№ |
|
Опис \ виконання |
1 |
Загальна інформація: |
Реалізація проекту - «Продовження реагування на надзвичайні ситуації внаслідок війни в Україні»
|
2 |
Мета та предмет закупів: |
Для належного виконання статутних цілей та завдань, в межах реалізації проекту «Продовження реагування на надзвичайні ситуації внаслідок війни в Україні» для забезпечення продовольчої безпеки місцевого населення, яке постраждало внаслідок збройної агресії рф, БО «БФ «Карітас-Київ» проводить закупівлю «базових сімейних продуктових наборів» у загальній кількості 2500 шт.
|
3 |
Термін подачі пропозиції: |
До 17 березня 2023 р. включно до 14:00 год.
|
4 |
Замовник та платник:
|
Замовник – БО «БФ «Карітас-Київ» Платник - БО «БФ «Карітас-Київ» |
5 |
Перелік предмету закупівлі: |
Додаток №1 до запрошення для заповнення учасником торгів |
6 |
Доставка товару: |
Постачання сімейних продуктових наборів, буде здійснюватися окремими партіями в межах міста Києва та Київської області, міста Бердичів та Житомирської області, міста Ніжин та Чернігівської області.
|
7 |
Супроводжувальні документи поставки: |
- рахунок, видаткова накладна. |
8 |
Вимоги до пакування: |
Товари мають бути в упаковці виробника та складені у короба, які укладені на піддони, та застрейчовані плівкою неменше ніж у три шари. Кожен короб має бути виготовлено неменшн ніж з 3-ри шарового картону. Розміри коробів визначаються Виконавцем самостійно виходячи з об’єму набора та додатка. Зам’яті або пошкоджені короби не приймаються. |
9 |
Гарантія якості: |
Виконавець гарантує якість товару та відповідну заміну товару у період 14 днів відповідно до законодавства України. Якість товару підтверджується відповідними сертифікатами якості на вимогу. Товари мають бути якісними без сторонніх запахів.
Термін придатності товарів, що входять до набору має бути не менше 50% від загального терміну придатності продукції! |
10 |
Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення: |
- на підставі укладеного договору по безготівковому рахунку. - 50% передплата, по безготівковому перерахунку відповідно до рахунка, протягом 3 робочих днів після надання рахунка на оплату. 50% післяплата протягом 3 банківських днів після дати поставки та прийому товару Замовником. |
11 |
Порядок подання пропозиції:
|
Перелік документівзавіренихналежним чином, що має надати учасник в сканованому вигляді у форматі pdf - копія Статуту, або інший установчий документ завірений учасником; - копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформованогоне раніше ніж за один рік до дати оголошення про закупівлю; - копія довідки (витягу) про взяття на облік платника податку (за наявності); - копія свідоцтва (витягу) про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва (витягу) про право сплати єдиного податку (за наявності); - фінансова звітність підприємства за 2020-2021 рік Додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5 розділу I); - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту (для фізичних осіб підприємців); - копія довіреності (доручення) на підписання документів пропозиції та укладення договору; - копія дозволу/ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності, підтвердження кваліфікації працівників/наявність посвідчень з охорони праці, якщо отримання зазначених документів передбачено законодавством України; або лист-пояснення у довільній формі, якщо зазначені документи не передбачені законодавством України; - Лист-відгук/рекомендаційний лист від клієнта відповідного проєкту, що найкраще ілюструє досвід вашої організації стосовно існуючих вимог за останні 18 місяців. Документи, що не передбачені чинним законодавством – Учасник до складу тендерної пропозиції не подає, надаючи відповідне обгрунтування у вигляді довідки. Обов’язково наявність документів підтверджуючих якість продукції (сертифікат якості виробника, паспорт), встановленим чинним законодавством України до цієї категорії товарі. У випадку, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні - оригінал або засвідчену копію довідки з органу сертифікації про це та декларацію постачальника (виробника) про відповідність.
Переможець торгів зобов’язаний надати вищезазначені завірені копії документів в момент підписання договору.
|
12 |
Умови участі: |
Виконавець, зацікавлений у наданні послуг повинен бути суб’єктом підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, КВЕД, мати досвід роботи у сфері постачання товарів в різні регіони України. Постачальник зобов’язаний дотримуватися карантинних норм, офіційно діючих у період постачання товарів. ***Товари та бренди у пропозиції учасників мають бути виробництва України, Китай або EU.
|
13 |
Гарантія та термін поставки: |
Постачальник зобов’язаний мати товари на складі (весь перелік товарів ) кількості не менше 70% на момент укладання угоди, що підтверджується гарантійним листом. Запропонована ціна на товар є дійсна протягом 20 днів на наявний в місті зберігання товар (70 %). Термін поставки наборів від дня проведення тендеру та укладання договору не має перевищувати 20 календарних днів. Доставка сімейних продуктових наборів буде здійснюватися в межах міста Києва та Київської області, Житомирської та Чернігівської областей відповідно до наданої заявки замовника-постачальнику. |
14 |
Місце та термін надання цінових пропозицій: |
Цінові пропозиції приймаються до 17.03.2023 р до 14.00 год. Неповні пропозиції (без відповідей по кожному з пунктів у Додатку №1 по пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть. Цінові пропозиції надсилати на емейл: mysko.oleg35@gmail.comз назвою у темі «Продовження реагування на надзвичайні ситуації внаслідок війни в Україні» |
15 |
Критерії вибору виконавця: |
Пропозиція Учасника, оформлена на фірмовому бланку подається у відповідності до вимог Додатку № 1. (Учасник обов’язково надає пропозицію з повним асортиментом відповідно до замовлення). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Отримані пропозиції оцінюватимуться в два етапи. Відповідність вимогам [так/ні]: Запит на комерційну пропозицію має бути повним та відповідати вимогам. Запит на комерційну пропозицію вважатиметься повним та таким, що відповідає вимогам, якщо його було підписано, заповнено та були надані всі необхідні документи. Оцінка пропозицій. Потенціал запитів на комерційну пропозицію, що відповідають вимогам, оцінюватиметься з урахуванням відповідності наступним вимогам. І. Критерії технічні (50 %) – це критерії, які використовуються для оцінки технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. ІІ. Комерційні критерії (50 %) — критерії, що використовуються для оцінки комерційних конкурентних переваг пропозиції.
|
16 |
Додаткова інформація: |
Замовник залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна, заміна до 3 найменувань у складі набору по якості) з Виконавцем. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, не врегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає. |
17 |
Контактна інформація |
Олег Мисько виконуючий обов’язки керівника проекту старший соціальний працівник тел.: 097 – 846 – 07 - 97; e-mail: [email protected] |
Коментарі