bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Закупівля обладнання, інструментів комплектуючих та витратних товарів для навчання ДМД/ПМД

Запрошуємо подати заявку на закупівлю обладнання, інструментів комплектуючих та витратних товарів для навчання ДМД/ПМД для медичних працівників та цивільного населення, а також навчання з цивільної оборони для Пирятинської ТГ. 

Закупівля здійснюється в рамках  проєкту «Розбудова ланцюжків доданої вартості у молочному та ягідному кластерах Пирятинської громади для розширення економічних можливостей молоді і сільських жителів та еко-орієнтованого зростання», що реалізується Інститутом громадянського суспільства та Пирятинською міською радою за фінансової підтримки Європейського Союзу (Грантова угода  ENI/2021/430-302 від 20 грудня 2021р.)

Дата оголошення про тендер: 6 травня 2022 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 18:00 год за Київським часом, 17 травня 2022 р.

Детальна інформація про предмет закупівлі з технічними параметрами міститься у Додатку 1 до цього оголошення

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності (юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП), належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфер, заявлений товар у наявності у вказаній кількості до дати поставки, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали первинних документів (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо). 

Учасник закупівлі надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус (система оподаткування);
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за формою (Додаток 2);
  4. Скан-копія рахунку-фактури; 
  5. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо);

Послуги оплачує ГО “Інститут громадянського суспільства” на підставі підписаного з постачальником договору шляхом безготівкового розрахунку на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться БЕЗ ПДВ.

 

Усі питання, що стосуються цієї закупівлі надсилайте до адміністративної менеджерки проєкту Марії Пелипенко, [email protected] до 12 травня 2022 р включно. У темі листа зазначте Закупівля медичне обладнання_питання.

 

Визначення переможців відбудеться після оцінки запропонованих пропозицій тендерною комісією згідно з критеріями, які зазначені у Додатку 1.

Переможці тендеру отримають електронні листи з відповідною інформацією до 18 травня 2022 р включно.

Контакти

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.