bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на надання послуг з кейтерингу та організації «кава-пауз»

Назва закупівлі: послуги кейтерингу та організація «кава-паузи» в рамках проєкту Смарт Хаб «Вітрила твоєї мрії».

Код закупівлі: CSDR-EU4DIALOGUE-GA-2022-17(3).

Вид предмету закупівлі: послуги кейтерингу та організація «кава-паузи».

Дата початку подання пропозицій: з 06 вересня 2022 року, з 00.00 за київським часом.

Кінцевий термін подачі пропозицій: 15 вересня 2022 до 24.00 за київським часом.

Процедура закупівлі: оголошення про закупівлю, без використання спеціальних електронних систем

Мінімальна кількість учасників: розгляд пропозицій та вибір переможця відбудеться за умови надходження мінімум трьох пропозицій від Постачальників.

Форма подачі пропозицій: в електронному вигляді на електронну адресу Замовника.

Електронна адреса замовника послуг: [email protected]

Види послуг: 56.10 - діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування; 10.85 - виробництво готової їжі та страв; 47.11 - роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 56.21 - постачання готових страв для подій; 56.30 - обслуговування напоями; 82.30 - Організування конгресів і торговельних виставок.

Загальний опис закупівлі: ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» оголошує про закупівлю за спрощеною процедурою (без використання спеціальних електронних систем) послуг кейтерингу та організації «кава-паузи» з метою реалізації проєкту Смарт Хаб «Вітрила твоєї мрії» в рамках гранту за проектом ПРООН «ЄС за діалог: Сприяння трансформації конфліктів на Південному Кавказі та республіці Молдова».

Загальна інформація про замовника: ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» (код ЄДРПОУ 39586828), Поштова адреса: 32302, Хмельницька обл., м. Кам’янець-Подільський, вул. Лермонтова, буд. 9, кв.8, тел. +380505779828, адреса електронної пошти: [email protected], відповідальна особа – голова правління ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» - Іван Харченко.

Джерело фінансування: грантова угода № CSDR-EU4DIALOGUE-GA-2022-17 за підтримки ПРООН.

Критерій вибору переможця: мінімальна кошторисна вартість включно з своєчасною доставкою на адресу Замовника та відповідність кваліфікаційним критеріям.

Основні кваліфікаційні критерії  (специфікація закупівлі):

1)          Вимоги до послуги кейтерингу:

  • обід має включати: перша, друга страва; салат; випічка; компот або узвар;
  • обід надається один раз на кожен день тренінгу на кожного учасника, а саме 52 дні по 16 осіб;
  • термін дії договору складає з 15 вересня 2022р. по 17 квітня 2023р.; 
  • організація обідів за місцем проведення заходів, в м. Кам’янець-Подільський Хмельницької обл., точну адресу буде окремо повідомлено постачальнику;
  • кількість порцій протягом дії договору складатиме орієнтовно: 832  порції першої та другої страви; 832 порції салату; 832 порції випічки; 832 порції компоту або узвару.

2)      Вимоги до організації «кава-паузи»:

  • на вибір учасника має бути забезпечено: кава або кава з вершками, чай чорний або зелений; паперові стаканчики та тарілки; цукор; лимон нарізаний; цукерки; печиво; сезонні фрукти;
  • кількість кава-пауз складатиме 104 на 16 осіб;
  • забезпечення учасників питною водою 0,5 літрів на одного учасника на день, а саме 416 літрів (або 832 порції по 0,5 литра);
  • організація «кава-паузи» за місцем проведення заходів, двічі на день, в м. Кам’янець-Подільський Хмельницької обл., 52 дні проведення заходів, на 16 осіб, тобто 104 кава-паузи; точну адресу буде окремо повідомлено постачальнику; в зв’язку з військовим станом можливе оперативна зміна дат та часу замовлення.

Перелік необхідних документів: копія свідоцтва про державну реєстрацію; копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань; меню для кейтерингу; цінова пропозиція в довільній формі.

Процедурні та організаційні вимоги до постачальника:

-        Постачальник погоджує з Замовником форму, умови доставки та остаточну специфікацію товарів та послуг;

-        Постачальник забезпечує вчасну доставку товарів на адресу Замовника;

-        Постачальник забезпечує належне та вчасне оформлення змістовного та фінансового звітування;

-        Постачальник погоджується з тим, що право власності, права інтелектуальної та промислової власності на результати виконання/надання послуги, звіти та інші документи, що стосуються цього проєкту, переходять до Замовника;

-        Постачальник гарантує, що серед осіб, пов’язаних з закупівлею відсутні організації/особи, занесені до списків обмежувальних заходів ЄС та України;

-        Постачальник погоджується з правом Замовника запитувати додаткову інформацію для уточнення та підтвердження відповідності Виконавця кваліфікаційним критеріям закупівлі;

-        Постачальник погоджується з правом Замовника у будь-який час до факту укладання договору про закупівлю товарів з переможцем відмінити проведення закупівлі та результатів розгляду пропозицій;

-        Постачальник погоджується з тим, що Замовник не рецензує надіслані пропозицій та не надає роз’яснення щодо відхилених пропозицій та обраного переможця;

-        Постачальник погоджує с Замовником фіксовану вартість послуги на одну особу протягом дії всього договору;

-        Постачальник погоджується з можливою затримкою оплати терміном до двох місяців.

Загальна сума фінансування: відкрита цінова пропозиція.

Валюта ціни послуги: українська гривня.

Форма розрахунків: договірна, розрахунок безготівковий.

Просимо надсилати пропозицію згідно у довільній формі  на електронну адресу Замовника: [email protected].

Контакти

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.