bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Закупівля обладнання і комплектуючих до нього для фудпроцесингового коворкінгу
04.05.2022

Запрошуємо подати заявку на закупівлю обладнання і комплектуючих до нього для фудпроцесингового коворкінгу для Пирятинської ТГ. 

Закупівля здійснюється в рамках  проєкту «Розбудова ланцюжків доданої вартості у молочному та ягідному кластерах Пирятинської громади для розширення економічних можливостей молоді і сільських жителів та еко-орієнтованого зростання», що реалізується Інститутом громадянського суспільства та Пирятинською міською радою за фінансової підтримки Європейського Союзу (Грантова угода  ENI/2021/430-302 від 20 грудня 2021р.)

Дата оголошення про тендер: 4 травня 2022 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 18:00 год за Київським часом, 16 травня 2022 р.

Предмет закупівлі:

Автоклав, типу «А40 electro» (Універсальний), 1 шт

Автоклав, типу «ЧЕ-24», 5 шт

Конвекційна піч, типу APACH AD 46m ECO, 1шт

Тістоміс інерційній, типу LORS VIBER HYK5V з фіксованою вилкою, 1 шт

Стіл виробничий, типу Техна 2000*500 мм з бортом і 2 полицями, 1 шт

Стелаж для дозрівання хлібних виробів, типу Техна 160*500*1800 на 4 полиці, 1 шт

Зонт пристінний з жировловлювальним фільтром, типу ТЕхна 1200*900*400, 1шт

Холодильна шафа, типу arkto 0,5 s, 1 шт

Обладнання для виготовлення сидру, 1шт

Подрібнювач фруктів, типу Південь Сервіс ПОФ4 електричний, 1шт

Прес для соку, 1шт

Ємність для соку, 1шт

Бродильна харчова ємність, 1шт

Пляшка під бугельну пробку (Homemade 0,5 л (прозоре скло), 100 шт

Бугельна пробка, 100 шт

Детальна інформація про предмет закупівлі з технічними параметрами міститься у Додатку 1 до цього оголошення

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності (юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП), належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфер, заявлений товар у наявності у вказаній кількості до дати поставки, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали первинних документів (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо). 

Учасник закупівлі надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус (система оподаткування);
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за формою (Додаток 2);
  4. Скан-копія рахунку-фактури; 
  5. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, договори на аналогічні роботи/послуги тощо);

Послуги оплачує ГО “Інститут громадянського суспільства” на підставі підписаного з постачальником договору шляхом безготівкового розрахунку на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться БЕЗ ПДВ.

Усі питання, що стосуються цієї закупівлі надсилайте до адміністративної менеджерки проєкту Марії Пелипенко, [email protected] до 10 травня 2022р включно. У темі листа зазначте Закупівля для фудпроцесингового коворкінгу_питання.

Визначення переможців відбудеться після оцінки запропонованих пропозицій тендерною комісією згідно з критеріями, які зазначені у Додатку 1.

Переможці тендеру отримають електронні листи з відповідною інформацією до 18 травня 2022р включно.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.