bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Проведення відкритого тендеру на закупівлю накопичувальних ємностей для води
29.08.2022

Проведення відкритого тендеру на закупівлю накопичувальних ємностей для води.

ГО «Покровське товариство сліпих» в рамках проєкту ««Забезпечення питною водою незахищені версти населення, ВПО та шпиталь у Покровську, шляхом встановлення очисного обладнання на існуючи  свердловини з метою уникнення гуманітарної катастрофи у регіоні», який реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю фільтраційної установки.

Дата оголошення про тендер: 29.08.2022

Термін подання тендерних пропозиційдо 12.09.2022

 

 Предметом закупівлі є:  

1. Накопичувальні ємності для води об’ємом 1000 літрів  4 штуки та їх доставка до м.Покровськ, вул. Геофізична 2.

 

Технічні характеристики установок:

  • об’єм – 1000 л;
  • призначення – харчові;
  • гарантія – 1 рік
 

Строк доставки закупленого обладнання протягом 30 днів з дня підписання Договору поставки.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники техніки, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;

2. Копія документу, що підтверджує податковий статус

3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);

4. Оригінал Рахунка-фактури;

5. Зразок договору поставки товару.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;

2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення

3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;

4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг.

 

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою   [email protected] до 11.09.2022 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected] з темою листа «Вікритий тендер_ CSDR-EU4DIALOGUE-GA-2022-04_назва учасника» до 12.09.2022,  а також у письмовій формі із зазначенням «Відкритий тендер на закупівлю баків» за адресою:  Відділення нової пошти №153 м.Дніпро, на ім’я Гризоглазова Альона Володимирівна (0663146353)  у паперовому конверті    у строк до 12.09.2022 року.

          

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 10 години 12.09.2022, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 15.09.2022р.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

 

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контактна особа: Гризоглазова Альона телефон +380663146353

 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (точна адреса) надає свою пропозицію ГО «Покровське товариство сліпих» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю фільтраційної установки , згідно з вимогами, висунутими ГО «Покровське товариство сліпих» згідно тендерного оголошення №1 про проведення відкритого тендеру на закупівлю закупівлю накопичувальних ємностей для води. від 29.08.2022 року.

 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «Покровське товариство сліпих», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується виконати роботи ГО «Покровське товариство сліпих» відповідно до наступних умов:

1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.

2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.

3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.

4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.

5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.

6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.

7. Умови оплати: ___________________.

8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.

9. Податковий статус постачальника: _________________________

  1. КВЕД:______________________

 

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 

До цієї Пропозиції додається:

1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року

2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;

3. Копія документу, що підтверджує податковий статус

4. Зразок Договору виконання робіт

 

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

Контакти

+380663146353 Гризоглазова Альона

Контакти

  • +380663146353 Гризоглазова Альона

Коментарі

Богданов Станіслав   810 днів тому   #  

Бажаний термін доставки закупленого обладнання протягом 5 календарних днів з дня підписання Договору.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.