Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор), метою діяльності якої є формування здорового суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.
Дата оголошення тендеру: 19 травня 2023 року.
Мета тендеру: забезпечення оренди та адміністрування серверу в 2023 р.-2024 р.
Предметом тендеру є тендерна пропозиція та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.
2. Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру:
До участі у тендері запрошуються юридичні особи та фізичні особи/фізичні особи – підприємці усіх форм власності, які надають послуги з оренди та адміністрування серверу та можуть забезпечити виконання наступних вимог
Оренда сервера та адміністрування програми CRM «Реєстрації та облік звернень на
Національну Гарячу лінію»
Конфігурація серверу:
• Операційна система Freebsd
• Web сервер nginx
• База MariaDb
• php fpm
• 8 - 16 GB DDR4
• SATA, SSD 1 Tb
• 4 CPU
• Широкополосний доступ до точки обміну трафіку ua-ix
Адміністрування серверу:
• встановлення додаткового програмного забезпечення та зміна його конфігурації;
• встановлення ОС (та переустановка ОС);
• встановлення панелі керування
• тюнінг Apache, ngnix;
• встановлення та оновлення PHP-модулів;
• налаштування та встановлення нестандартного програмного забезпечення;
• налаштування оповіщення та моніторингу;
• оновлення операційних систем;
• налаштування кластера для забезпечення відмовостійкості веб-ресурсу;
• захист від DDos-атак;
• розробка скриптів з метою автоматичного виконання завдань;
• обробка системних повідомлень про можливі проблеми;
• налаштування та оптимізація сервера;
• встановлення, оптимізація та налаштування бази даних;
• моніторинг навантаження та доступності сервера, а також можливих проблем;
• аналіз та впровадження налаштувань безпеки;
• постійне оновлення програмного забезпечення;
• контроль доступу;
• налаштування бекапу.
Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:
– фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
– фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
4. Вимоги до комерційної пропозиції:
Кошторис має бути реалістичним та передбачати лише ті витрати, які безпосередньо стосуються оренди та адміністрування серверу.
5. Визначення переможця тендеру:
Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.
Інформацію про переможця тендеру, буде розміщено на сайті Фонду.
Кінцевий термін надання заявок – 25 травня 2023 р.
Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопії заявок Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ на е-mail: [email protected]
Контактні особи:
- Контактна особа з технічних питань та вимог
Яровий Андрій
тел.: +38 (063)8140999;
е-mail: [email protected]
- Контактна особа з питань щодо документів, які мають супроводжувати тендерну пропозицію
Яновська Оксана
тел.: +38 (050)4493409;
е-mail: [email protected]
Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.
Коментарі