bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на постачання канцелярських та інших товарів
05.09.2022

Назва закупівлі: канцелярські та інші товари за проектом Смарт Хаб «Вітрила твоєї мрії»

Код закупівлі: CSDR-EU4DIALOGUE-GA-2022-17(2)

Вид предмету закупівлі:закупівля канцелярських та інших товарів

Дата початку подачі пропозицій: з 6 вересня 2022 року, з 00.00 за київським часом.

Кінцевий термін подачі пропозицій: 15 вересня 2022р. до 24.00 за київським часом.

Процедура закупівлі: оголошення про закупівлю, без використання спеціальних електронних систем

Мінімальна кількість учасників: розгляд пропозицій та вибір переможця відбудеться за умови надходження мінімум трьох пропозицій від Постачальників.

Форма подачі пропозицій: в електронному вигляді на електронну адресу Замовника.

Електронна адреса замовника послуг: [email protected]

Види послуг: 47.62 - Роздрібна торгівля газетами та канцелярськими товарами в спеціалізованих магазинах; 47.78 - Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах; 47.65 - Роздрібна торгівля іграми та іграшками в спеціалізованих магазинах; 47.11 - Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 

Загальний опис закупівлі: ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» оголошує про закупівлю за спрощеною процедурою (без використання спеціальних електронних систем) канцелярських та інших товарів з метою реалізації проєкту Смарт Хаб «Вітрила твоєї мрії» в рамках гранту за проектом ПРООН «ЄС за діалог: Сприяння трансформації конфліктів на Південному Кавказі та республіці Молдова».

Загальна інформація про замовника: ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» (код ЄДРПОУ 39586828), Поштова адреса: 32302, Хмельницька обл., м. Кам’янець-Подільський, вул. Лермонтова, буд. 9, кв.8, тел. +380505779828, адреса електронної пошти: [email protected], відповідальна особа – голова правління ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» - Іван Харченко.

Джерело фінансування: грантова угода № CSDR-EU4DIALOGUE-GA-2022-17 за підтримки ПРООН.

Критерій вибору переможця: мінімальна кошторисна вартість.

Основні кваліфікаційні критерії  (специфікація закупівлі):

Найменування

Одиниця виміру

Кількість

Повітряні кульки різнокольорові

шт.

480

Маркери різнокольорові

шт.

50

В’язальні нитки

кг.

3,2

Крохмаль

кг.

64

Кольоровий папір для друку двосторонній формату А4  (рожевий, зелений)

арк.

800

Кольоровий папір для друку двосторонній формату А4 (чорний, білий)

арк.

260 

Ножиці

шт.

25

Двосторонній скотч

шт. по 15м.

32

Кольоровий картон

арк.

400

Кольоровий папір для друку формату А4 двостороній

арк.

400

Палички дерев’яні для кави

шт.

400

Очки (глазки)

уп.(100-140шт)

32

Маркери (чорний )

шт.

16

Чупа-чупс (цукерка)

шт.

320

Кольоровий папір для друку двосторонній (жовтий, червоний, зелений)

арк.

480

Кольоровий папір для друку двосторонній (жовтий)

арк.

400

Картон (жовтий)

арк.

400

Клей ПВА

шт.

160

Трубочки коктейльні

шт.

400

Маркер червоний

шт.

32

 

Перелік необхідних документів: копія свідоцтва про державну реєстрацію; копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань; цінова пропозиція в довільній формі.

Процедурні та організаційні вимоги до постачальника:

-        Постачальник погоджує з Замовником форму, умови доставки та остаточну специфікацію товарів;

-        Постачальник забезпечує вчасну доставку товарів;

-        Постачальник забезпечує належне та вчасне оформлення змістовного та фінансового звітування, а саме надання первинної документації (реквізити, рахунки, акти виконаних робіт;

-        Постачальник забезпечує строк поставки товарів на адресу Замовника не пізніше трьох днів з моменту оплати;

-        Постачальник погоджується з тим, що право власності, права інтелектуальної та промислової власності на результати виконання/надання послуги, звіти та інші документи, що стосуються цього проєкту, переходять до Замовника;

-        Постачальник гарантує, що серед осіб, пов’язаних з закупівлею відсутні організації/особи, занесені до списків обмежувальних заходів ЄС та України;

-        Постачальник погоджується з правом Замовника запитувати додаткову інформацію для уточнення та підтвердження відповідності Виконавця кваліфікаційним критеріям закупівлі;

-        Постачальник погоджується з правом Замовника у будь-який час до факту укладання договору про закупівлю товарів з переможцем відмінити проведення закупівлі та результатів розгляду пропозицій;

-        Постачальник погоджується з тим, що Замовник не рецензує надіслані пропозицій та не надає роз’яснення щодо відхилених пропозицій та обраного переможця;

-        Постачальник погоджує с Замовником фіксовану вартість послуги на одну особу протягом дії всього договору;

-        Постачальник погоджується з можливою затримкою оплати терміном до двох місяців.

Загальна сума фінансування: відкрита цінова пропозиція.

Валюта ціни послуги: українська гривня.

Форма розрахунків: договірна, розрахунок безготівковий.

Просимо надсилати пропозицію згідно у довільній формі  на електронну адресу Замовника: [email protected].

 

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.