Нова агенція має власний відеопродакшн, дизайн-відділ та відділ контентних спецпроєктів.
Одна з головних цінностей агенції в медійних охопленнях у регіонах — адже її партнерами є мережа з 50 локальних сайтів The City. Наразі з “АБО” та Lumos співпрацює 300+ журналістів і редакторів з абсолютно різних громад і містечок. Усі вони готові писати про проєкти, які впроваджують громадські організації на місцях, збирати історії успіху, шукати локальних героїв для адвокації важливих тем.
Серед останніх проєктів команди є, приміром, газета про роботу соціальних працівників на сході України, яку створили для UNICEF. Спершу записали десяток історій, зверстали газету й поширили 25 тисяч примірників у 12 громадах.
Якщо ви бачили на одному з телеканалів рекламу з першою леді, Оленою Зеленською, яка розповідає про портал «ЗнаЇмо» і просуває реформу харчування в закладах освіти, — це теж робота АБО. Для цього ж порталу було створено десяток анімаційних пояснювальних відео.Наприклад, про тарілку здорового харчування або інструкції для освітніх управлінців.
Невдовзі Lumos запускає відеоблог — короткі відео про комунікації в громадському секторі. І в першому випуску говоритиме про комунікації Prozorro.
Підписуйтесь на фейсбук нової агенції і тримайте “руку на пульсі” комунікацій некомерційного сектору.
Коментарі