Хочете, щоб ваша ГОшка потрапляла у стрічку новин та репортажі? Тоді дивіться добірку порад про те, як громадській організації налагодити співпрацю зі ЗМІ, від проєкту «Зміцнення громадянського активізму серед молоді»
Публікація створена за підтримки National Endowment for Democracy, ГО «Фонд «Професійний розвиток Харкова» та HUB 6/9.
1. Поставтецілі
Потрапити в ЗМІ — круто, але щекрутіше, коли цедопомагаєдосягатицілейвашоїорганізації. Тож, перш ніжспамити на поштиредакцій, подумайте:
як співпрацязі ЗМІ допоможевашійорганізації?
якінеобхідніпублікаціїабосюжети?
скількизгадок треба отриматидля результату?
2. Складітьмедіакарту
Медіакарта — це документ, у якомузібранаінформація про ЗМІ та їхніконтактидляподальшоїспівпраці.Складатиїї требавиходячи з того,якімедіачитає/дивиться/слухає вашаавдиторія.Наприклад, немасенсудоноситиінформацію проможливості длямолоді черезрадіо,якщохлопці йдівчатайогослухаютьхібащо в гостях убабусі.
3. Призначте відповідального
Щоб систематизувати роботу зі ЗМІ, призначте людину, яка буде відсилати запрошення журналістам, писати пресрелізи та зможе відповісти на питання медійників, якщо ті завітають до вас на захід.
4. Працюйте над інфоприводами
Щоб новини від вашої організації не відправлялися в корзину, треба створювати інфоприводи, які зацікавлять журналістів. Вони мають бути оригінальними, соціально важливими та цікавими для аудиторії ЗМІ.
Приклади інфоприводів для організацій громадянського суспільства:
5. Не робіть саморекламу
Велика помилка — намагатися «продати» свою організацію через ЗМІ. Якщо ви хочете потрапити у стрічку новин, на першому місці мають бути важливі події та історії, а вже на другому — те, що за ними стоїть ваша організація.
Як громадським організаціям співпрацювати з медіа?
Хочете, щоб ваша ГОшка потрапляла у стрічку новин та репортажі? Тоді дивіться добірку порад про те, як громадській організації налагодити співпрацю зі ЗМІ, від проєкту «Зміцнення громадянського активізму серед молоді»
Публікація створена за підтримки National Endowment for Democracy, ГО «Фонд «Професійний розвиток Харкова» та HUB 6/9.
1. Поставтецілі
Потрапити в ЗМІ — круто, але щекрутіше, коли цедопомагаєдосягатицілейвашоїорганізації. Тож, перш ніжспамити на поштиредакцій, подумайте:
як співпрацязі ЗМІ допоможевашійорганізації?
якінеобхідніпублікаціїабосюжети?
скількизгадок треба отриматидля результату?
2. Складітьмедіакарту
Медіакарта — це документ, у якомузібранаінформація про ЗМІ та їхніконтактидляподальшоїспівпраці.Складатиїї требавиходячи з того,якімедіачитає/дивиться/слухає вашаавдиторія.Наприклад, немасенсудоноситиінформацію проможливості длямолоді черезрадіо,якщохлопці йдівчатайогослухаютьхібащо в гостях убабусі.
3. Призначте відповідального
Щоб систематизувати роботу зі ЗМІ, призначте людину, яка буде відсилати запрошення журналістам, писати пресрелізи та зможе відповісти на питання медійників, якщо ті завітають до вас на захід.
4. Працюйте над інфоприводами
Щоб новини від вашої організації не відправлялися в корзину, треба створювати інфоприводи, які зацікавлять журналістів. Вони мають бути оригінальними, соціально важливими та цікавими для аудиторії ЗМІ.
Приклади інфоприводів для організацій громадянського суспільства:
Унікальні історії учасників проєктів
Масові заходи в громаді
Проєкти, де є наочний результат
Експертні статті
Результати досліджень
Громадські акції
Позитивні зміни в громаді за вашої участі
5. Не робіть саморекламу
Велика помилка — намагатися «продати» свою організацію через ЗМІ. Якщо ви хочете потрапити у стрічку новин, на першому місці мають бути важливі події та історії, а вже на другому — те, що за ними стоїть ваша організація.
Коментарі