bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Закупівля послуг з проведення ринкових досліджень

    Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» оголошує закупівлю за процедурою «запит цінових пропозицій» на закупівлю ДК 021:2015 - 79310000-0 - Послуг з проведення ринкових досліджень (Послуга з проведення дослідження «Вплив COVID-19 на виявлення випадків інфікування на туберкульоз»),в рамках реалізації програми Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.

   Характеристика предмету закупівлі, у тому числі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші параметри: визначені в Додатку № 2 «Технічна специфікація».

  Кінцевий термін подання цінових пропозицій:  «30» листопада 2022 року до 13:00 (включно) за київським часом.

  Адреса веб-сайту, на якому розміщена інформація про закупівлю: https://phc.org.ua в розділі «Закупівлі».

 Очікувана вартість закупівлі: 1 720 150, 00 грн.

 Строк дії цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна бути дійсна протягом 90 (дев’яносто) календарних днів.

 Кількість учасників, з якими буде укладено рамковий договір: 1 (один) учасник.

 Строк надання послуг: згідно Додатку № 7 «Календарний план».

  Строк на який укладається рамковий договір: грудень 2022 року – грудень 2023 року. На підставі Рамкового договору будуть укладені договори на надання конкретних послуг у 2022 та 2023 роках.

    Контактні дані для подачі цінової пропозиції: цінова пропозиція, яка складається з документів, зазначених у п. 14,  повинна надсилатись у вигляді сканованих копій та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін., на електрону адресу:   [email protected]  з зазначенням у темі листа: «Цінова пропозиція на закупівлю послуг -  код ДК 021:2015 - 79310000-0 - Послуг з проведення ринкових досліджень (Послуга з проведення дослідження «Вплив COVID-19 на виявлення випадків інфікування на туберкульоз»), до уваги: головного фахівця відділу закупівель та постачань Клєвцової Вікторії, тел.: (050) 508-62-46.

  Організаційні вимоги:

  • Юридична особа або Фізична особа-підприємець за законодавством України.
  • Оплата Послуги здійснюється після її надання в повному обсязі або частинами, протягом 10 банківських днів з дати підписання сторонами Акту наданих послуг.
  • В наслідок проведення закупівлі між Переможцем та Замовником буде укладено Рамковий договір з фіксацією вартості послуг.
  • Проект Рамкового договору наведено у Додатку № 8 «Проект Рамкового договору» до цього Оголошення. Вартість послуг, зазначена Учасником в ціновій пропозиції повинна бути фіксована протягом всього строку дії Рамкового договору. Вартість послуг в кожному році може бути змінена лише у бік зменшення з урахуванням фактичного рівня використання коштів Замовника.
  • Послуги будуть надаватись та оплачуватись на підставі договорів, що будуть укладатись з Переможцем щорічно з Замовником у порядку визначеному Рамковим договором.
  • Оплата за послуги відбуватиметься у гривні виключно без урахування податку на додану вартість (без ПДВ) та на умовах оплати, визначених у в договорах, що будуть укладатись з Переможцем щорічно у порядку визначеному Рамковим договором.

 Кваліфікаційні критерії:

Учасник повинен відповідати кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додатку № 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям».

У випадку не надання документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, цінова пропозиція такого Учасника буде відхилена.

 Критерії оцінки тендерних пропозицій:  Ціновий критерій.

 Цінова пропозиція обов’язково має включати в себе:

1)        документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та передбачені Додатком № 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям»;

2)        підписаний Додаток № 2 «Технічна специфікація»;

3)        заповнений та підписаний Додаток № 3 «Форма цінової пропозиції»;

4)        детальний бюджет (бюджет подається у гривнях з зазначенням вартості робіт без ПДВ в форматі Excel за зразком) відповідно Додатку № 4 «Бюджет дослідження»;

5)        заповнений та підписаний Додаток № 5 «Декларація конфлікту інтересів учасника тендерної процедури»;

6)        заповнений та підписаний Додаток № 7 «Календарний план»;

7)   лист в довільній формі щодо погодження учасником проекту Рамкового договору відповідно до Додатку № 8 «Проект Рамкового договору».

8)        витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

9)        статут або інший установчий  документ (для юридичних осіб) та/або опис з кодом, необхідним для доступу до електронних документів Учасника (виписка, статут);

10)   іншу інформацію і документами, які учасник вважає за необхідне подати.

 Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками закупівлі: додаткову інформацію можна отримати у головного фахівця відділу закупівель та постачань Клєвцової Вікторії, е-mail: [email protected].

Контакти

  • Клєвцова Вікторія
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.