bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Організація проведення дводенного семінару-тренінгу для 36 осіб в м. Львів або Львівській області
12.06.2023

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує вас до участі в тендері з вибору івент-агенції або сервіс-провайдера для організації проведення дводенного семінару-тренінгу, яке включатиме проживання, харчування та оренду конференц-зали. Для проведення заходу розглядаємо готелі з конференц-залою та з місцем укриття в місті Львів або Львівська область.

Детальна інформація і розклад наведені нижче:

19 липня 

  1. Заселення (36 осіб)
  2. Вечеря на 36 осіб з 19.00 до 20.00

20 липня

1. Оренда конференц-зали для проведення семінару-тренінгу на 36 осіб з 09.00 до 18.00

2. Кава-брейк на 36 осіб з 11:00 до 11:30

3. Обід на 36 осіб з 13.00 до 14.00

4. Заселення в одномісні номери 36 осіб з 14:00.

5. Кава-брейк на 36 осіб з 16.00 до 16.30

6. Вечеря на 36 осіб з 19.00 до 20.00

21 липня

1. Оренда конференц-зали для проведення семінару-тренінгу на 36 осіб з 09.00 до 18.00. 

2. Сніданок на 36 осіб з 7.30 до 09.00

6. Кава-брейк на 36 осіб з 11.00 до 11.30

7. Обід на 36 осіб з 13.00 до 14.00

8. Кава-брейк на 36 осіб з 16.00 до 16.30

9. Вечеря на 36 осіб з 18.00 до 19.00

22 липня

1. Сніданок для 36 осіб з 07:30 до 09:00

2. Виселення до 12:00

 

Проживання:

3 ночі (19.07-22.07.2023) на 36 осіб, одномісні номери.

Вимоги до конференц-зали:

  • просторова конференц-зала (зі столами) для 36 осіб-резидентів, з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися в разі різних активностей з 09.00 до 18.00;
  • наявність можливості перенесення заходу в бомбосховище;
  • оснащення кондиціонером; 
  • оснащення проектором, екраном, колонками та пультом для проектора - з 09.00 до 18.00;
  • оснащення фліпчартом з комплектуючими (папір, маркери), інтернет -  з 09.00 до 18.00;
  • забезпечення учасників заходу питною водою впродовж двох днів заходу (забезпечення води в пляшках негазованої об’ємом 0.5 л по 70 пляшок на кожен день Форуму / можливість безкоштовного використання кулера з питною водою у вільному доступі). 

ОСОБЛИВОСТІ ОПЛАТИ ЗА НАДАНІ ПОСЛУГИ

Фактичний запит на надання послуг з деталізованим описом робіт буде сформовано у вигляді Додатку до Договору, що буде заключений з обраним вендором.

Оплата буде здійснюватися за безготівковим розрахунком на юридичну особу / фізичну особу-підприємця зі спрощеною системою оподаткування, яка обов’язково не є платником ПДВ.

Умови: післяплата.

Просимо надати пропозицію, яка включатиме:

- фото номерів, які ви пропонуєте, їх опис,

- фото конференц-зали,
- опис конференц-зали: розмір, розташування, кількість місць для сидіння, наявність вказаної апаратури та аксесуарів,

- інформацію про розташування готелю,

- меню харчування та кава-брейків (просимо запропонувати 1 варіант меню або кілька варіантів однакової загальної вартості харчування та включити цю вартість у вашу пропозицію),

- цінову пропозицію, яка включає всі перелічені послуги, харчування, а також всі податки та збори,

- умови оплати,

- реєстраційні документи вашої організації.

НЕОБХІДНІ КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ВИМОГИ ДО ЗАЯВОК

Для того, щоб заявку було розглянуто, потенційні вендори мають подати свої пропозиції до Фонду у письмовому вигляді відповідно до дедлайну, зазначеного вище.

В усіх заявках має бути вказана кваліфікація учасника, що підтверджує здатність надати послуги, викладені у цьому запиті на пропозиції.

Вимоги до потенційних учасників:

  • не менше 2 років професійного досвіду у соціальній сфері;
  • досвід організації заходів в умовах воєнного стану в Україні буде перевагою;
  • можливість надати повний пакет вищезазначених послуг з організації заходу.

Вимоги до заявок:

пропозиція має містити щонайменше:

  • короткий профіль компанії;
  • склад команди, яку планується залучити для виконання поставлених задач;
  • реєстраційні документи компанії;
  • список нещодавно (у період січень 2023 - червень 2023) організованих заходів на 50 або більше учасників (із зазначенням назви компанії-замовника, формату заходу, стислого переліку наданих послуг);
  • не менше 2 (двох) рекомендацій з повною контактною інформацією попередніх клієнтів;
  • цінову пропозицію.

Просимо надати вашу пропозицію у вигляді чіткої загальної ціни за вищевказані вимоги на адресу [email protected]до 19 червня 2023 р., 23:59 включно.

Рішення щодо результатів тендеру буде прийняте протягом п’яти робочих днів після завершення збору пропозицій. Тому просимо зберігати вашу пропозицію чинною протягом цього терміну.

У разі виникнення питань Ви можете звертатися до Юлії Молошної за електронною поштою [email protected]  або за номером 095 912 18 23.

 

Дякуємо за співробітництво.

З повагою,                                                                                                                                                  

Президент

Олександр Галкін

 

Контакти

  • У разі виникнення питань Ви можете звертатися до Юлії Молошної за електронною поштою [email protected] або за номером 095 912 18 23.

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.