Дата 26.05.2022 м. Дніпро
ТЕНДЕРНЕ ЗАПРОШЕННЯ
БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПОМАГАЄМ» в межах програми «МИ ПОРУЧ» проєкту «ГУМАНІТАРНА ДОПОМОГА», за підтримки Міжнародної благодійної організації «World Vision International» запрошує до участі в тендері на постачання наборів продуктів харчування, відповідно до складу вказаному у специфікації тендерного запрошення (Додаток №1).
№ |
|
Опис \ виконання |
1 |
Загальна інформація: |
Реалізація проекту «ГУМАНІТАРНА ДОПОМОГА» |
2 |
Мета та предмет закупів: |
ЛОТ 1 - набори продуктів харчування 2255 шт |
3 |
Термін подачі пропозиції: |
До 02.06.2022 включно до 18.00 год.
|
4 |
Перелік предмету закупівлі: |
Додаток № 1 до запрошення для заповнення учасником торгів |
5 |
Умови та терміни доставки: |
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених наборів у вказаний термін, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, сертифікаті якості,тощо).
Поставка наборів здійснюється за рахунок Постачальника. Обов’язковою умовою участі у тендері є: - надання заповненого тендерного запрошення; - надання зразкового набору (надсилається новой поштою на адресу: Дніпро, відділення 38, БФ Помагаєм, 0666104686), який Організатор повертає новою поштою за кошти Постачальника після засідання закупочного комітету. Організатор залишає у себе зразок набору Переможця тендеру, зберігає і повертає його після останньої поставки наборів або він недопоставляється у останній поставці товару. Приймаючи участь у тендері, Постачальник повинен вказати зворотню адресу для повернення зразків. Якщо не вказана зворотня адреса для повернення, то Організатор сприймає це так, що зразок поверненню не підлягає. У тому випадку, якщо товар, який було поставлено Постачальником, буде відрізнятися від зразків, Організатор має право провести експертизу за кошти Постачальника. Якщо буде доведено, що поставлений товар дійсно не є таким, яким будо заявлено, то Організатор має право розірвати договір співпраці. Обов’язковою умовою участі у тендері є надання зразків та сертифікатів якості на всі найменування товару. БЕЗ НАДАНИХ ЗРАЗКІВ ТА СЕРТИФІКАТІВ ЯКОСТІ УЧАСНИК НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ КОМІСІЇ.
Постачальник зобов’язується поставляти товари в цілісній упаковці. У випадку, коли упаковка товару буде пошкоджена з вини Постачальника (при пакуванні, транспортуванні, тощо), Організатор має право не приймати такий товар частково або усю поставку. Організатор може прийняти такий товар за умови, що Постачальник зобов’язується замінити неякісний/пошкоджений товар протягом 5-ти робочих днів.
Поставка товарів відбувається за адресою: м. Дніпро, вул. Малиновського 114
Поставка товарів відбувається у строк 5 робочих днів з дати підписання договору.
Замовник залишає за собою право змінити адресу постачання товарів та кількість наборів, як в бік збільшення, так і в бік зменшення. |
6 |
Відхилення пропозиції: |
Організатор може відхилити будь-яку пропозицію, яка не відповідає умовам Запиту пропозицій. Організатор не зобов’язаний приймати пропозицію за найнижчою ціною або будь-яку пропозицію і залишає за собою право прийняти будь-яку пропозицію повністю або частково, а також відмовитися від будь-якої пропозиції або всіх пропозицій без пояснення причин, а також укласти договір на будь-яких або інших умовах. |
7 |
Супроводжувальні документи поставки: |
- договір; - копія свідоцтва про державну реєстрацію, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець; - копія документу про статус платника податків, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець; - оригінал рахунку; - оригінал видаткової накладної |
8 |
Гарантія якості: |
Виконавець гарантує якість товару та відповідну заміну товару у період 14 днів відповідно до законодавства України. Товари мають бути якісними, в не пошкодженій упаковці.
Термін придатності товарів, що входять до набору має бути не менше 50% від загального терміну придатності продукції! |
9 |
Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення: |
- на підставі укладеного договору по безготівковому рахунку та виставленому рахунку Покупець сплачує 50% вартості товару Постачальнику шляхом попередньої оплати, і 50% вартості товару Покупець сплачує Постачальнику протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання товару. |
10 |
Порядок подання пропозиції:
|
- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою керівника; - копія свідоцтва про державну реєстрацію, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець; - копія документу про статус платника податків, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець; - надати сертифікати якості на товар; - надати зразки згідно вимог Організатора. |
11 |
Умови участі: |
Виконавець, зацікавлений у наданні послуг повинен бути суб’єктом підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, мати досвід роботи у сфері постачання товарів в різні регіони України.
Товари та бренди у пропозиції учасників не мають бути виробництва країни-агресора - Російська Федерація та Республіки Білорусь. |
12 |
Гарантія поставки та ціни: |
Постачальник зобов’язаний мати товари на складі (весь перелік товарів) у кількості не менше 50% на момент укладання угоди. Запропонована ціна на товар є дійсна протягом 30 днів.
На випадок, якщо в процесі постачання наборів, деякі товари, будуть відсутні на ринку або на складі постачальника, можна замінювати позицію набору рівноцінним товаром іншої ТМ, не порушуючи ціну, кількість та об’єм товару в нижчу або вищу сторону (наприклад, якщо заявлено 500 мл. гелю ТМ 1, має бути не менше 500 мл. гелю ТМ2) за погодженням Замовника. |
13 |
Місце та термін надання цінових пропозицій: |
Цінові пропозиції приймаються до 02.06.2022 р до 18.00 год. Неповні пропозиції (без відповідей по кожному з пунктів у Додатку №1, сертифікатів якості, зразків) та пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть.
Цінові пропозиції надсилати на e-mail: [email protected]
Контактна особа для уточнення інформації щодо підготовки тендерної пропозиції – 0666104686 Борова Марина |
14 |
Критерії вибору виконавця: |
|
15 |
Додаткова інформація: |
Замовник залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна, заміна до 5 найменувань у складі набору по якості) з Виконавцем. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, не врегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає. |
16 |
Контактна інформація |
Борова Марина +380666104686 e-mail: [email protected] |
Коментарі