Команди Creative Management Camp та Культурної Агенції ∀ запустили вебзастосунок «Навзаєм». Платформу розробили для нетворкінгу креативників, пошуку фахівців та обміну знаннями. В «Навзаєм» можна знайти як менеджерів, так і різнопрофільних спеціалістів культурної та креативної сфери. Наразі доступна бета-версія вебзастосунку в десктопному та мобільному форматі.
Платформа створена для фахівців, які створюють, менеджерять, продюсують та промотують культурні й креативні проєкти. Вебзастосунок допомагає швидко знайти команду, експертні консультації та обмінятись досвідом. Навзаєм — це впорядкована книга контактів, з можливістю написати користувачам в особисті соцмережі. Профілі користувачів в Навзаємі не є статичними, адже кожного дня спеціалісти мають різні запити: на вчора потрібна консультація, сьогодні — нові фахівці в команду, а завтра — навчання новим інструментам. Змінюється запит — змінюються варіанти метчінгу фахівців.
Пошук працює по галузях та напрямках діяльності фахівців, також по компетенціях та відповідних статусах — маркерах щодо цілі й формату спілкування. Навзаєм метчить користувачів за індивідуальними запитами та обраними тегами: якщо вони збігаються, відбувається навзаєм.
Тома Лазаренко, засновниця Навзаєм: «Нетворкінг є важливою частиною для розвитку креативного сектору. Створення потрібних та корисних зв’язків — це про нові можливості, про вихід із власної бульбашки, про пошук бажаної роботи, і про саморозвиток. Навзаємпропонує обмінюватись ресурсами та нетворчити за принципом peer-to-peer (рівний рівному) — в дружній формі й без ієрархій, цінувати досвід кожного й допомагати колегам. Окрім MVP платформи ми розробили окремий гайд, який допоможе не тільки знайти перших потенційних співрозмовників, а й зробити нетворкінг ефективнішим». Вебзастосунок та гайд доступні на сайті платформи.
Долучитися до «Навзаєм» просто: зареєструватись у бета-версії, доєднатися до чату спільноти в Телеграмі, описати себе, визначитись із своїм запитом до спільноти та позначити свій статус.
Коментарі