bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю послуг логістичної компанії
05.06.2023

Громадська організація “Фонд освітніх інновацій та досліджень” оголошує відкритим
тендер на закупівлю послуг логістичної компанії відповідно умов проєкту «Молодіжний
обмін у м.Тульчин в рамках національної програми «ВідНОВА:UA». Програма здійснюється
Міністерством молоді та спорту України, Державною установою «Всеукраїнський
молодіжний центр»та громадською організацією «Центр політичних студій та аналітики
«Ейдос» у рамках проєктів ПРООН «Підтримка громадянського суспільства та молоді» та
«Сприяння безпеці людини в Україні через реагування на багатовимірну кризу, спричинену
війною» за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії та Уряду Японії
відповідно.


Термін проведення обміну: 17 - 21 липня 2023р.


Послуги логістичної компанії мають включати :
1) Проживання учасників обміну:
- кількість учасників -30 осіб;
- термін проживання – 5 діб (17-21.07.2023).
- кількість необхідних номерів: Одномісні номери – 4;
- двомісні з розміщенням дві особи – 8
- клас готелю – не більше 3 зірок
- з метою оптимізації витрат на проїзд - готель має бути розміщений в межах
міста Тульчин.
- готель має забезпечувати проживаючих харчуванням.
- можливість раннього поселення або пізнього виселення учасників
- цілодобовий доступ до укриття на випадок повітряної тривоги (на території
готелю або в пішій доступності).

2) Харчування учасників обміну:
- кількість учасників -40 осіб;
- термін харчування – 5 діб (17-21.07.2023).
- сніданок на вибір:
Орієнтовна кількість – 200 порцій.
- Обід
Орієнтовна кількість – 200 порцій.
Вечеря
Орієнтовна кількість – 200 порцій.
3). Компенсація проїзду учасникам :
- кількість учасників -30 осіб;
- орієнтовна вартість на одного учасника – 1000,00грн.
- компенсація вартості надається для квитків на потяг (купе, інтерсіті 2 клас)
або автобус/ маршрутка за умови надання будь-якого ідентифікаційного
документу, оформлення відомості з підписами учасників, копія проїздних
квитків).
4). Страхування учасників обміну від нещасних випадків і травмувань:
- кількість учасників -30 осіб.

Логістична компанія надає всі необхідні документи для звітності: кошторис з детальними
підтверджуючими документами первинними документами від підрядників.
Умова оплати надання послуг – передоплата в розмірі 30%, післяоплата в розмірі 70% по
факту надання послуг.


Вимоги до кандидатів:
1. юридична особа (фізична-особа підприємець, ТОВ чи інша форма) належним
чином зареєстрована відповідно чинного законодавства ;
2. наявність КВЕД: 82.30 «Організування конгресів і торговельних виставок»
3. не менше 1 року релевантного досвіду роботи, підтвердженого в комерційній
пропозиції;
4. досвід організації заходів в громадському секторі буде перевагою;
5. високі організаційні здібності, хороші комунікативні навички, пунктуальність,
порядність та відповідальність.
6. всі комерційні пропозиції мають бути з підписами, контактними даними та
печаткою (за наявності).

Для участі у тендері виконавцю необхідно надати:
– цінову пропозицію на вищевказані логістичні послуги з деталізацією;
- приклад меню – щоденно на сніданок, обід та вечерю;
– реєстраційні документи ФОП, з відповідними КВЕДами.
- контакти (адреса, телефон, електронна пошта).
- всі комерційні пропозиції мають бути з підписами, контактними даними та печаткою (за
наявності).

на електронну адресу: [email protected] або [email protected] з темою листа:
«тендер на логістичні послуги»

Пропозиції просимо надсилати до 08 червня 2023 року, чекаємо на ваші заяви.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.