bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на надання послуг зі створення освітнього онлайн-курсу для ювенальних прокурорів.
16.06.2023

Фундація DEJURE оголошує тендер на надання послуг зі створення освітнього онлайн-курсу для ювенальних прокурорів.

Фундація DEJURE — це аналітичний центр прямої дії, створений у 2016 році для сприяння розвитку верховенства права та реформ у сфері правосуддя в Україні.

Розробка курсу передбачає надання комплексу послуг, серед яких:

  • • дизайнерські послуги, що включають розробку візуальних матеріалів освітнього онлайн-курсу для ювенальних прокурорів (заставки для лекцій, титри, графічні матеріали, тощо);

  • • послуги з розробки сценаріїв лекцій та освітніх матеріалів курсу. Літературне редагування лекційних сценаріїв освітнього онлайн-курсу для ювенальних прокурорів;

  • • підбір лекторів освітнього онлайн-курсу, їх бріфування та підготовка;

  • • послуги з виробництва відеоматеріалів та постпродакшену освітнього онлайн-курсу.

Фінальний перелік комплексу послуг буде узгоджено з обраним підрядником. 

Технічне завдання:

1. Цільові аудиторії онлайн-курсу:

основна – ювенальні прокурори та ті хто хоче ними стати, додаткові — адвокати, слідчі.

2. Портрет слухача на виході (які знання отримає, яку проблему розв’яже/потребу задовольнить):

прокурори навчаться застосовувати на практиці принцип дотримання “найкращих інтересів дитини” у межах кримінального провадження. Отримають практичні знання та володітимуть інструментами для виконання своїх обов’язків при роботі з дітьми.

3. Структура продукту згідно з навчальною програмою:

Орієнтовна структура

Елементи

Навчальні цілі. Студент…

Формат

0.

Вступне відео до 3 хвилин

Модуль 1: Загальні засади ювенального правосуддя

1.1

Принцип найкращих інтересів дитини як фундаментальна засада у кримінальному провадженні за участі дитини

  • знає суть та основні елементи принципу найкращих інтересів дитини

  • розуміє як застосовувати принцип в процесі кримінального провадження за участі дитини

Відео-лекція

(6 хв)

1.2

Принцип участі дитини, у т.ч. принцип бути почутою та висловлювати свою думку, як фундаментальні засади у кримінальному провадженні за участі дитини 

  • знає суть та основні елементи принципу участі дитини, у т.ч. принцип бути почутою та висловити свою думку

  • розуміє як застосовувати принципи в процесі кримінального провадження за участі дитини

Відео-лекція

(6 хв)

1.3

Принцип гідності, недискримінації та верховенства права як фундаментальні засади у кримінальному провадженні за участі дитини

  • знає суть та основні елементи принципів гідності, недискримінації та верховенства права

  • розуміє як застосовувати принципи в процесі кримінального провадження за участі дитини

Відео-лекція

(10 хв)

1.4

Національне законодавство у сфері ювенального правосуддя

  • знає основні положення національного законодавства у сфері ювенального правосуддя

  • розуміє свою роль у процесах здійснення ювенального правосуддя

  • розуміє як застосовувати положення національного законодавства у своїй роботі

Відео-лекція

(6 хв)

1.5

Додаткові матеріали до модулю (конспект ключової інформації з модулю)

1.6

Модульний тест №1

9 питань з варіантами відповідей (ціль - питання)

Модуль 2: Прокурор у кримінальних провадженнях щодо неповнолітніх

2.1

Врахування інтересів дитини у конфлікті з законом у процесі і здійснення кримінального провадження щодо неповнолітніх

  • знає, які інтереси дитини мають бути враховані у кримінальному провадженні щодо неповнолітніх

  • знає особливості провадження з урахуванням процесуального статусу неповнолітнього

  • розуміє важливість застосування  підходу з урахуванням принципів правосуддя, дружнього до дитини,  повноважень та обов’язків ювенального прокурора в кримінальних провадженнях щодо неповнолітніх

Відео-лекція

(6 хв)

2.2

Обрання, зміна або скасування запобіжного заходу

  • знає особливості обрання, зміни або скасування запобіжного заходу у кримінальному провадженні щодо неповнолітніх  з урахуванням національного законодавства та міжнародних підходів

  • знає і розрізняє основні види запобіжних заходів у кримінальному провадженні щодо неповнолітніх та розуміє ситуації в яких їх застосовують

Відео-лекція

(10 хв)

2.3

Інтерактивний блок №1

2.4

Особливості призначення покарання

  • знає мету та особливості призначення покарання у кримінальному провадженні щодо неповнолітніх  з урахуванням найкращого інтересу дитини, національного законодавства та міжнародних підходів

  • знає процедуру призначення покарання у кримінальному провадженні щодо неповнолітніх та свою роль у ній

Відео-лекція

(10 хв)

2.5

Особливості кримінальної відповідальності та покарання. Примусові заходи виховного характеру. Звільнення від відбування покарання з випробуванням

  • знає особливості кримінальної відповідальності та покарання у кримінальному провадженні щодо неповнолітніх (пов’язані з позбавленням волі та не пов’язані з позбавленням волі)

  • знає умови, процес та особливості застосування примусових заходів виховного характеру

  • знає умови, процес та особливості звільнення від відбування покарання з випробуванням

Відео-лекція

(10 хв)

2.6

Відновні підходи як один із способів реалізації принципу найкращих інтересів дитини у кримінальному провадженні

  • знає що таке відновні підходи в контексті проваджень щодо неповнолітніх

  • знає основні принципи та особливості реалізації відновних підходів

  • розуміє свою роль у реалізації відновних підходів

Відео-лекція

(6 хв)

2.7

Інтерактивний блок №2

2.8

Виконання кримінальних покарань

  • знає особливості виконання кримінальних покарань щодо неповнолітніх

  • знає ключові етапи виконання кримінальних покарань щодо неповнолітніх та свою роль в них

Відео-лекція

(6 хв)

2.9

Перегляд судових рішень

  • знає особливості перегляду судових рішень щодо неповнолітніх

  • знає ключові етапи перегляду судових рішень щодо неповнолітніх та свою роль в них

Відео-лекція

(6 хв)

2.10

Додаткові матеріали до модулю  (конспект ключової інформації з модулю)

2.11

Модульний тест №2

17 питань з варіантами відповідей (ціль - питання)

Модуль 3: Прокурор у кримінальних провадження за участі дитини 

3.1

Особливості кримінального провадження за участі дитини (дитини у процесуальному статусі: заявника, свідка, потерпілого, цивільного позивача)

  • знає гарантії та особливості кримінального провадження за участі дитини

  • розуміє важливість застосування підходу з урахуванням принципів правосуддя, дружнього до дитини, повноважень та обов’язків ювенального прокурора в кримінальному  провадженні за участі дитини 

Відео-лекція

(10 хв)

3.2

Особливості збору, перевірки та оцінки доказів  у кримінальних провадженнях, де діти є постраждалими

  • знає ключові види доказів у провадженні в яких діти є постраждалими та їх особливості

  • знає особливості збору доказів та процедуру доказування у провадженнях в яких діти є постраждалими

  • розуміє як складати стратегію роботи з доказами та доказування у провадженнях в яких діти є постраждалими

Відео-лекція

(10 хв)

3.3

Допит/опитування за методикою “Зелена кімната” як важлива частина збору доказової інформації у кримінальних провадженнях за участі дітей

  • знає складові методики допиту/опитування “Зелена кімната”

  • розуміє, як методика допиту/опитування “Зелена кімната” застосовується на практиці

  • розуміє свою роль у тому, аби допит/опитування постраждалих дітей відбувався за методикою допиту/опитування “Зелена кімната”

Відео-лекція

(10 хв.)

3.4

Інтерактивний блок №3

3.5

Сексуальне насильство щодо дитини: ідентифікація (кваліфікація), особливості досудовго розслідування та судового розгляду

  • знає особливості ідентифікації та кваліфікації сексуального насильства щодо дитини

  • знає особливості здійснення досудового розслідування у провадженнях з сексуальним насильством щодо дітей з урахуванням принципів правосуддя, дружнього до дитини та стандартів Ланцаротської конвенції

  • знає особливості судового розгляду у провадженнях з сексуальним насильством щодо дітей з урахуванням принципів правосуддя, дружнього до дитини та стандартів Ланцаротської конвенції

Відео-лекція

(10 хв)

3.6

Особливості процесуального керівництва у кримінальних провадженнях про злочини проти статевої свободи та недоторканості, вчинені дітьми щодо дітей

  • знає особливості здійснення досудового розслідування кримінальних проваджень проти статевої свободи та недоторканності, вчинені дітьми щодо дітей

  • розуміє як здійснювати процесуальне керівництво у кримінальних провадженнях даної категорії. 

Відео-лекція

(10 хв)

3.7

Особливості процесуального керівництва у кримінальних провадженнях про злочини проти статевої свободи та недоторканості щодо дітей, вчинені з використанням інформаційних технологій

  • знає особливості здійснення досудового розслідування кримінальних проваджень проти статевої свободи та недоторканності щодо дітей, вчинені з використанням інформаційних технологій

  • розуміє як здійснювати процесуальне керівництво у кримінальних провадженнях даної категорії

Відео-лекція

(10 хв)

3.8

Інтерактивний блок №4

3.9

Домашнє насильство щодо дитини: ідентифікація (кваліфікація), особливості досудовго розслідування та судового розгляду

  • знає особливості ідентифікації та кваліфікації  домашнього насильства щодо дитини

  • знає особливості здійснення досудового розслідування у провадженнях про домашнє насильство  щодо дитини з урахуванням принципів правосуддя, дружнього до дітей та стандартів Стамбульської конвенції

  • знає особливості судового розгляду у провадженнях про домашнє насильство щодо дитини з урахуванням принципів правосуддя, дружнього до дітей та стандартів Стамбульської конвенції

Відео-лекція

(10 хв)

3.10

Використання спеціальних знань у справах про насильство щодо дитини: психологічний та медичний критерій

  • знає різницю між процесуальними статусами: спеціаліст та експерт

  • знає особливості використання спеціальних знань у справах про насильство щодо дитини

  • знає джерела та способи отримання спеціальних знань  у справах про насильство щодо дитини

Відео-лекція

(10 хв)

3.11

Додаткові матеріали до модулю (конспект ключової інформації з модулю)

3.12

Модульний тест №3

21 питань з варіантами відповідей (ціль - питання)

4.1

Інтерактивний блок №4 (узагальнення та фіналізація)

4.2

Фінальний конспект з лінками

4.3

Фінальний тест

20 питань з варіантами відповідей

 

4. Формати подачі інформації: навчальні відео-лекції, інтерактивні матеріали, конспект лекцій, додаткові матеріали, тести.

5. Сертифікація: так.

6. Розробник онлайн курсу має передбачити можливість залучення в якості лекторів ключових національних експертів у сфері захисту прав дітей та ювенальної юстиції.

 

Перелік документів, що мають бути надані у межах тендерної пропозиції:

1. Пропозиції вартості послуг з розробки онлайн-курсу (пропозиції просимо надавати у гривнях та євро та кошторис). Розрахунки будуть здійснюватися у гривнях.

2. Реєстраційні дані ФОП/ТОВ учасника процедури закупівлі (виписка, витяг), його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, реквізити рахунку, номери контактних телефонів, e-mail адреси та web-сторінки в разі наявності.

3. Портфоліо (лінки на сайт, приклади розроблених онлайн-курсів тощо).

4. Контакти інших партнерів з якими є успішний досвід реалізації схожих проєктів, рекомендації.

 

Кваліфікація і досвід постачальника:

  • досвід створення освітніх продуктів не менше 3 років, не менше 5 успішно реалізованих проєктів на суміжну тематику, які Виконавець може надіслати для ознайомлення Замовником (посилання);

  • розробка онлайн-курсів для органів державної влади;

  • наявність власної платформи для розміщення онлайн-курсу;

  • кваліфікація та ролі долучених до розробки курсу спеціалістів.

 

Критерії відбору постачальника та їх ваговий коефіцієнт:

  • професійний досвід, якість послуг (70);

  • вартість послуг (20);

  • додаткові переваги, які, на думку заявника, вирізняють його серед інших (10).

Строки: 

  • прийом тендерних пропозицій за цим технічним завданням – до 18:00 29 червня 2023 року;

  • повідомлення всім учасникам остаточного рішення про обрання підрядника на сайті організації – 05 липня 2023 року;

  • попередня дата початку надання послуг з 06 липня 2023 року (дата може бути змінена в ході підписання договору на виконання робіт);

  • попередня дата закінчення надання послуг 06 листопада 2023 року (дата може бути змінена в ході підписання договору на виконання робіт).

 

Фінансування:

Оплата послуг здійснюватиметься за рахунок  коштів  проєкту “Підвищення спроможності судової системи та організацій громадянського суспільства задля подолання наслідків війни в Україні”, що фінансується Представництвом Європейського Союзу в Україні.

Конкурсні пропозиції просимо надсилати до 18:00 29 червня 2023 року включно з темою “Створення освітнього онлайн-курсу” на пошту [email protected].

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.