Під час зустрічі учасники в разом з тренером, професійним YouTube-блогером Мирославом Деревянком, обговорили, від чого залежить кількість підписників каналів на цьому сервісі, що потрібно, аби створити свій канал, а також про елементи, які цей канал повинен мати.
Виявилося, що крім самого відео, яке планується завантажити на YouTube, потрібно підготувати первю, айдентику, тизер, а також не забути про дії, що допоможуть аудиторії це відео побачити, тобто просування. Дуже зацікавила всіх присутніх тематика монетизації та спонсорства, тобто як можна отримувати гроші за свої відео.
Найбільш цікавою частиною стала демонстрація, коли тренер показав, як правильно вантажити відео на YouTube, що потрібно робити писати в назві, описі, як ставити хештеги та робити інші налаштування.
Учасники блог-кафе пообіцяли, що спробують створити власні відео-блоги, користуючись порадами, що отримали.
Нагадаємо, що рганізаторами проєкту «Я – Медіа» є Сумський державний університет, ГО «Молодіжна медіа спілка (ММС)» спільно з громадською організацією «Фундація Прав Людини», Університетом міста Тарту (Естонія) та фінансується коштами Міністерства закордонних справ Естонської Республіки
Коментарі