bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Послуги з проведення ринкових досліджень

Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» оголошує тендер за процедурою «запит цінових пропозицій» на закупівлю ДК 021:2015 - 79310000-0 - Послуг з проведення ринкових досліджень (Послуга з проведення дослідження «Вивчення впливу пандемії коронавірусу на ефективність лікування в програмі ЗПТ»),в рамках реалізації програми Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією.

      Кінцевий термін подання тендерних пропозицій:  «27» липня 2022 року до 13:00 (включно) за київським часом.

  Адреса веб-сайту, на якому розміщена інформація про закупівлю: https://phc.org.ua в розділі «Закупівлі».

  Очікувана вартість закупівлі: 1 924 155,00 грн.

Строк дії тендерної пропозиції: тендерна пропозиція повинна бути дійсна протягом 90 (дев’яносто) календарних днів.

 Кількість учасників, з якими буде укладено рамковий договір: 1 (один) учасник.

 Строк надання послуг: згідно Додатку № 7 «Календарний план».

 Строк на який укладається рамковий договір: серпень 2022 року – грудень 2023 року.

     Контактні дані для подачі цінової пропозиції: цінова пропозиція, яка складається з документів, зазначених у п. 11,  повинна надсилатись у вигляді сканованих копій та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін., на електрону адресу:   [email protected]  з зазначенням у темі листа: «Тендер на закупівлю послуг -  код ДК 021:2015 - 79310000-0 - Послуг з проведення ринкових досліджень (Послуга з проведення дослідження «Вивчення впливу пандемії коронавірусу на ефективність лікування в програмі ЗПТ»), до уваги: головного фахівця відділу закупівель та постачань Клєвцової Вікторії.

Організаційні вимоги:

  • Юридична особа або Фізична особа-підприємець за законодавством України. Оплата за послуги відбуватиметься виключно без ПДВ та умови оплати:  -  за фактом надання послуг (післяплата) або передоплата щонайбільше – 30 % від  вартості надання послуг на кожному етапі, визначених у в договорах, що будуть укладатись Переможцем щорічно з Замовником, у порядку визначеному Рамковим договором.
  • Відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додаток № 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям».
  • Наявність власних ресурсів, необхідних для виконання замовлень (складські приміщення, торгівельне обладнання, персонал тощо).
  • В наслідок проведення тендеру між Переможцем та Замовником буде укладено Рамковий договір з фіксацією вартості послуг.
  • Проект Рамкового договору наведено у Додатку № 8 «Проект Рамкового договори» до цього Оголошення. Вартість послуг, зазначена Учасником в ціновій пропозиції повинна бути фіксована протягом всього строку дії Рамкового договору. Вартість послуг в кожному році може бути змінена лише у бік зменшення з урахуванням фактичного рівня використання коштів Замовника.
  • Послуги будуть надаватись та оплачуватись на підставі договорів, що будуть укладатись з Переможцем щорічно з Замовником у порядку визначеному Рамковим договором.
  • Оплата за послуги відбуватиметься у гривні виключно без урахування податку на додану вартість (без ПДВ) та на умовах оплати, визначених у в договорах, що будуть укладатись з Переможцем щорічно окремо кожним Замовником у порядку визначеному Рамковим договором.

 Кваліфікаційні критерії:

Учасник повинен відповідати кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додатку № 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям».

У випадку не надання документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена.

Контакти

  • Клєвцова Вікторія
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.