КОМПЛАЄНС – ні, не чули? Якщо так, то ми йдемо до вас. І UNIC має що сказати, точніше показати.
Всеукраїнська Мережа Доброчесності та Комплаєнсу (UNIC) за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) випустила серію навчальний відео про комплаєнс у рамках ініціативи «Підприємницька етика для малого та середнього бізнесу».
Головна ціль цих відеороликів пояснити простою та зрозумілою мовою, що ж таке комплаєнс і які переваги впровадження комплаєнс-системи для малого та середнього бізнесу.
Кожна серія відповідає на одне з питань, які постають перед керівництвом на початку побудови доброчесного та відкритого бізнесу, а також ділиться досвідом міжнародних і українських компанії, що все впровадили успішні практики та налагодили власні системи комплаєнсу. Під час підготовки матеріалу своїми успішними прикладами поділилися такі компанії: МЕTRO Cash&Carry Україна,Goodvalley Україна, Dentons Europe, Група VEON. Arzinger, SKF Україна, Henkel в Україні, Work UA.
У роликах розкрито такі теми:
Наша ініціатива колективної дії UNIC прагне поширити культуру ділової доброчесності серед малого та середнього бізнесу Києва та регіонів країни. Привернувши увагу нових учасників до проекту «Підприємницька етика для малого та середнього бізнесу», ми прагнемо дати більше інформації компаніям про те що таке Кодекс Підприємницької Етики, допомогти розробити такий для компанії та запровадити на практиці.
Минулого року у заходах проекту взяло участь більше 250 учасників, а відповідні Кодекси Етики розробили та прийняли 22 приватні компанії та 19 організацій.
В 2021 році UNIC має на меті продовжувати ініціативу та проводити безкоштовне навчання і консультування українського бізнесу за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ).
Перше Відео доступне на YouTube каналі Мережі: https://www.youtube.com/watch?v=ZMErj4YnKNQ&t=46s
Наступні відео будуть доступні на YouTube каналі Мережі:
Коментарі