bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

69,12% регіональних медіа назвали брак коштів своєю найбільшою проблемою через війну
05.05.2022

На основі зібраних даних, MDF підготував звіт, що охоплює напрями менеджменту, фінансів, дистрибуції та створення контенту. 

Воєнні дії загострили та підкреслили усі ті проблеми, які залишалися невирішеним в українських регіональних редакціях і до вторгнення 24 лютого. Про них дослідницька команда MDF детально розповідала у попередньому дослідженні, за підсумками 2021 року. 

В багатьох командах до військової ескалації були розмиті ролі та обов’язки, й ця проблема стала ще більш помітною в умовах стресової та напруженої роботи. 29% респондентів зазначили, що кожен із членів команди виконує обов’язки кількох фахівців одночасно. Проблеми в HR (human resources) посилюються ще й тим, що члени команд працюють в умовах війни. 61,44% опитаних медіа відзначають високий психологічний тиск, через який знижується продуктивність праці та погіршується комунікація всередині команди. Також 46,08% респондентів вказали, що їм бракує людських ресурсів.   

Ті медіа, які й раніше поверхнево працювали з аналітикою своїх маркетингових даних, нині не мають ресурсів щоби посилити роботу за цим напрямком. Серед 39 респондентів 30 змогли дати відповідь щодо змін у показниках аудиторії. Решті або бракувало знань, аби зчитати дані, або фахових членів у команді, які за це відповідають. 

В редакціях, які не мали продуманого та довгострокового планування, не з’явилося планів щодо роботи в умовах війни. 38,4% респондентів вказали, що однією з проблем у їх роботі є неможливість планувати наперед. Переважна більшість редакцій нині планують свою роботу лише на тиждень наперед — таких 35,84%. На ці проблеми накладається і брак ресурсів: 69,12% регіональних медіа назвали брак коштів своєю найбільшою проблемою через війну. 

Що стосується створення контенту, то тут редакції зосередилися на швидкому інформуванні своїх аудиторій.  76,8% респондентів вказали, що створення контенту в форматі новин займає найбільше їх ресурсів. Також медіа багато працюють з аналітикою (28,16%), фото та відеоматеріалами (17,92%), репортажами (12,8%). 

Окремо респонденти зазначали, що вкладають ресурси і в інформування аудиторій через месенджери та соцмережі — 17,92% опитаних редакцій працюють в цьому напрямку, роблять «переупаковку» контенту для різних платформ. 

Складнощів у виробництві контенту додає ще й недостатньо швидке отримання інформації — 51,2% редакцій вказали на цю проблему.

Примітно, що 61,5% редакцій мають план на “після перемоги”. Респонденти відзначають бажання повернутися до довоєнних практик і правил, робити більше контенту про інші регіони країни, зберігати пам’ять про війну серед звичайних жителів, відбудовувати спільноти з тих, хто виїхав і повернувся назад.  

Детальне пояснення вибірки та формування опитувальника наведено у розділі “Методологія”, в повному тексті дослідження. 

 

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.