Назва закупівлі: послуги юридичних консультацій для ВПО в рамках проєкту Смарт Хаб «Вітрила твоєї мрії».
Код закупівлі: CSDR-EU4DIALOGUE-GA-2022-17(5).
Вид предмету закупівлі: послуги надання юридичних консультацій для ВПО.
Термін подачі пропозицій: з 6 по15 вересня 2022р., до 24.00 год. за київським часом
Процедура закупівлі: оголошення про закупівлю, без використання спеціальних електронних систем
Мінімальна кількість учасників: розгляд пропозицій та вибір переможця відбудеться за умови надходження мінімум трьох пропозицій від Постачальників.
Форма подачі пропозицій: в електронному вигляді на електронну адресу Замовника.
Електронна адреса замовника послуг: [email protected]
Види послуг: консультації для ВПО з правовідносин, що виникають у сфері цивільного, трудового, земельного, господарського та адміністративного законодавства.
Загальний опис закупівлі: ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» оголошує про закупівлю за спрощеною процедурою (без використання спеціальних електронних систем) 120 юридичних консультацій для ВПО з метою реалізації проєкту Смарт Хаб «Вітрила твоєї мрії» в рамках гранту за проектом ПРООН «ЄС за діалог: Сприяння трансформації конфліктів на Південному Кавказі та республіці Молдова».
Загальна інформація про замовника: ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» (код ЄДРПОУ 39586828), Поштова адреса: 32302, Хмельницька обл., м. Кам’янець-Подільський, вул. Лермонтова, буд. 9, кв.8, тел. +380505779828, адреса електронної пошти: [email protected], відповідальна особа – голова правління ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» - Іван Харченко.
Джерело фінансування: грантова угода № CSDR-EU4DIALOGUE-GA-2022-17 за підтримки ПРООН.
Критерій вибору переможця: відповідність кваліфікаційним вимогам, конкурентна кошторисна вартість.
Основні кваліфікаційні критерії (специфікація закупівлі):
проєктом передбачено консультації не менше 120 консультацій;
послуги можуть надаватись як офлайн та і онлайн;
консультації фіксуються письмово: зміст запитання та покрокова консультація.
Перелік необхідних документів: копія свідоцтва про державну реєстрацію за наявності; копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань за наявності; цінова пропозиція в довільній формі з обґрунтуванням цінової пропозиції; резюме; копія свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю.
Процедурні та організаційні вимоги до постачальника:
- Постачальник має бути адвокатом (членом НААУ) з досвідом роботи не менше 3-х років.
- Постачальник погоджує з Замовником форму, умови та остаточну специфікацію послуги;
- Постачальник забезпечує належне та вчасне оформлення змістовного та фінансового звітування;
- Постачальник погоджується з тим, що право власності, права інтелектуальної та промислової власності на результати виконання/надання послуги, звіти та інші документи, що стосуються цього проєкту, переходять до Замовника;
- Постачальник гарантує, що серед осіб, пов’язаних з закупівлею відсутні організації/особи, занесені до списків обмежувальних заходів ЄС та України;
- Постачальник погоджується з правом Замовника запитувати додаткову інформацію для уточнення та підтвердження відповідності Виконавця кваліфікаційним критеріям закупівлі;
- Постачальник погоджується з правом Замовника у будь-який час до факту укладання договору про закупівлю послуг з переможцем відмінити проведення закупівлі та результатів розгляду пропозицій;
- Постачальник погоджується з тим, що Замовник не рецензує надіслані пропозицій та не надає роз’яснення щодо відхилених пропозицій та обраного переможця;
- Постачальник погоджує с Замовником фіксовану вартість послуги протягом дії всього договору за весь період проєкту;
- Постачальник погоджується з можливою затримкою оплати терміном до двох місяців.
Загальна сума фінансування: відкрита цінова пропозиція.
Валюта ціни послуги: українська гривня.
Форма розрахунків: договірна, розрахунок безготівковий.
Просимо надсилати пропозицію згідно у довільній формі на електронну адресу Замовника: [email protected].
Коментарі