Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» оголошує закупівлю за процедурою «запит цінових пропозицій» згідно коду ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Портативний апарат ультра-звукової діагностики з датчиками, НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації).
Характеристика предмету закупівлі, у тому числі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші параметри: визначені в Додатку 2 «Медико-технічні вимоги».
Кінцевий термін подання цінових пропозицій: «28» листопада 2022 року до 13:00 (включно) за київським часом.
Адреса веб-сайту, на якому розміщена інформація про закупівлю: https://phc.org.ua в розділі «Закупівлі».
Очікувана вартість закупівлі: 8 100 000,00 грн.
Строк дії цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна бути дійсна протягом 90 календарних днів.
Строк поставки Товару: до 23 грудня 2022 року.
Умови поставки: DDP Інкотермс 2010.
Поставка товару відбуватиметься на умовах DDP правил Інкотермс.
Постачання товару планується провести однією партією на склад Постачальника в місті Києві для перевірки товару представниками Замовника (перевірка кількості, якості і комплектності).
Після перевірки товару Замовником, Постачальник повинен за свій рахунок здійснити його доставку до установ за адресами, у відповідності до Додатку 6 «Перелік установ – отримувачів товару». Перелік установ-отримувачів товару та їх адреси можуть змінюватись в процесі виконання договору.
Постачальник несе всі ризики за пошкодження або втрату товару до передачі його установам.
В обов’язки Постачальника входить упаковка товару, необхідна для забезпечення безпечного перевезення товару, встановлення, налаштування, введення в експлуатацію (метрологічної повірки) та навчання персоналу роботі з товаром.
Постачальник зобов’язаний виготовити наклейки та нанести зображення на Товар у відповідності до Додатку 7 «Технічні вимоги до наклейок та нанесення зображень».
Місце поставки Товару: відповідно до Додатку 6 «Перелік установ – отримувачів товару»
Контактні дані для подачі цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна надсилатись у вигляді сканованих копій та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін., на електрону адресу: [email protected] із зазначенням у темі листа: «Цінова пропозиція на закупівлю
ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Портативний апарат ультра-звукової діагностики з датчиками, НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)»до уваги: фахівця відділу закупівель та постачань Бугай Анна, тел. 044-334-53-16.
Організаційні вимоги:
Юридична особа або Фізична особа-підприємець за законодавством України. Оплата за Товар відбуватиметься виключно без ПДВ.
Відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додаток 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям».
Відповідність запропонованого Товару технічним вимогам Замовника, визначеним в Додатку 2 «Медико-технічні вимоги».
Оплата товару здійснюється на умовах оплати за фактом постачання (100% післяплата)
Критерії оцінки цінових пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам: Ціновий критерій.
Цінова пропозиція обов’язково має включати в себе:
1) документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та передбачені Додатком 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям»;
2) заповнений та підписаний Додаток 2 «Медико-технічні вимоги»;
3) заповнений та підписаний Додаток 3 «Форма цінової пропозиції»;
4) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
5) статут або інший установчий документ (для юридичних осіб) та/або опис з кодом, необхідним для доступу до електронних документів Учасника (виписка, статут);
6) заповнений та підписаний Додаток 4 «Декларація конфлікту інтересів учасника тендерної процедури»;
7) іншу інформацію і документами, які учасник вважає за необхідне подати.
Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками закупівлі.
Додаткову інформацію можна отримати у фахівця відділу закупівель та постачань Бугай Анна, за телефоном 044-334-53-16, е-mail: [email protected].
Коментарі