Громадська організація «Платформа соціального розвитку “SetUp”» в рамках проєкту «Dialogue+» шукає постачальників послуг з організації та проведення трьох дводенних інтенсивів.
Учасники конкурсу: організації або фізичні особи-підприємці, які мають досвід надання подібних послуг.
Обсяг роботи та терміни:
Терміни виконання робіт – Квітень-Травень 2022
Обсяг роботи та терміни:
Передбачається, що після оголошення результатів відбору постачальника послуг, з постачальником буде укладено договір, за яким постачальник забезпечить наступні послуги та матеріали, із розрахунку на 60 учасників:
Роздаткові матеріали:
- Блокноти формату А4, від 20 аркушів, на пружині/склейка, 60 шт.;
- Папки-конверти А4, 60 шт.;
- Копіювання, А4, 720 копій, кольоровий двосторонній друк;
- Ручки кулькові, 60 шт;
- Бейджи зі шнурком, 60 шт.
Кава-брейк для учасників інтенсивів:
- Перерва на каву із розрахунку на 20 осіб на одну перерву, 3 перерви на день, всього 6 днів.
Орієнтовне меню на 20 осіб: |
Кількість порцій: |
Кава |
20 |
Чай |
20 |
Печиво |
20 |
Сендвіч |
20 |
Канцтовари:
- Фліпчарт папір 60 листів;
- Маркери кольорові, 60 шт.;
- Папір формату А4, 1 уп./500 листів;
- Паперові стікери квадратні, 3 уп.;
- Скотч малярний, 3 шт.
Вимоги до потенційних постачальників послуг:
Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:
*Увага! Участь у конкурсі можуть брати підприємці на загальній системі оподаткування та ФОП, що відносяться до 3 групи платників єдиного податку!
Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до 3 квітня 2023 року включно із позначкою до теми листа «Конкурс із організації трьох дводенних інтенсивів»
Запитання приймаються до 31 березня включно на адресу [email protected] із позначкою до теми листа «Конкурс із організації трьох дводенних інтенсивів».
Коментарі