bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Кур’єрські послуги (послуги з кур’єрської доставки планшетів)
12.08.2022

   Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» оголошує тендер за процедурою «запит цінових пропозицій» на закупівлю код ДК 021:2015 – 64120000-3 Кур’єрські послуги (послуги з кур’єрської доставки планшетів) в рамках реалізації програми Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.

   Характеристика предмету закупівлі, у тому числі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші параметри: визначені в Додатку № 1 «Технічне завдання».

 Кінцевий термін подання цінових пропозицій:  «22» серпня 2022 року до 13:00 (включно) за київським часом.

  Адреса веб-сайту, на якому розміщена інформація про закупівлю: https://phc.org.ua в розділі «Закупівлі».

  Очікувана вартість закупівлі: 25 500,00 грн.

 Строк дії цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна бути дійсна протягом 90 календарних днів.

 Термін надання послуг: серпень-вересень 2022 року.

       Контактні дані для подачі цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна надсилатись у вигляді сканованих копій та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін., на електрону адресу: [email protected] з зазначенням у темі листа: «Тендер на закупівлю ДК 021:2015 – 64120000-3 Кур’єрські послуги (послуги з кур’єрської доставки планшетів)» до уваги: головного фахівця відділу закупівель та постачань Клєвцової Вікторії.

  Організаційні вимоги:

  • Юридична особа або Фізична особа-підприємець за законодавством України.
  • Оплата за надані послуги відбуватиметься виключно без ПДВ та за фактом надання послуг протягом 5 робочих днів на підставі підписаних Актів.

  Критерії оцінки цінових пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам:  Ціновий критерій.

 Цінова пропозиція обов’язково має включати в себе:

1)        цінову пропозицію: заповнений та підписаний Додаток № 2 «Форма цінової пропозиції»;

2)        підписаний Додаток № 1«Технічне завдання»;

3)        витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

4)        статут або інший установчий  документ (для юридичних осіб) та/або опис з кодом, необхідним для доступу до електронних документів Учасника (виписка, статут);

5)        підписаний Додаток № 3 «Декларація конфлікту інтересів учасника тендерної процедури»;

6)        іншу інформацію і документами, які учасник вважає за необхідне подати.

 Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками закупівлі.

Додаткову інформацію можна отримати у головного фахівця відділу закупівель та постачань Клєвцової Вікторії, е-mail:  [email protected].

Контакти

  • Клєвцова Вікторія

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.