Керівниця проєкту “Ланцюжок добра та підтримки внутрішньо переміщених осіб громад Кіровоградської області” Ольга Кузьменко досконало вивчила асортимент торгівельних мереж Кіровоградщини у відповідності затвердженого бюджету, надсилала запити та отримувала цінові пропозиції від мереж; десятки зустрічей з місцевими виробниками продуктів харчування та отримання від них цінових пропозицій.
З іншого боку,також вивчали попит переселенців у потребах саме продуктів харчування, з’ясовували, які торгівельні мережі є в кожній з громад, котрі беруть участь у проєкті (Піщанобрідська, Бобринецька, Знам’янська, Кетрисанівська, Компаніївська, Гайворонська, Первозванівська ТГ).
В ході роботи було виявлено, що найбільш розповсюдженою торгівельною маркою є «ФайнаМаркети», потім «АТБ» і «МаркетОпт».
Наступним кроком було погодження видачі сертифікатів з головами громад. Зазначимо, що кожен сертифікат має свій унікальний код. І в результаті отримавши згоду від БО «Мережа 100 відсотків життя Рівне» щодо внесення змін до бюджету, ми підписали договір на придбання продовольчих сертифікатів з ТОВ «Вересень плюс» (торгівельна мережа «ФайнаМаркет»).
Вже 700 сертифікатів, по 100 на кожну територіальну громаду (Піщанобрідська, Бобринецька, Знам’янська, Кетрисанівська, Компаніївська, Гайворонська, Первозванівська ТГ).) було роздано переселенцям.
- Ці сертифікати ми передали головам територіальних громад, а вони вже розповсюджували серед ВПО, - зазначила Ольга Кузьменко.
Коментарі