bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Підрядник з організації заходу (проживання, харчування і оренда зали)
12.12.2022

Технічне завдання

Підрядник з організації заходу (проживання, харчування і оренда зали)

Період роботи :

4 дні, 22-26 грудня 2022 року

1. Контекст

Жіночий консорціум України є всеукраїнською неурядовою організацією, яка створена жіночими громадськими організаціями у 2001 році. Місією організації є забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та дотримання прав дитини.

Наша місія:

Жіночий консорціум України - це об’єднання, засноване жіночими громадськими організаціями, для забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків та благополуччя дітей в Україні

Наша мета:

Це вирішення актуальних проблем у сфері гендерної рівності та реалізації прав дитини, через адвокатування та ефективну співпрацю з державними та недержавними організаціями, а також широке залучення місцевих громад та інституцій. З війною наша мета розширилася і зараз мета забезпечити підтримку та соціальну адаптацію в умовах війни, перміщенним особам, тим, хто пережив окупацію, втратив житло та рідних тощо.

 

2. Завдання та обсяг

Організація проживання, харчування та оренда зали для проведення Тренінгу з психологічної безпеки м. Київ / Київська область:

  1. Організація проживання та оренди зали в дружньому до дітей та тварин готельному комплексі :

а.  заклад і територія дружні до дітей та тварин

b. 1- 2-3- місні номери

c. наявність автономного світла весь час,тепла та гарячої води,укриття

               с.наявність  майданчиків для оздоровлення та дозвілля вітається (дитяча кімната, масаж,басейн, тощо).

  1. Оренда приміщення, де можна забезпечити відстань півтора метри для 30 людей, які будуть учасниками заходу
    1. У приміщенні обов’язково має бути фліпчарт, місце для показу відео з проектору,  проектор,ноутбук
    2. У приміщенні мають бути столи, стільці, або крісла-мішки / каремати тощо
    3. Має бути забезпечено вимірювання температури
    4. У разі організації заходу у приміщенні має бути організовано 15 хвилинне провітрювання під час кава- брейків
  2. Організація харчування 9 кава-пауз, 4 сніданки, 5 обідів та 4 вечері для 30 людей. Харчування має містити корисну їжу (фрукти, овочі, молочні продукти, тощо).
  3. Організація трансферу від залізничного вокзалу до місця проведення (за наявності, не обов’язково).

 

 3. Вимоги до підрядника

  1. Зареєстрована юридична особа чи фізична особа-підприємець  з кведами: згідно законодавства України
  2. Підрядник надає детальний кошторис і надає детальний звіт про витрачені кошти. Якщо залучені інші підрядники, то підрядник надає звіт про розрахунки.

 

4. Умови роботи та оплати

  1. Підписується офіційний договір
  2. Оплата здійснюється після надання послуг, можливо предоплата за згодою сторін.

 

7. Перелік документів, які необхідно подати:

Свідоцтво реєстрації ФОП/юридичної особи

Виписка з ЄР

Цінова пропозиція (посилання на заповнення таблиці: https://docs.google.com/…/1eyXl03slVK6BqwFXdRyQ…/edit…)

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: з поміткою в темі листа «тендер на організацію проживання учасників Літньої школи з прав дитини»

8. Термін подання документів: до 15 грудня 2022 р.

 

Контакти для отримання додаткової інформації:

Тел: + 38 050 623 58 46

Ел.пошта: [email protected]

Світлана Тарабанова

Менеджерка з безпеки

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.