Опис цільової аудиторії компанії, «аватар»
Концепцію бренду, що включає в себе основні цілі і корпоративні цінності
Фірмовий стиль бренду
Стратегію просування бренду (загальний опис рекламних кампаній)
Гайдлайн або логобук
Для розуміння, чим ми займаємось, ознайомтесь, будь ласка, з нашими продуктами:
https://www.instagram.com/echrlviv/ - медіа про гідність, рівність та присутність тут і зараз
https://linktr.ee/echrlviv - подкасти
https://t.me/morningdoppio - огляд новин. Тричі на тиждень, що робиться у світі. Інформативно, дещо суб’єктивно, але завжди актуально
https://www.youtube.com/c/EducationalCenterforHumanRightsinLviv
Щоб взяти участь у тендері, надішліть нам, будь ласка:
запропоновану концепцію проєкту зі створення візуальної айдентики;
запропонований бюджет;
графік виконання робіт;
опис досвіду у сфері виготовлення медіапроєктів та спецпроєктів зі створення візуальної айдентики (портфоліо, резюме основних виконавців);
реєстраційні документи.
Кінцева дата подачі: 1 червня 2022 року
Документи надсилати на електронну адресу [email protected]
Контактна особа - Тетяна Попович, +38 063 037 49 80, якщо є питання, пишіть, будь ласка, у Telegram
Коментарі