Фундація DEJURE оголошує тендер на надання послуг зі створення освітнього онлайн-курсу для ювенальних прокурорів.
Фундація DEJURE — це аналітичний центр прямої дії, створений у 2016 році для сприяння розвитку верховенства права та реформ у сфері правосуддя в Україні.
Розробка курсу передбачає надання комплексу послуг, серед яких:
• дизайнерські послуги, що включають розробку візуальних матеріалів освітнього онлайн-курсу для ювенальних прокурорів (заставки для лекцій, титри, графічні матеріали, тощо);
• послуги з розробки сценаріїв лекцій та освітніх матеріалів курсу. Літературне редагування лекційних сценаріїв освітнього онлайн-курсу для ювенальних прокурорів;
• підбір лекторів освітнього онлайн-курсу, їх бріфування та підготовка;
• послуги з виробництва відеоматеріалів та постпродакшену освітнього онлайн-курсу.
Фінальний перелік комплексу послуг буде узгоджено з обраним підрядником.
Технічне завдання:
1. Цільові аудиторії онлайн-курсу:
основна – ювенальні прокурори та ті хто хоче ними стати, додаткові — адвокати, слідчі.
2. Портрет слухача на виході (які знання отримає, яку проблему розв’яже/потребу задовольнить):
прокурори навчаться застосовувати на практиці принцип дотримання “найкращих інтересів дитини” у межах кримінального провадження. Отримають практичні знання та володітимуть інструментами для виконання своїх обов’язків при роботі з дітьми.
3. Структура продукту згідно з навчальною програмою:
Орієнтовна структура |
|||
№ |
Елементи |
Навчальні цілі. Студент… |
Формат |
0. |
Вступне відео до 3 хвилин |
||
Модуль 1: Загальні засади ювенального правосуддя |
|||
1.1 |
Принцип найкращих інтересів дитини як фундаментальна засада у кримінальному провадженні за участі дитини |
|
Відео-лекція (6 хв) |
1.2 |
Принцип участі дитини, у т.ч. принцип бути почутою та висловлювати свою думку, як фундаментальні засади у кримінальному провадженні за участі дитини |
|
Відео-лекція (6 хв) |
1.3 |
Принцип гідності, недискримінації та верховенства права як фундаментальні засади у кримінальному провадженні за участі дитини |
|
Відео-лекція (10 хв) |
1.4 |
Національне законодавство у сфері ювенального правосуддя |
|
Відео-лекція (6 хв) |
1.5 |
Додаткові матеріали до модулю (конспект ключової інформації з модулю) |
||
1.6 |
Модульний тест №1 |
9 питань з варіантами відповідей (ціль - питання) |
|
Модуль 2: Прокурор у кримінальних провадженнях щодо неповнолітніх |
|||
2.1 |
Врахування інтересів дитини у конфлікті з законом у процесі і здійснення кримінального провадження щодо неповнолітніх |
|
Відео-лекція (6 хв) |
2.2 |
Обрання, зміна або скасування запобіжного заходу |
|
Відео-лекція (10 хв) |
2.3 |
Інтерактивний блок №1 |
||
2.4 |
Особливості призначення покарання |
|
Відео-лекція (10 хв) |
2.5 |
Особливості кримінальної відповідальності та покарання. Примусові заходи виховного характеру. Звільнення від відбування покарання з випробуванням |
|
Відео-лекція (10 хв) |
2.6 |
Відновні підходи як один із способів реалізації принципу найкращих інтересів дитини у кримінальному провадженні |
|
Відео-лекція (6 хв) |
2.7 |
Інтерактивний блок №2 |
||
2.8 |
Виконання кримінальних покарань |
|
Відео-лекція (6 хв) |
2.9 |
Перегляд судових рішень |
|
Відео-лекція (6 хв) |
2.10 |
Додаткові матеріали до модулю (конспект ключової інформації з модулю) |
||
2.11 |
Модульний тест №2 |
17 питань з варіантами відповідей (ціль - питання) |
|
Модуль 3: Прокурор у кримінальних провадження за участі дитини |
|||
3.1 |
Особливості кримінального провадження за участі дитини (дитини у процесуальному статусі: заявника, свідка, потерпілого, цивільного позивача) |
|
Відео-лекція (10 хв) |
3.2 |
Особливості збору, перевірки та оцінки доказів у кримінальних провадженнях, де діти є постраждалими |
|
Відео-лекція (10 хв) |
3.3 |
Допит/опитування за методикою “Зелена кімната” як важлива частина збору доказової інформації у кримінальних провадженнях за участі дітей |
|
Відео-лекція (10 хв.) |
3.4 |
Інтерактивний блок №3 |
||
3.5 |
Сексуальне насильство щодо дитини: ідентифікація (кваліфікація), особливості досудовго розслідування та судового розгляду |
|
Відео-лекція (10 хв) |
3.6 |
Особливості процесуального керівництва у кримінальних провадженнях про злочини проти статевої свободи та недоторканості, вчинені дітьми щодо дітей |
|
Відео-лекція (10 хв) |
3.7 |
Особливості процесуального керівництва у кримінальних провадженнях про злочини проти статевої свободи та недоторканості щодо дітей, вчинені з використанням інформаційних технологій |
|
Відео-лекція (10 хв) |
3.8 |
Інтерактивний блок №4 |
||
3.9 |
Домашнє насильство щодо дитини: ідентифікація (кваліфікація), особливості досудовго розслідування та судового розгляду |
|
Відео-лекція (10 хв) |
3.10 |
Використання спеціальних знань у справах про насильство щодо дитини: психологічний та медичний критерій |
|
Відео-лекція (10 хв) |
3.11 |
Додаткові матеріали до модулю (конспект ключової інформації з модулю) |
||
3.12 |
Модульний тест №3 |
21 питань з варіантами відповідей (ціль - питання) |
|
4.1 |
Інтерактивний блок №4 (узагальнення та фіналізація) |
||
4.2 |
Фінальний конспект з лінками |
||
4.3 |
Фінальний тест |
20 питань з варіантами відповідей |
4. Формати подачі інформації: навчальні відео-лекції, інтерактивні матеріали, конспект лекцій, додаткові матеріали, тести.
5. Сертифікація: так.
6. Розробник онлайн курсу має передбачити можливість залучення в якості лекторів ключових національних експертів у сфері захисту прав дітей та ювенальної юстиції.
Перелік документів, що мають бути надані у межах тендерної пропозиції:
1. Пропозиції вартості послуг з розробки онлайн-курсу (пропозиції просимо надавати у гривнях та євро та кошторис). Розрахунки будуть здійснюватися у гривнях.
2. Реєстраційні дані ФОП/ТОВ учасника процедури закупівлі (виписка, витяг), його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, реквізити рахунку, номери контактних телефонів, e-mail адреси та web-сторінки в разі наявності.
3. Портфоліо (лінки на сайт, приклади розроблених онлайн-курсів тощо).
4. Контакти інших партнерів з якими є успішний досвід реалізації схожих проєктів, рекомендації.
Кваліфікація і досвід постачальника:
досвід створення освітніх продуктів не менше 3 років, не менше 5 успішно реалізованих проєктів на суміжну тематику, які Виконавець може надіслати для ознайомлення Замовником (посилання);
розробка онлайн-курсів для органів державної влади;
наявність власної платформи для розміщення онлайн-курсу;
кваліфікація та ролі долучених до розробки курсу спеціалістів.
Критерії відбору постачальника та їх ваговий коефіцієнт:
професійний досвід, якість послуг (70);
вартість послуг (20);
додаткові переваги, які, на думку заявника, вирізняють його серед інших (10).
Строки:
прийом тендерних пропозицій за цим технічним завданням – до 18:00 29 червня 2023 року;
повідомлення всім учасникам остаточного рішення про обрання підрядника на сайті організації – 05 липня 2023 року;
попередня дата початку надання послуг з 06 липня 2023 року (дата може бути змінена в ході підписання договору на виконання робіт);
попередня дата закінчення надання послуг 06 листопада 2023 року (дата може бути змінена в ході підписання договору на виконання робіт).
Фінансування:
Оплата послуг здійснюватиметься за рахунок коштів проєкту “Підвищення спроможності судової системи та організацій громадянського суспільства задля подолання наслідків війни в Україні”, що фінансується Представництвом Європейського Союзу в Україні.
Конкурсні пропозиції просимо надсилати до 18:00 29 червня 2023 року включно з темою “Створення освітнього онлайн-курсу” на пошту [email protected].
Коментарі