Назва закупівлі: канцелярські та інші товари за проектом Смарт Хаб «Вітрила твоєї мрії»
Код закупівлі: CSDR-EU4DIALOGUE-GA-2022-17(2)
Вид предмету закупівлі:закупівля канцелярських та інших товарів
Дата початку подачі пропозицій: з 6 вересня 2022 року, з 00.00 за київським часом.
Кінцевий термін подачі пропозицій: 15 вересня 2022р. до 24.00 за київським часом.
Процедура закупівлі: оголошення про закупівлю, без використання спеціальних електронних систем
Мінімальна кількість учасників: розгляд пропозицій та вибір переможця відбудеться за умови надходження мінімум трьох пропозицій від Постачальників.
Форма подачі пропозицій: в електронному вигляді на електронну адресу Замовника.
Електронна адреса замовника послуг: [email protected]
Види послуг: 47.62 - Роздрібна торгівля газетами та канцелярськими товарами в спеціалізованих магазинах; 47.78 - Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах; 47.65 - Роздрібна торгівля іграми та іграшками в спеціалізованих магазинах; 47.11 - Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами;
Загальний опис закупівлі: ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» оголошує про закупівлю за спрощеною процедурою (без використання спеціальних електронних систем) канцелярських та інших товарів з метою реалізації проєкту Смарт Хаб «Вітрила твоєї мрії» в рамках гранту за проектом ПРООН «ЄС за діалог: Сприяння трансформації конфліктів на Південному Кавказі та республіці Молдова».
Загальна інформація про замовника: ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» (код ЄДРПОУ 39586828), Поштова адреса: 32302, Хмельницька обл., м. Кам’янець-Подільський, вул. Лермонтова, буд. 9, кв.8, тел. +380505779828, адреса електронної пошти: [email protected], відповідальна особа – голова правління ГО «ПРОЛІСОК-БЕРДЯНСЬК» - Іван Харченко.
Джерело фінансування: грантова угода № CSDR-EU4DIALOGUE-GA-2022-17 за підтримки ПРООН.
Критерій вибору переможця: мінімальна кошторисна вартість.
Основні кваліфікаційні критерії (специфікація закупівлі):
Найменування |
Одиниця виміру |
Кількість |
Повітряні кульки різнокольорові |
шт. |
480 |
Маркери різнокольорові |
шт. |
50 |
В’язальні нитки |
кг. |
3,2 |
Крохмаль |
кг. |
64 |
Кольоровий папір для друку двосторонній формату А4 (рожевий, зелений) |
арк. |
800 |
Кольоровий папір для друку двосторонній формату А4 (чорний, білий) |
арк. |
260 |
Ножиці |
шт. |
25 |
Двосторонній скотч |
шт. по 15м. |
32 |
Кольоровий картон |
арк. |
400 |
Кольоровий папір для друку формату А4 двостороній |
арк. |
400 |
Палички дерев’яні для кави |
шт. |
400 |
Очки (глазки) |
уп.(100-140шт) |
32 |
Маркери (чорний ) |
шт. |
16 |
Чупа-чупс (цукерка) |
шт. |
320 |
Кольоровий папір для друку двосторонній (жовтий, червоний, зелений) |
арк. |
480 |
Кольоровий папір для друку двосторонній (жовтий) |
арк. |
400 |
Картон (жовтий) |
арк. |
400 |
Клей ПВА |
шт. |
160 |
Трубочки коктейльні |
шт. |
400 |
Маркер червоний |
шт. |
32 |
Перелік необхідних документів: копія свідоцтва про державну реєстрацію; копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських об’єднань; цінова пропозиція в довільній формі.
Процедурні та організаційні вимоги до постачальника:
- Постачальник погоджує з Замовником форму, умови доставки та остаточну специфікацію товарів;
- Постачальник забезпечує вчасну доставку товарів;
- Постачальник забезпечує належне та вчасне оформлення змістовного та фінансового звітування, а саме надання первинної документації (реквізити, рахунки, акти виконаних робіт;
- Постачальник забезпечує строк поставки товарів на адресу Замовника не пізніше трьох днів з моменту оплати;
- Постачальник погоджується з тим, що право власності, права інтелектуальної та промислової власності на результати виконання/надання послуги, звіти та інші документи, що стосуються цього проєкту, переходять до Замовника;
- Постачальник гарантує, що серед осіб, пов’язаних з закупівлею відсутні організації/особи, занесені до списків обмежувальних заходів ЄС та України;
- Постачальник погоджується з правом Замовника запитувати додаткову інформацію для уточнення та підтвердження відповідності Виконавця кваліфікаційним критеріям закупівлі;
- Постачальник погоджується з правом Замовника у будь-який час до факту укладання договору про закупівлю товарів з переможцем відмінити проведення закупівлі та результатів розгляду пропозицій;
- Постачальник погоджується з тим, що Замовник не рецензує надіслані пропозицій та не надає роз’яснення щодо відхилених пропозицій та обраного переможця;
- Постачальник погоджує с Замовником фіксовану вартість послуги на одну особу протягом дії всього договору;
- Постачальник погоджується з можливою затримкою оплати терміном до двох місяців.
Загальна сума фінансування: відкрита цінова пропозиція.
Валюта ціни послуги: українська гривня.
Форма розрахунків: договірна, розрахунок безготівковий.
Просимо надсилати пропозицію згідно у довільній формі на електронну адресу Замовника: [email protected].
Коментарі