Дата 07.02.2023 м. Дніпро
ТЕНДЕРНЕ ЗАПРОШЕННЯ
БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПОМАГАЄМ» в межах програми «МИ ПОРУЧ» проєкту «ГУМАНІТАРНА ДОПОМОГА», за підтримки за підтримки Німецького Товариства міжнародного співробітництва «GIZ» запрошує до участі в тендері на надання послуг кейтерінгу, загальний опис робіт вказаний у специфікаціях тендерного запрошення (Додатки №1 до ЛОТІВ 1-5).
№ |
|
Опис \ виконання |
1 |
Загальна інформація: |
Надання послуг кейтерінгу группі людей, які проходять тренінги |
2 |
Мета та предмет робіт: |
ЛОТ 1 – надання послуг кейтерінгу, 30 обідів (буде проведено один дводенний тренінг для учасників, по 15 обідів на день); ЛОТ 2 – надання послуг кейтерінгу, 30 обідів (буде проведено один дводенний тренінг для учасників, по 15 обідів на день); ЛОТ 3 – надання послуг кейтерінгу, 50 обідів (буде проведено один дводенний тренінг для учасників, по 25 обідів на день); ЛОТ 4 – надання послуг кейтерінгу, 50 обідів (буде проведено один дводенний тренінг для учасників, по 25 обідів на день); ЛОТ 5 – надання послуг кейтерінгу, 50 обідів (буде проведено один дводенний тренінг для учасників, по 25 обідів на день); |
3 |
Термін подачі пропозиції: |
До 14.02.2023 включно до 17.00 год.
|
4 |
Загальний опис робіт: |
Додаток № 1 до запрошення для заповнення учасником торгів |
5 |
Умови та терміни виконання послуг: |
До участі у тендері запрошуються фізичні особи-підприємці, які мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення зазначених робіт; мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом. Замовник планує замовити послуги кейтерінгу згідно з кількістю, вказаною в ЛОТІ 1-5 у період з лютого по травень 2023р Надавач послуг повинен доставити обіди до місця та у час, вказаний Замовником на території м. Дніпро або в передмісті не далі ніж 8км від міської смуги. Доставка кейтерингу здійснюється за рахунок постачальника послуг. У ціну кейтерінгу входить упаковка їжі (ланчбокс), одноразові прибори, серветки,пакети для утилізації сміття, також постачальник послуг надає працівника для підйому на необхідний поверх локації проведення заходу та надання допомоги у розстановці ланчбоксів на столі. Надавач послуг може запропонувати різне меню на два дні заходів, але за однією ціною на кожен день. |
6 |
Відхилення пропозиції: |
Замовник залишає за собою право відхилити будь-які чи всі заявки, якщо постачальник послуг не відповідає описаним вимогам, якщо Замовника не влаштовує ціна на послуги або є сумніви у репутації спеціаліста тощо. Замовник має право вносити зміни у заявки до підписання контракту.
|
7 |
Супроводжувальні документи: |
Потенційні постачальники послуг повинні подати письмову пропозицію на e-mail:[email protected]до зазначеного вище терміну для повного розгляду. У всіх заявках повинна бути вказана кваліфікація учасника/ці, що підтверджує здатність виконувати обов‘язки, зазначені в оголошенні.
Для того щоб бути допущеним до участі в тендері, пропозиція повинна містити: 1.ПІБ підписанта договору, реєстраційну документацію. 2 Детальну фінансову пропозицію згідно меню.
Замовник оцінюватиме пропозиції, виходячи з того, чи відповідає постачальник послуг описаним вимогам, виходячи зі співвідношення ціни та досвіду, репутації та гнучкості умов оплати. |
8 |
Терміни подачі заявки та термін виконання робіт: |
Заявки просимо надсилати до 01 лютого 2023. Раннє подання заявок заохочується. Очікується, що договір буде діяти з 05 лютого до 31 травня 2023 року. Графік виконання роботи за Угодою буде обговорено та остаточно узгоджено з переможцем торгів. Замовник залишає за собою право зв’язатись із тими, хто подав заявки, для отримання додаткової інформації та роз’яснень щодо заявок після дедлайну.
|
9 |
Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення: |
- На підставі укладеного договору по безготівковому рахунку та виставленому рахунку після надання послуг кейтерінгу.
|
10 |
Порядок подання пропозиції:
|
- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою Постачальника послуг; - копія свідоцтва про державну реєстрацію, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець; - копія документу про статус платника податків, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець. |
11 |
Місце та термін надання цінових пропозицій: |
Цінові пропозиції приймаються до 14.02.2023 р до 17.00 год.
Цінові пропозиції надсилати на e-mail: [email protected]
Контактна особа для уточнення інформації щодо підготовки тендерної пропозиції – 0993203470 Ілюхіна Вероніка |
13 |
Критерії вибору виконавця: |
|
14 |
Додаткова інформація: |
Замовник залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення з Виконавцем. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, не врегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає. |
15 |
Контактна інформація |
Ілюхіна Вероніка 0993203470 e-mail: [email protected] |
Коментарі