bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Закупівля обладнання і комплектуючих до нього для шкільного 3D коворкінгу
17.06.2022

ГО “Інститут громадянського суспільства” запрошує подати заявку на закупівлю обладнання і комплектуючих до нього для шкільного 3D коворкінгу для Пирятинської ТГ. 

Закупівля здійснюється в рамках  проєкту «Розбудова ланцюжків доданої вартості у молочному та ягідному кластерах Пирятинської громади для розширення економічних можливостей молоді і сільських жителів та еко-орієнтованого зростання», що реалізується Інститутом громадянського суспільства та Пирятинською міською радою за фінансової підтримки Європейського Союзу (Грантова угода  ENI/2021/430-302 від 20 грудня 2021р.)

Дата оголошення про тендер: 15 червня 2022 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 18:00 год за Київським часом, 27 червня  2022 р.

Предмет закупівлі:

3D-принтер, 2 шт., бсяг друку (не менше) 255x210x200 мм; Екструдерів -мінімум 1; Температура екструдера 260 °C; Висота шару:мін. 0,05 мм; Нагрівається платформа: Так; Підключення SD card, USB, Wi-Fi; Матеріали ABSPLA з доставкою у м. Пирятин, Полтавська обл.

Детальна інформація про предмет закупівлі з технічними параметрами міститься у Додатку 1 до цього оголошення

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності (юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП), належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфер, заявлений товар у наявності у вказаній кількості до дати поставки, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали первинних документів (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо). 

Учасник закупівлі надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус (система оподаткування);
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за формою (Додаток 2);
  4. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо);

Послуги оплачує ГО “Інститут громадянського суспільства” на підставі підписаного з постачальником договору шляхом безготівкового розрахунку на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться БЕЗ ПДВ.

 

Усі питання, що стосуються цієї закупівлі надсилайте до адміністративної менеджерки проєкту Марії Пелипенко, [email protected] до 21 червня 2022р включно. У темі листа зазначте Закупівля для 3D коворкінгу_питання.

 

Визначення переможців відбудеться після оцінки запропонованих пропозицій тендерною комісією згідно з критеріями, які зазначені у Додатку 1.

Переможці тендеру отримають електронні листи з відповідною інформацією до 29 червня 2022р включно.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.