Інформаційно:
ГО «Let’s do It GREEN Ukraine» громадська молодіжна організація, яка створює та втілює молодіжні, освітні, соціальні, інфраструктурні, дослідницькі проекти у галузі освіти, спорту, здоров’я, екології та сталого розвитку.
Організація є співзасновником найбільшої соціальної акції в історії України «Зробимо Україну чистою разом».
Візія організації - формування сталого розвитку України.
Дата відкриття тендеру: 31 березня 2023р. (12-00 за київським часом).
Дата закриття тендеру: 17 квітня 2023р. (12-00 за київським часом).
Тендерна форма
Особа, що підписалася нижче, ознайомившись з умовами та положеннями цього Тендеру, в рамках цього документу пропонує надати послуги, вказані в умовах та положеннях, що містяться в цьому документі.
Дата:
|
|
ПІБ та посада:
|
|
Назва компанії:
|
|
Адреса:
|
|
Телефон:
|
|
E-mail:
|
|
Чинність заявки: (мінімум 30 днів) |
|
Підпис та печатка: |
|
УМОВИ та ПОЛОЖЕННЯ
1. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
Опис |
Одиниця |
Кількість |
Ціна за одиницю |
Загальна ціна |
|
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
|
2. ДОСТАВКА та ГАРАНТІЯ
1) Постачальник послуг повиненвказати графік виконання робот, вказаних у Технічному завданні (Додаток №1).
2) Постачальник повиненнадати опис та порядок усунення виявлених недоліків.
3. ПРОПОЗИЦІЇ
Постачальники повинні надати свої Заявки в закритому конверті з маркуванням № LDIGU-2023-001.
Заявки складаються з:
1) Заповненої тендерної форми (див. сторінку 1 цього документу).
2) Технічної та цінової пропозиції.
Крім цього, зауважте, що:
а) Усі ціни вказуються в гривнях з урахуванням усіх податків.
б) Цей Тендер надається у запечатаному конверті;
в) Будь-які запити про надання додаткової інформації щодо цього Тендеру повинні надсилатися на e-mail [email protected]
Заявки повинні надсилатись на адресу: НОВА ПОШТА, відділення №356
- Одержувач: ГО «ЛЕЦ ДУ ІТ ГРІН ЮКРЕЙН» (Код ЄДРПОУ 42922227)
- Тел.: +38 096 123 82 18
- Контактна особа: Шевченко Олена Олегівна
Заявки, подані інакше (електронною поштою, факсом, у відкритому конверті) або без заповненої тендерної форми вважатимуться НЕДІЙСНИМИ.
Зауважте, що належним чином запечатана Заявка повинна надійти на нашу адресу не пізніше 12-00 17 квітня 2023 року. Конверти із заявками будуть відкриватись о 14-00 того ж дня.
ЗАЯВКИ, ЩО НАДХОДЯТЬ ПІЗНІШЕ, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ
4. ІНСТРУКЦІЇ для ЗАЯВНИКІВ
1) Маркування та подання заявок.
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на паперовому носієві, належним чином підписані та промарковані.
2) СКРІПЛЕНІ ПЕЧАТКОЮ ЗАЯВКИ повинні бути вкладені у Конверт для заявок і ретельно запечатані та містити НОМЕР ТЕНДЕРУ (№LDIGU-2023-001) на конверті.
3) У запечатаному конверті Постачальник послуг повинен подати Технічну пропозицію в одному екземплярі на паперовому носієві, яка містить повний набір необхідних документів, перерахованих нижче, та належним чином підписану цінову пропозицію в одному екземплярі на паперовому носієві.
4) Заявки повинні бути підписані/проштамповані належним чином уповноваженим представником компанії, що пропонує свої товари/послуги.
5) Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запрошенням до участі у тендері, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
5. ВИМОГИ ТА ВМІСТ ЗАЯВКИ
1) Перелік обов’язкових документів, які Заявники повинні надати як частину їхньої Заявки:
Нижче наведено критерії УСПІШНОГО/НЕУСПІШНОГО ПРОХОДЖЕННЯ. Якщо Заявник не надасть будь-який з нижчезазначених документів, його заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки:
• Належним чином підписана Тендерна форма (див. сторінку 1 цього документу);
• Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи фізичної особи-підприємців або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Витяги з реєстрів платників ПДВ та/або платників єдиного податку;
• Банківські реквізити;
• Фінансова звітність за 2022 рік діяльності компанії;
• Короткий вільний опис профіля організації та складу команди, щоб зрозуміти експертність організації до надання послуг (у довільній формі);
• Список до 5 (п’яти) нещодавно реалізованих проектів, пов’язаних із виробництвом відео контенту із зазначенням його назви, періоду реалізації, примірної кількості учасників з боку вашої організації, переліку наданих послуг.
Просимо також, на електронну адресу [email protected] вислати наступні електронні матеріали, що підтверджують експертизу вашої організації (у темі листа має бути обов’язково вказано НАЗВА вашої організації та номер тендеру: №LDIGU-2023-001):
• Не менше 3 (трьох) відсканованих рекомендацій із повною контактною інформацією особи, яка рекомендує (ім’я, посада, адреса електронної пошти, підпис особи, яка рекомендує та її номер телефону) в електронному вигляді;
• Зразки (посилання або файли) відео контенту (не менш ніж 5 шт.) , зроблені Постачальником послуг за період не пізніше останніх 3 років.
У разі ненадання вищезазначених Обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ.
2) У комерційній частині необхідно дотриматись таких критеріїв:
- Валюта: гривня;
- Зразок Цінової пропозиції: Постачальники повинні використовувати Зразок Цінової пропозиції у підготовці своїх Цінових пропозицій (див. сторінку 2 цього документу).
3) Організація зберігає за собою право на те, щоб:
- Зв’язатися з будь-якою компанією чи особою, вказаною Постачальником послуги у якості тих, хто надали рекомендацію;
- Запросити будь-які додаткові або підтверджувальні дані (у Постачальників послуг);
- Прийняти будь-яку Заявку повністю або частково;
- Вступити у переговори з обраним Постачальником;
- Доручити реалізацію контрактів більш ніж одному Постачальнику в цілях здійснення часткової закупівлі.
6. ПРОЦЕС ТА МЕТОД ОЦІНКИ ЗАЯВОК
Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який вніс найбільш технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вищезгадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари/послуги відповідають Технічному завданню.
7. ЧИННІСТЬ ЗАЯВОК
Заявки повинні зберігати свою чинність не менше 30 днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено Спеціальними умовами та положеннями. Постачальники повинні вказати період чинності своїх заявок, оскільки Організація може доручити виконання контрактів за заявкою, яка найкраще відповідає вимогам Тендеру, якщо на момент надходження запитів про надання товарів заявка є чинною. Організація може звернутися до Заявників з проханням про подовження періоду чинності заявок.
8. ДОРУЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТРАКТУ
1) Реалізацію контракту(-ів) буде доручено Постачальнику, який вніс найбільш технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною, чиї послуги є прийнятними з комерційної та технічної точки зору та чия заявка відповідає усім Інструкціям, Умовам та Положенням, наведеним у Тендері, за умови, що заявка є розсудливою і відповідає інтересам Організації.
2) Організація залишає за собою право досягнути декількох домовленостей щодо будь-яких послуг,
якщо, на думку Організації, Постачальник, який найкраще відповідає вимогам Тендеру, не може повністю задовольнити потреби у послугах, або якщо Організація вважатиме, що це найбільше відповідає її інтересам. Будь-яка домовленість згідно з цією умовою буде оформлюватись на основі найкращої, другої найкращої, третьої найкращої і т.д. заявки, яка задовольняє усі вимоги, перераховані у Тендері.
3) Організація здійснює оплату послуг відповідно до етапів, визначених у Договорі.
Звертаємо вашу увагу на те, що з організацією – переможцем тендеру буде підписано договір на надання послуг з виробництва відео контенту, який не передбачає 100% авансування.
Надавач послуг буде зобов’язаний письмово (листом, який повинен бути додан до загального пакета документів) гарантувати, що його діяльність та отримані за цим тендером кошти не будуть використані для:
- надання підтримки чи сприяння насильству;
- фінансування тероризму, іншої допомоги терористам або терористичним організаціям, іншим організаціям, відомим як такі, що підтримують тероризм, допомоги проведенню будь-якої терористичної діяльності, іншої діяльності, пов’язаної з терористами чи терористичними організаціями;
- діяльності з відмивання грошових коштів або для фінансування організацій, залучених до діяльності з відмивання грошових коштів;
- фінансування політичних та/чи виборчих кампаній, політичних діячів тощо;
- будь-якої діяльності, що передбачає ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету та територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров’я населення;
- будь-якої іншої незаконної діяльності, включаючи корупційні правопорушення.
Також надавач послуг повинен письмово (листом, який повинен бути додан до загального пакета документів) підтвердити, що він дотримується у своїй роботі політики абсолютної нетерпимості до будь-яких проявів сексуальної експлуатації та наруги до будь-якої особи.
Фактичне виконання робіт за договором надання послуг з виробництва тематичного відео контенту оформляється Актами про виконані роботи, які підписує обидві сторони.
ГО «Let’s do It GREEN Ukraine» не несе відповідальності за роботу електронного поштового сервісу та за будь-які помилки, внаслідок яких заявка учасника тендеру надійшла із запізненням через виникнення форс-мажорних обставин.
ГО «Let’s do It GREEN Ukraine» не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником тендеру, якщо будь-яка інформація про учасника тендеру надана невірно.
Коментарі