bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Українці запустили чат-бот, який допомагатиме журналістам, які висвітлюють війну росії в Україні
02.04.2022

В Україні і за кордоном почав працювати UA Media Support Center – чат-бот та гаряча лінія для журналістів і медійних організацій. Основне завдання бота – надавати достовірну, оперативну інформацію та  допомагати українським і закордонним журналістам.

Ініціаторами проєкту стали незалежне медіа The Fix, українська громадська організація Media Development Foundation, англомовне українське медіа The Kyiv Independent, міжнародна консалтингова компанія Jnomics та міжнародна організація Reporters Without Borders (RSF) Інші організації також можуть приєднатись до проєкту та допомагати покращувати чат-бот.

Чат-бот було створено за підтримки Twilio.org, відділу соціального впливу компанії Twilio, що розробляє рішення для взаємодії з користувачами. Спільно зі своїми партнерами, компанією Kaptea, їм вдалось у дуже короткі терміни запустити з нуля інфраструктуру чат-бота та гарячої лінії. Компанія Middleware допомогла запустити рішення на найпопулярніших в Україні чат-платформах. Middleware надала свою технологію Corezoid, яку використовує для схожих рішень Міністерство цифрової трансформації та багато інших державних установ.

«Журналістика відіграє надзвичайно важливу роль у протистоянні російській військовій агресії. Українські та закордонні журналісти висвітлюють те, що відбувається в Україні 24/7, часто перебуваючи у надзвичайно складних умовах. Хтось був змушений евакуюватися і працювати далеко від дому, хтось – вирушив у епіцентр збройного протистояння і ризикує власним життям. В таких умовах їм особливо потрібна підтримка: де дістати житло чи транспорт, як підготуватися до поїздки у гарячі точки, де знайти кошти на існування редакції, де дістати спорядження, аби захистити себе та багато іншого. Саме для того, аби допомогти журналістам, і було створено цей чат-бот», – розповідає координаторка проєкту Юлія Саліженко.

Чат-бот діє у трьох найпопулярніших месенджерах: Telegram, Viber і Facebook Messenger. Він доступний українською та англійською мовами. Крім корисних посилань та цінної інформації, яка може допомогти журналістам, в чаті також є можливість зв’язатися з оператором кол-центру, який зможе допомогти персонально. Чат-бот буде доступний цілодобово, гаряча лінія з оператором працюватиме щодня з 09:00 до 21:00.

У чат-боті можна знайти:

  • чек-ліст для журналістів під час війни;

  • ресурси для пошуку житла та транспорту;

  • гайд дій у надзвичайних ситуаціях;

  • найважливіші джерела пошуку інформації;

  • грантові можливості та кар’єрні можливості для журналістів;
    та інше.

Зв’язавшись з оператором, журналісти можуть залишити запит на необхідне обладнання (каски, бронежилети, медичне забезпечення та ін.), а також попросити про будь-яку іншу допомогу.

Наразі чат-бот доступний у beta-версії і надалі буде доповнюватись новими корисними джерелами та цінною інформацією. Підписуйтесь на сторінку UA Media Support Center на Facebook та стежте за оновленнями.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.