантує, що товар, який підлягає постачанню належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього товару не порушено.
- Оплата за товар в безготівковій формі
- Не працюємо з банками, які знаходяться під санкціями.
Обов’язкова додаткова інформація, яка має бути наведена в пропозиції:
- Повна юридична назва особи, яка буде виставляти рахунок
- Код ЄДРПОУ
- ПІБ керівника
- Юридична адреса компанії та телефон, електронна пошта
- Реєстраційні документи
- Цінова пропозиція
- Лист про відповідність.
- 17. Лист про відповідність
- 18. Список канцелярських товарів.docx
Подача пропозицій:
Надання тендерних пропозицій – до 10 липня 2023 р. на електронну адресу [email protected] з темою листа «закупівлю канцелярії для реалізації проєкту ВідНОВА:Krop».
В разі додаткових запитань контактна особа – Арутюнян Олена, 0501725751.
Коментарі