Технічне завдання
з організації перерви на каву для учасників зустрічей з місцевими лідерами та представниками бізнесу
Громадська організація «Платформа соціального розвитку “SetUp”» в рамках проєкту «Dialogue+» шукає постачальників послуг з організації перерви на каву для учасників зустрічей з місцевими лідерами та представниками бізнесу, які відбуватимуться у період з вересня 2022 року по березень 2023 року у місті Вінниця, і передбачатимуть: організацію перерви на каву для учасників зустрічей.
Учасники конкурсу: організації або фізичні особи-підприємці, які мають досвід надання послуг з організації перерви на каву.
Обсяг роботи та терміни:
Передбачається, що після оголошення результатів відбору постачальника послуг, з постачальником буде укладено договір, за яким постачальник забезпечить наступні послуги із розрахунку на 28 зустрічей і загальної кількості учасників у 700 осіб. На кожній зустрічі планується участь не більше 25 осіб:
Орієнтовне меню перерви на каву для 1 зустрічі |
Кількість порцій: |
Кава |
25 |
Чай |
25 |
Печиво (порція) |
25 |
Вимоги до потенційних постачальників послуг:
Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:
*Увага! Участь у конкурсі можуть брати підприємці на загальній системі оподаткування та ФОП, що відносяться до 3 групи платників єдиного податку!
Запитання приймаються до 26серпня включно на адресу [email protected] із позначкою до теми листа «Конкурс з відбору постачальника послуг організації перерви на каву під час зустрічей».
Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою [email protected] до 30 серпня 2022 року включно із позначкою до теми листа «Конкурс з відбору постачальника послуг організації перерви на каву під час зустрічей»
Коментарі