Говорять, що креативні люди, креативні у всьому. А чи справді це так? Креативність обирає особистостей чи особистості віднаходять креативність у собі? Відповіді на ці питання нам дає проєкт «Креативність для креативних» Полтавського університету економіки та торгівлі й Університету Портсмуту (Великобританія), який реалізовано в рамках програми «Культура для змін» Українського Культурного Фонду та Британської Ради.
Наш проєкт – це серія з 11 подкастів «Креативність для креативних», де автори та спікери - викладачі ПУЕТу Оксана Лозова, Людмила Шимановська-Діаніч та Джована Радуловіч з Університету Портсмуту діляться своїми напрацюваннями та досвідом британських і світових представників креативних сфер.
Більше інформації та новин про синергетичний ефект від багаторічної співпраці та реалізації попередніх проєктів з Великобританією, ви можете знайти на сторінці Creative Spark Poltava.
Почалося все з того, що аналізуючи навички, які будуть затребувані у найближчому майбутньому, виявилося, що креативність – це ключ до невичерпності власного ресурсу та можливості бути конкурентоспроможними. А все тому, що поступово у світі всі процеси автоматизуються і навіть частково заміщуються роботами, для України це поки не надто актуально, але технічний прогрес та діджиталізація стрімко рухаються вперед. І тому природньо так сталося, що креативність – головна ознака людини ХХІ сторіччя. Це твердження доводять немало прикладів сучасних підприємців, новаторів, митців, які всі без виключення - креативні особистості.
Історично так склалося, що всі творчі особистості, всі класики, яких ми знаємо теж були креативними людьми, але чи творчість і креативність не тотожні поняття? Дослідивши це питання, ми дійшли до висновку, що це дещо різні речі, хоча часто вони притаманні одним і тим самим людям. Можливо, виявити в собі креативність та розвивати її навіть дещо простіше, ніж творчість і це хороша новина, адже для цього потрібно не так багато, головне бажання, наполегливість і техніки розвитку креативності зможе опановувати будь-хто, навіть з нуля.
На шляху до розвитку креативності у собі можуть бути певні бар’єри, але вони будуть лише невеликою перепою на шляху до реалізації креативного процесу на практиці. Головне уникати найрозповсюдженіших помилок креативності і тоді торжество та перемога роботів нам ніколи не стане загрозою.
Ви могли помітити, що окремі слова та меседжі у тексті ми виділили, це теми наших подкастів. Це лише маленьке резюме проєкту «Креативність для креативних». Уявіть скільки корисної та цікавої інформації ви здобудете, якщо послухаєте їх усі, а це майже 4 години цікавих бесід, чимало практичних порад та вправ, які ви можете слухати як кожен окремо, так і усі разом на зручних для вас платформах: soundcloud, anchor, youtube, podcasts.google та podcasts.apple. У ході реалізації проєкту, до прослуховування вже долучилися півмільйона українців.
Проєкт реалізовано в рамках програми «Культура для змін» за підтримки Українського культурного фонду (Київ, Україна) та Британської Ради».
Коментарі