bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендерне запрошення на постачання сімейних продуктових наборів
17.03.2023

ЗАПИТ

цінової пропозиції

(єдиний запит на постачальника)

Запрошуємо Вашу організацію надати цінову пропозицію на постачання сімейних продуктових наборів, в м. Київ та Київська область, Житомирська область, Чернігівська область, Одеська область, Миколаївська область, Херсонська область, Запорізька область, Дніпропетровська область, Харківська область, Полтавська область, Черкаська область, Кіровоградська та Сумська області  за проектом - «Продовження реагування на надзвичайні ситуації внаслідок війни в Україні».

Примітка:

-        Організація, що проводить закупівлю, не є Замовником у розумінні  Закону України «Про публічні закупівлі»

-        Закупівля проводиться Замовником відповідно до загальноприйнятих правил та норм в комерційних/публічних закупівлях, беручи до уваги рекомендації ”Настанови щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель”, які були напрацьовані Мінекономрозвитку (МЕРТУ) спільно з Проектом технічної допомоги ЄС “Підтримка впровадження Стратегії реформування публічних закупівель/Дорожньої карти для гармонізації законодавства в Україні”, атакож відповідно до власних внутрішніх нормативних документів (регламентів/положень/інструкцій) з метою отримання найбільш економічно вигідних цінових пропозицій від Учасників закупівлі та максимальної ефективності своєї роботи. 

 

Опис \ виконання

1

Загальна інформація:

Реалізація проекту - «Продовження реагування на надзвичайні ситуації внаслідок війни в Україні»

 

2

Мета та предмет закупів:

Для належного виконання статутних цілей та завдань, в межах реалізації проекту «Продовження реагування на надзвичайні ситуації внаслідок війни в Україні» для забезпечення продовольчої безпеки місцевого населення, яке постраждало внаслідок збройної агресії рф, БО «БФ «Карітас-Київ» проводить закупівлю «базових сімейних продуктових наборів» у загальній кількості 5000 шт.

 

3

Термін подачі пропозиції:

До 27 березня 2023 р. включно до 14:00 год.

 

4

Замовник та платник:

 

Замовник – БО «БФ «Карітас-Київ»

Платник -  БО «БФ «Карітас-Київ»

5

Перелік предмету закупівлі:

Додаток №1   до запрошення для заповнення учасником торгів 

6

Доставка товару:

Постачання сімейних продуктових наборів, буде здійснюватися окремими партіями в межах в м. Київ та Київської області, Житомирської області, Чернігівської області, Одеської області, Миколаївської області, Херсонської області, Запорізької області, Дніпропетровської області, Харківської області, Полтавської області, Черкаської області, Кіровоградської та Сумської області.

7

Супроводжувальні документи поставки:

- рахунок, видаткова накладна.

8

Вимоги до пакування:

Товари мають бути в упаковці виробника та складені у короба, які укладені на піддони, та застрейчовані плівкою неменше ніж у три шари.

Кожен короб має бути виготовлено неменше ніж з 3-ри шарового картону. Розміри коробів визначаються Виконавцем самостійно виходячи з об’єму набора та додатка.

Зам’яті або пошкоджені короби не приймаються. 

9

Гарантія якості:

Виконавець гарантує якість товару та відповідну заміну товару у період 14 днів відповідно до законодавства України. Якість товару підтверджується відповідними сертифікатами якості на вимогу. Товари мають бути якісними без сторонніх запахів.

 

Термін придатності товарів, що входять до набору має бути не менше 50% від загального терміну придатності продукції!

10

Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення:

-     на підставі укладеного договору по безготівковому рахунку.

-     50% передплата, по безготівковому перерахунку відповідно до рахунка, протягом 3 робочих днів після надання рахунка на оплату. 50% післяплата протягом 3 банківських днів після дати поставки та прийому товару Замовником.

11

Порядок подання  пропозиції:

 

Перелік документівзавіренихналежним чином, що має надати учасник в сканованому вигляді у форматі pdf

-        копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником;

-        копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформованогоне раніше ніж за один рік до дати оголошення про закупівлю;      

-        копія довідки (витягу) про взяття на облік платника податку (за наявності);

-        копія свідоцтва (витягу) про реєстрацію платника податку на додану вартість або 

копія свідоцтва (витягу) про право сплати єдиного податку (за наявності);

     -  фінансова звітність підприємства за 2020-2021 рік Додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5 розділу I);

-        копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту (для фізичних осіб підприємців);

-        копія довіреності (доручення) на підписання документів пропозиції та укладення договору;

-        копія дозволу/ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності, підтвердження кваліфікації працівників/наявність посвідчень з охорони праці, якщо  отримання зазначених документів передбачено законодавством України;  або лист-пояснення у довільній формі, якщо зазначені документи не передбачені законодавством України;

- Лист-відгук/рекомендаційний лист від клієнта відповідного проєкту, що найкраще ілюструє досвід вашої організації стосовно існуючих вимог за останні 18 місяців.

Документи, що не передбачені чинним законодавством – Учасник до складу тендерної пропозиції не подає, надаючи відповідне обгрунтування  у вигляді довідки.

Обов’язково наявність документів підтверджуючих якість продукції (сертифікат якості виробника, паспорт), встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарів.

        У випадку, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні - оригінал або засвідчену копію довідки з органу сертифікації про це та декларацію постачальника (виробника) про відповідність.

 

Переможець торгів зобов’язаний надати вищезазначені завірені копії документів в момент підписання договору.

 

12

Умови участі:

Виконавець, зацікавлений у наданні послуг повинен бути суб’єктом    підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, КВЕД, мати досвід роботи у сфері постачання товарів в різні регіони України.  Постачальник зобов’язаний дотримуватися карантинних норм, офіційно діючих у період постачання товарів.

***Товари та бренди у пропозиції учасників мають бути виробництва України, Китай або EU.

 

13

Гарантія та термін поставки:

Постачальник зобов’язаний мати товари на складі (весь перелік товарів ) кількості не менше 70% на момент укладання угоди, що підтверджується гарантійним листом.

Запропонована ціна на товар є дійсна протягом 20 днів на наявний в місті зберігання товар (70 %).

Термін поставки наборів від дня проведення тендеру та укладання договору не має перевищувати 20 календарних днів.

Доставка сімейних продуктових наборів буде здійснюватися в межах в м. Київ та Київська область, Житомирська область, Чернігівська область, Одеська область, Миколаївська область, Херсонська область, Запорізька область, Дніпропетровська область, Харківська область, Полтавська область, Черкаська область, Кіровоградська та Сумська області 

14

Місце та термін надання  цінових пропозицій:

Цінові пропозиції приймаються до 27.03.2023 р до 14.00 год.

Неповні пропозиції (без відповідей по кожному з пунктів у Додатку №1 по пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть. Цінові пропозиції надсилати на емейл: mysko.oleg35@gmail.comз назвою у темі «Продовження реагування на надзвичайні ситуації внаслідок війни в Україні»

15

Критерії вибору виконавця:

Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку подається у відповідності до  вимог Додатку № 1. (Учасник обов’язково надає пропозицію з повним асортиментом відповідно до замовлення).

Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв:

Отримані пропозиції оцінюватимуться в два етапи.

Відповідність вимогам [так/ні]:   Запит на комерційну пропозицію має бути повним та відповідати вимогам.  Запит на комерційну пропозицію вважатиметься повним та таким, що відповідає вимогам, якщо його було підписано, заповнено та були надані всі необхідні документи. 

Оцінка пропозицій.  Потенціал запитів на комерційну пропозицію, що відповідають вимогам, оцінюватиметься з урахуванням відповідності наступним вимогам. 

І. Критерії технічні (50 %) – це критерії, які використовуються для оцінки технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.

ІІ. Комерційні критерії (50 %) — критерії, що використовуються для оцінки комерційних конкурентних переваг пропозиції.

 

16

Додаткова інформація:

Замовник залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна, заміна до 3 найменувань у складі набору по якості) з Виконавцем. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника  повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, не врегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає.

17

Контактна інформація

Олег Мисько

виконуючий обов’язки керівника проекту

старший соціальний працівник

тел.: 097 – 846 – 07 - 97;

e-mail: [email protected]

 

 

 

Додаток № 1

до запиту цінової пропозиції

Проект: Продовження реагування на надзвичайні ситуації внаслідок війни в Україні

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

 Базові сімейні продуктові набори – 5000 наборів

 

Уважно вивчивши умови запиту цінової пропозиції, цим подаємо на участь у торгах свою цінову пропозицію:

 

1. Повне найменування Учасника ________________________________________________

2. Фізичне місцезнаходження ______________________________________________________

3. Телефон _________________________ мейл: ____________________________________

4. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) ________________________________________

6. Довідка про діяльність фірми (КВЕД) ___________________________________________

7. Статус платника податків : платник   чи    неплатник ПДВ  (обрати статус – підкреслить свій варіант).

8. Цінова пропозиція: заповнить таблицю :

Товари (роботи, послуги)

Кіл-сть, штук

Кількість в наборі

Ціна

Сума

 

 
   

1

Цукор 1кг

5000

1

       

2

Рис шліфований 1 кг

5000

1

       

3

Борошно пшеничне фасоване 2 кг

5000

1

       

4

Пластівці вівсяні 1 кг (Вівсяні пластівці повинні бути двох видів: 0,4-0,6 кг швидкого запарювання(плющені),інші 0.6-0,4 кг інші не плющені, звичайні, загалом повинно бути не менше 1 кг)

5000

1

       

5

Арахіс смажений 100 г

5000

1

       

6

Квасоля (ж/б) 425 мл

10000

2

       

7

Макаронні вироби 1 кг

10000

2

       

8

Олія соняшникова рафінована 1 л

5000

1

       

9

М’ясо тушковане куряче (ж/б, без шкіри та кісток) 500 г

5000

1

       

10

М’ясо тушковане свинина (ж/б) 500 г

5000

1

       

11

Чай в пакетих 20п/1,8г

10000

2

       

12

Печиво 185 г

15000

3

       

13

Згущене молоко 290 г

5000

1

       

14

Риба (ж/б) 230г - 240г

25000

5

       

15

Паштет печінка (ж/б, не рибний) 240 г

5000

1

       

16

Суп брикет 150 г

5000

1

       

17

Шоколад 0,09 – 0,15 кг

10000

2

       

18

Вафлі 55 г

10000

2

       

19

Крупа гречана 1 кг

5000

1

       

20

Коробка картонна фасовочна, трьохшарова

5000

1

       

** Вівсяні пластівці повинні бути двох видів: 0,4 – 0,6 кг швидкого запарювання (плющені), інші 0,6 – 0,4 кг інші не плющені, звичайні, загалом повинно бути не менше 1 кг.

*** Загальна калорійність набору не менше 4900 ккал

 

Загальна сума вартості цінової пропозиції____________ грн ___ копійок (сума прописом)

 

 

Ми згодні дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій.

Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з вимогами Закону, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої тендерної пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.

Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від потреб Замовника та реального фінансування видатків.

Обсяги закупівлі послуг можуть бути збільшені до законодавства та залежно від потреб Замовника.

У разі збільшення обсягу закупівлі Замовника можлива заміна лоту на аналогічний по якості та ціні за попереднім письмовим погодженням із Замовником.

У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені договором.

Ми розуміємо та погоджуємося, що Ви можете відмінити процедуру закупівлі у разі наявності обставин для цього згідно із Законом.

Якщо нас визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір із Замовником не пізніше ніж наступного дня з дня проведення тендеру та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.

Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.

Одночасно засвідчуємо, що наша компанія не є банкрутом і не ліквідовується, не має справи у судовому впровадженні, не укладала угоди з кредиторами, не призупиняла діяльність, не є учасником процесів з даних питань, не знаходиться в будь якій аналогічній ситуації, що випливає із подібної процедури відповідно до національних правил чи законодавства; одночасно повідомляємо, що не існує обставин конфлікту інтересів між замовником і нами, а саме, відсутні родинні, емоційні зв’язки, спільні політичні, економічні чи інші види інтересу.

 

________________________________                      ___________                                 ______________

(посада керівника учасника

або уповноваженої ним особи)                            (підпис)                                           (ініціали та прізвище)

 

                                                                                       М.П.

 

Контакти

  • Олег Мисько виконуючий обов’язки керівника проекту старший соціальний працівник тел.: 097 – 846 – 07 - 97; e-mail: [email protected]

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.