bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер: вибір місця проведення триденного форуму БФ Право на захист
15.05.2023

Благодійна організація «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПРАВО НА ЗАХИСТ» запрошує вас до участі в тендері з вибору місця проведення форуму, яке включатиме проживання, харчування та оренду конференц-зали.

Для проведення заходу розглядаємо наступні локації:
м. Яремче (Івано-Франківська обл.)/
м. Івано-Франківськ (Івано-Франківська обл.)/
м. Трускавець (Львівська обл.) /
смт. Славське (Львівська обл.) /
м. Чернівці (Чернівецька обл.)

Детальна інформація наведена нижче:

Проживання:

2 ночі (21.06-23.06.2023) на 60 осіб (30 номерів з двомісним поселенням з окремими ліжками),

*можливе розселення в одномісні номери за відсутності необхідного номерного фонду;

оренда конференц-зали для проведення форуму на 60 осіб:

21.06 - з 13.00 до 22.00,

22.06 - з 09.30 до 18.00,

23.06 - з 09.30 до 14.00;

харчування та кава-брейки.



Розклад та детальний опис:

21 червня

1. Оренда просторої конференц-зали для проведення форуму на 60 осіб (з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися)  з 13.00 до 22.00. Розміщення без столів, стільці театром.

2. Оренда проектора та екрану, колонки, мікрофони за наявності - з 14.00 до 22.00

3. Оренда фліпчарту та комплектуючих (папір, маркери), інтернет -  з 14.00 до 22.00

4. Вода в пляшках негазована об’ємом 0,5 л - 60 шт. (якщо є можливість безкоштовного використання кулера у вільному доступі, то прописати).

5. Заселення 60 осіб з 14:00

6. Обід на 60 осіб з 13.00 до 14.00

7. Кава-брейк на 60 осіб з 15.15 до 15.45

8. Вечеря на 60 осіб з 19.00 до 20.00

 

22 червня

1. Оренда конференц-зали для проведення форуму на 60 осіб (з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися) - з 09.30 до 18.00. Розміщення без столів, стільці театром.

2. Оренда проектора та екрану, колонки, мікрофони за наявності - з 10.00 до 18.00

3. Оренда фліпчарту та комплектуючих (папір, маркери), інтернет - з 10.00 до 18.00

4. Вода в пляшках негазована об’ємом 0,5 л, - 60 шт. (якщо є можливість безкоштовного використання кулера у вільному доступі, то прописати).

5. Сніданок на 60 осіб з 8.30 до 10.00

6. Кава-брейк на 60 осіб з 12.00 до 12.30

7. Обід на 60 осіб з 14.00 до 15.00

8. Вечеря на 60 осіб з 18.00 до 19.00

 

23 червня

1. Оренда конференц-зали для проведення форуму на 60 осіб (з можливістю учасникам працювати в групах та вільно переміщатися) - з 09.30 до 14.00. Розміщення без столів, стільці театром.

2. Оренда фліпчарту та комплектуючих (папір, маркери), інтернет - з 10.00 до 14.00

3. Вода в пляшках негазована об’ємом 0,5 л, - 60 шт (якщо є можливість безкоштовного використання кулера у вільному доступі, то прописати).

4. Сніданок на 60 осіб з 8.30 до 10.00

5. Кава-брейк на 60 осіб з 12.00 до 12.30

6. Виселення учасників стандартне

7. Обід на 60 осіб з 13.30 до 14.30

 

Проживання:

2 ночі (21.06-23.06.2023) на 60 осіб (30 номерів двомісне поселення з окремими ліжками).

*можливе розселення в одномісні номери за відсутності необхідного номерного фонду;


Оплата
буде здійснюватися за безготівковим розрахунком, частковою попередньою оплатою
на юридичну особу або фізичну-особу підприємця зі спрощеною системою оподаткування, 3 група.

 

Просимо надати пропозицію, яка включатиме:

- фото номерів, які ви пропонуєте, їх опис,

- фото конференц-зали,
- опис конференц-зали: розмір, кількість місць для сидіння, наявність переліченої апаратури та аксесуарів,

- інформацію про розташування готелю,

- меню харчування та кава-брейків (просимо запропонувати 1 варіант меню або кілька варіантів однакової загальної вартості харчування та включити цю вартість у вашу пропозицію),

- цінову пропозицію, яка включає всі перелічені послуги, харчування, а також всі податки та збори,

- умови оплати (відсоток попередньої оплати та післяплати),

- реєстраційні документи вашої організації.

 

Просимо надати вашу пропозицію у вигляді чіткої загальної ціни за вищевказані вимоги на адресу [email protected]до 26.05.2023р., 23:59 за київським часом.

Рішення щодо результатів тендеру буде прийняте протягом п’яти робочих днів після завершення збору пропозицій. Тому просимо зберігати вашу пропозицію чинною протягом цього терміну.

У разі виникнення питань Ви можете звертатися до Анни Усової за електронною поштою [email protected] або за номером 067 867 16 37.

Нагадуємо, що пропозиції до тендеру приймаються виключно на адресу [email protected]

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.