bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Ти є те, на що ти фандрейзиш
26.07.2021

Розвитку фандрейзингу в Україні сприяє зростання ролі організацій громадянського суспільства, які здатні допомогти державі у вирішенні соціальних проблем громадян та підтримці науково-дослідних робіт і проєктів. Фандрейзинг виступає як інструмент у пошуку джерел ресурсів тим, хто їх потребує.

Фандрейзинг в Україні впевнено набирає обертів, навчає нового типу мислення, нового погляду на благодійність, бізнес та волонтерство.

В Україні був заснований Інститут професійного фандрейзингу, місією якого стало створення середовища для ефективної, прозорої та відповідальної благодійності в Україні шляхом утвердження демократичних стандартів практики фандрейзингу. З’явилась потреба у створенні системи, яка б сприяла розвитку професійних навичок  роботи в неприбуткових організаціях та розробці проєктів по залученню коштів для діяльності цих організацій. Також Інститут розробив Етичний кодекс діяльності, на основі цінностей та принципів фандрейзингу.

Більш детальніше про Етичний кодекс фандрейзингу розповідає у відео Світлана Олєйнікова, керуюча партнерка групи компаній Synergy Universe, співзасновниця та Голова правління ГО “Міжнародна агенція змін”. 

Етичний кодекс фандрейзерів передбачає дотримання таких норм, як:

1. Дотримання загальнолюдських норм і цінностей.

2. Дотримання прав людини.

3. Дотримання презумпції невинності.

4. Право будь-якої людини на благодійність.

5. Право представника будь-якої віри, конфесії відгукнутися на заклик про підтримку, здійснювати благодійну діяльність. Рівність усіх конфесій перед фандрейзером.

6. Дотримання принципу усвідомленої і добровільної участі в благодійності.

7. Добровільність здійснення благодійних пожертв, за винятком дій чиновників по виконанню прийнятих рішень в рамках адміністративних структур.

8. Дотримання фандрейзером інтересів клієнта.

9. Орієнтація на принципи клієнта.

10. Врахування громадської думки.

11. Збереження власного іміджу та іміджу клієнта.

12. Збереження кредиту довіри до фандрейзерів і до професії.

13. Збереження власної репутації і репутації клієнта.

14. Відкритість інформації.

15. Соціальна корисність.

16. Гроші - не мета, а засіб вирішення проблеми і реалізації місії.

17. Необхідність винагороди за працю.

18. Прозорість фінансових операцій.

19. Регламентація фінансових операцій законодавством країни.

20. Справа є важливішою за професійні амбіції.

21. Неприпустимість створення нових проблем при вирішенні існуючих.

22. Створення позитивного світогляду.

23. Неприпустимість бажати іншому того, що не побажаєш собі.

24. Незалежність партнерів і чітке визначення умов взаємодії з ними.

25. Незалежність того, хто залучає і того, для кого залучаються кошти.

26. Незалежність донора від клієнта.

Дотримання фандрейзерами Етичого кодексу є важливою складовою успіху в їхній діяльності. Організація, що займається фандрейзингом, набуває хорошу репутацію та отримує надійних партнерів та донорів для співпраці. Одна з таких - Інтерактивна навчальна платформа FUNdraiser. Платформа містить ігрові інструменти та корисні навчальні, інформаційні й нетворкінгові ресурси на допомогу молодіжним активістам, молодіжним й волонтерським організаціям, установам, які працюють з молоддю та юнацтвом, а також зацікавленим сторонам громади у плануванні та впровадженні проєктів, залученні ресурсів та налагодженні співпраці для підвищення соціальної згуртованості та громадської безпеки.Через гру можна опановувати різні інструменти фандрейзингу, навчатися використовувати різні підходи та документи, що відповідають міжнародним стандартам та вимогам донорських інституцій.

Проєкт реалізується громадською організацією ГО “Міжнародна Агенція Змін” в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Нідерландів, Швейцарії та Швеції.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.